Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Raateleva kissa  (Luettu 9995 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
cassius
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.11.2011 08:56:01 »

Kuka osaisi minulle selventää unieni tarkoitusta ? Olen nyt 3 yönä nähnyt unta kissan raatelusta. Ensimmäisessä unessa kissa ei ollut minun kimpussani, en tiedä kuka oli hyökkäyksen kohteena mutta tiesin tasan tarkkaan miltä raatelu tuntui tai siis vaikka kissa oli toisen ihmisen kimpussa tuska oli minussa. 2 muuta unta tämän jälkeen on ollut että kissa on ollut kynsin/hampain minun vasemmassa käsivarressani kiinni, purren ja raapien. En pääse elikosta unessa eroon mitenkään ja kipu/pelko on aivan jäätävä. Viimeisessä unessa oli jossain vaiheessa myös äitini jo kuollut ex-mieskin, hänellä kyllä ei muistaakseni ollut minkäänlaista "roolia" unessa... kunhan vaan "vilahti" jossain käänteessä.
Nämä unet ovat todella ahdistavia, olisi tosi mahtavaa saada jotain selkoa näihin..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2011 09:20:11 »

Se kissa ( Sinä itse, alitajuntasi) yrittää nyt väkisin kiinnittää huomiosi johonkin tärkeään ja mahdollisesti sinulle vahingolliseen asiaan, joka vaatii heti huomiotasi. Se ei taida lopettaa, ennenkö hoksaat, mitä se yrittää kertoa?

Olisiko mitään asiaa joka tulee mieleesi?

Minulle itselleni kissa on unissa - ja muutenkin- aina ollut suojelija  ja ystävä.  En voi tietää miten sinun kohdallasi on, mutta tällätavalla minä sen näkisin.
tallennettu
cassius
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 02.11.2011 12:52:32 »

Kiitos Kuuhilda ja Nepparinen...  Ei oikeen aukee mulle vielä, tai siis en saa mitenkään hahmotettua et mistä toi vois mua varottaa tms..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.11.2011 16:35:58 »

Onko elämässäsi joku voimakas naishahmo, joka aiheuttaisi sinulle ongelmia ja tuskaa? Esimerkiksi vaikka tiukkasanainen anoppi, ystävä, pomo. Tai pelkäätkö voimakkaan naishahmon tulevan elämääsi ja aiheuttavan sinulle tuskaa? Tällainen voisi esimerkiksi olla huoli siitä, että kumppani löytää toisen naisen (kissa) ja joutuu itse siinä prosessissa satutetuksi naisena (raatelu, juurikin vasemmalle eli feminiiniselle puolelle).

Koetko tyytyväisyyttä omaan naiseuteesi liittyen? Jos et, tuntuuko sinusta, että muut naiset ovat jotenkin parempia tai että naiseus on jokin asia, joka on kaukana tavoittamattomissa, jolloin tunnetasolla olet haavoittunut?
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #4 : 18.11.2011 09:23:39 »

Itse olen symbolisoinut kissat unessa ''petollisuudeksi'' eli jos joku ystävä tulee elämääni ja hän ei ole ns'' luotettava tai häntä pitää varoa, niin unessa näkyy aina kissoja  Huh ja joka kerta kun olen ne nähnyt niin on joku miespuolinen tais naispuolinen osottatunut petturuudeksi. Ainakin minulla näin. Voi olla että takertuva ja raapiva kissa voi olla jonkun sinun energiaa kuluttavan ystävän merkki joka imee sinusta energiaa ja on ns. läheisriippuvainen josta kannattais ottaa välimatkaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: