Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo tunne/kokemus liittyen ihastukseen  (Luettu 4108 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« : 02.11.2011 01:45:51 »

Olin joskus (vieläkin... -.-) ihastunut erääseen, olen miettinyt jopa kaksoisliekki teoriaa meidän kohdalla.

Hän tuli yhdessä tilanteessa vierelleni kävelemään ja jossakin vaiheessa siinä mulle tuli sellainen tunne kuin olisin kohonnut korkeammalle ulottuvuudelle, ja tunsin valtaisaa pyyteetöntä rakkautta, millaista en sitä ennemmin ja sen jälkeen ole kokenut. Tuntui, että jos olisin katsonut häneen päöin, olisin nähnyt ikäänkuin hänen lkävitseen kaikki hänen henkiset piirteensä, menneisyytensä yms tietoja hänestä. En kuitenkaan katsonut :/. Tunne oli upea, kuin kaikki unelmat olisivat toteutuneet ja olleet siinä.

Jossakin vaiheessa se meni ohi. Mietin yhä, miksi olen niin kiintynyt häneen ja merkkaako tuo tilanne jotain.
Tosiaan, hän siis hakeutui juuri minun viereeni kävelemään koska käveli aluksi kaverinsa kanssa ja minä taas yksin ja erillä muista. Joten siis liitän tämän tunteen siihen että hän tuli siihen.

Ajatuksia?
En ole ketään rakastanut niinkuin häntä, mutta en edes tunne häntä.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2011 02:27:16 »

kiitos vastauksesta.
ikävä kyllä tilanne on sellainen että en voi tutustua häneen :/ haluaisin kyllä. ehkä joskus... saa nähdämitä tapahtuu. tai sitten toivon mukaan tapaan jonkun toisen.
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #2 : 06.01.2012 00:37:00 »

Heido! Voi olla, että hän on sinun sukulaissielusi, eli olette samalta planeetalta kotoisin ja eläneet aikasempia elämiä yhdessä.  Smiley Tuntuuko hän sinusta tutulta, henkisesti katsottuna? Jos vastaus on kyllä, niin mielestäni sinulla ei ole mitään hävittävää jos koitat lähestyä häntä, ja minkäänhän ei ole sattumaa  Wink ehkei myöskään se että tapasitte tässä elämässä?  Smiley No, onnee sulle ton asian suhteen, toivottavasti pääset selvyyteen!  smitten
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.2012 17:17:09 »

Heido! Voi olla, että hän on sinun sukulaissielusi, eli olette samalta planeetalta kotoisin ja eläneet aikasempia elämiä yhdessä.  Smiley Tuntuuko hän sinusta tutulta, henkisesti katsottuna? Jos vastaus on kyllä, niin mielestäni sinulla ei ole mitään hävittävää jos koitat lähestyä häntä, ja minkäänhän ei ole sattumaa  Wink ehkei myöskään se että tapasitte tässä elämässä?  Smiley No, onnee sulle ton asian suhteen, toivottavasti pääset selvyyteen!  smitten

varmasti jotakin tällaista Smiley
noh... tavallaan hän EI tunnu tjutulta, kuitenkin vähän eri tavalla katsottuna... kyllä, tuntuu tutulta, on hänessä samoja piirteitä kuin minussa. ainakin täsmälleen samat harrastukset, ja samat valinnaiset aineet valitsi lukiossakin kuin minä.
jep, luulen että en vielä ole valmis ottamaan yhteyttä, että hän ei vastaisi ja homma menisi mönkään... ehkä joku päivä törmäämme.
en sitten tiedä oliko se merkki... pyysin mielessäni että tapaisimme, ja kysyin, tapaammeko, sitten äitini pölähti huoneeseen ihmeellisen positiivisena!  smitten
saattoi olla merkki siitäkin että "hyvä, näin sinun kuuluu tehdä, olla meihin yhteydessä"
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: