Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BB2011  (Luettu 10060 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« : 02.11.2011 15:21:40 »

Tämän kauden BB:a seuranneena kiinnostaa joidenkin  asukkaiden astrologiset kartat. Sebastian, Janica ja Tanja ovat mielenkiintoisia persoonia, myös Mikaelin ja Annikan kartta kiinnostaa. Smiley Janica kertoi syntymäaikansa ja nousevan merkkinsä tänään, on Jousimies, syntynyt 24. marraskuuta 1980 ja nouseva merkki on Kaksonen. Syntymäpaikkaa en tiedä. Luettuani pikatulkinnan kartastaan, mielestäni se pitää tosi hyvin paikkansa. Olen seurannut BB:a 24/7, joten mielikuvani Janicasta on laajempi, kuin jos olisin seurannut vain koosteita. Embarrassed coolsmiley Hän ei kuulu suosikkeihini, päinvastoin vaikka olen itsekin tulimerkki (Leijona) ja nouseva merkkini on myös Kaksonen.
Sebastianin kartta kiinnostaa myös, hän on niin monipuolisesti lahjakas, mukava, huumorintajuinen, spontaanisti tunteensa näyttävä, suosikkini ohjelmassa. Smiley Kalat on hänen aurinkomerkkinsä, mutta muuta en tiedä.

Jos ketä kiinnostaa tämä aihe, olis kiva kuulla kommentteja. Smiley
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2011 15:40:24 »

Oon ittekki miettiny näitä BB-persoonia ja sitä, kuinka kiva olis nähdä heidän karttansa.  Mäkin tykkään Sebastianista, ja myös Annikasta.  Sebastian on kyllä aika yllätyksellinen, vois olla Vesimiestä joissain kuvioissa.  Suvilla täytyy olla Leijonaa kartalla ja Benillä kans.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #2 : 17.11.2011 03:16:48 »

Teille BB karttoja kaipaileville  Wink

Mikael synt. 25.12.1987
Annika synt. 24.6.1988
Ben synt. 4.10.1990
Sebastian oli syntynyt muistaakseni alkumaaliskuusta -89.

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.11.2011 03:19:24 kirjoittanut Aurorah » tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3 : 17.11.2011 19:41:06 »

Oho, olisko mulla tulevaisuutta BB-talossa, olen Janicaa kaksi vuotta, yhden päivän ja tunnin nuorempi.  Cheesy Aika harvoin muuten törmää missään tuollaisessa yhteydessä marraskuun jouskareihin.

Mulla ei ole talossa suosikkeja tai inhokkeja ja ylipäätään olen seurannut tosi vähän, mutta Annika ja Mikael on siis suloinen Kauris/Rapu pari.  Kiss Ilmankos heillä oli jo kotileikkejä ja Mikael joutui jäämään hoitaan "vauvaa".  2funny

Tylsää tämä tulkinta kun ei tiedä syntymäaikoja eikä missään ole tehty kilpailijoista astrologisia karttoja kuten joinain vuosina on ollut. Mutta mietin mikä mahtaa olla talossa vierailleen juontaja Elinan syntymäaika?
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #4 : 21.11.2011 04:44:44 »

Villi arvaus, että Ben vois olla  askendentti leijonaCheesy
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #5 : 21.11.2011 14:35:06 »

En ole itse tätä kautta seurannut juurikaan, mutta eikös olekkin mielenkiintoista, että viimeiset kolme voittajaa on ollut aurinko rapuja? Aso, Anniina ja Niko Smiley

Sitä aiemmin voittaneista löytyy skorpioni, vesimies ja oinas.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.2011 15:27:44 »


Jupiterhan on juuri nyt Härän ekassa dekanaatissa, vai mikä se nyt olikaan?

Rohkenetko veikata pelkän Aurinkomerkin perusteella, kenellä näyttäisi olevan
parhaat tsäänssit voittaa 50 donaa?

Netta - Oinas

Janica - Jousimies

Ben - Vaaka

Suvi - Kalat

Tanja - Härkä

Sebastian - Kalat

Mikael - Kauris
tallennettu
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #7 : 21.11.2011 15:50:04 »

Tanja kertoi tarkan syntymäaikansa kerran kun juttelivat horoskoopeista. Se on 3.5.1988 klo 15.05 (jos oikein muistan). Olisko paikkakunta pääkaupunkiseudulla!? Tanja ja Mikael ovat tällä hetkellä voittajasuosikkejani!  Smiley
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #8 : 21.11.2011 17:28:42 »

Lizzylle vastaan, että juonaja Elina Viitanen on syntynyt Wikipedian mukaan 18. huhtikuuta 1984 Kaskisessa, eli on aurinkomerkiltään Oinas.
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #9 : 22.11.2011 01:48:35 »

Tanja kertoi tarkan syntymäaikansa kerran kun juttelivat horoskoopeista. Se on 3.5.1988 klo 15.05 (jos oikein muistan). Olisko paikkakunta pääkaupunkiseudulla!? Tanja ja Mikael ovat tällä hetkellä voittajasuosikkejani!  Smiley

Auringon ja Jupiterin erittäin tarkka konkka Härässä? Toisaalta Pluto oppositiossa noiden kaa...

 Shocked
tallennettu
Aurorah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #10 : 23.11.2011 05:56:35 »

Tanja kertoi tarkan syntymäaikansa kerran kun juttelivat horoskoopeista. Se on 3.5.1988 klo 15.05 (jos oikein muistan). Olisko paikkakunta pääkaupunkiseudulla!? Tanja ja Mikael ovat tällä hetkellä voittajasuosikkejani!  Smiley

Meillä on siis samat suosikit  Smiley

Tanjalla näyttää muuten olevan  aurinko jupiter yhtymä Härässä (huoneessa 9), ja on nousumerkiltään on siis Neitsyt. Plutokin tekee opposition Tanjan Aurinko-Jupiter yhtymään, aika mielenkiintoinen yhdistelmä.
jupiter on muuten nyt Tanjan aurinkomerkissä Härässä, joka toivottavasti vie Tanjan pitkälle.


Mikaelilla on myös kiinnostava kartta. Täytyy sanoa että ihan ensin luulin Mikaelin olevan Jousimies eikä se arvaus kovin kauas mennyt, koska on syntynyt niin sanotusti siinä aika reunalla, eli Joulupäivänä.

Mikaelilla näyttää olevan  aurinko alkukauriissa johon yhtyy  uranus &  saturnus Jousimiehessä sekä  neptunus &  merkurius Kauriissa! Mikaelin  kuu on Kaloissa joka saattaa selittää miksi näyttää olevan joskus omissa maailmoissaan.

Tällä hetkellä  jupiter muuten tekee kolmion Mikaelin Aurinkoon, ja siitä siirryttyään myös kolmioi Mikaelin Merkuriuksen ja Neptunuksen. Siivittäisiköhän tämä pitkälle?

Sidemanille: Veikkaisin äkkiseltään että voittaja on joko Maa tai Vesimerkki.
Sebastian ( kalat), Suvi ( kalat), Mikael ( kauris) tai Tanja ( harka).
Tosin Janica ( jousimies) taitaa olla ennakkosuosikki monissa gallupeissa. Saa nähdä  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.11.2011 06:02:28 kirjoittanut Aurorah » tallennettu

Aurinko, Kuu & Merkurius Kalat.
Nouseva Neitsyt.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #11 : 23.11.2011 13:16:22 »

Sen verran mitä Tanjasta olen kuullut ja nähnyt, niin en osaa kamalasti päästä hänen kanssaan aaltopituudelle. Hän kun on sitä mieltä, että yhteiskunta ei maksa hänelle tarpeeksi, mikä kertoo siitä, että on näitä yhteiskunnan elätettäväksi heittäytyviä reppanoita.. Sori  Cool Omien sanojensa mukaan muistaakseni "varastaa koska yhteiskunta ei anna hänelle rahaa.."
Ajatukset huumeista on myös erikoisia, kuten myös hänen mielipiteensä siitä, että lapsen on ihan hyvä kasvaa lastenkodissa. Lisäksi hänen tapansa artikuloida on hyvin heikko => niinku, sikana, et tota, sillai, ihan läpällä..  :Smiley

Suosikkia minulla ei ole, kun tosiaan hirveästi en ole seuraillut. Tanja vaan on yksi rasittavimpia.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #12 : 24.11.2011 01:07:50 »

En ole itse tätä kautta seurannut juurikaan, mutta eikös olekkin mielenkiintoista, että viimeiset kolme voittajaa on ollut aurinko rapuja? Aso, Anniina ja Niko Smiley

Sitä aiemmin voittaneista löytyy skorpioni, vesimies ja oinas.

Kolmen Ravun ilmiötä pähkäillessä tuli mieleen sellainenkin kysymys, että onko Suomessa
suurinpiirtein tasamäärät kaikkia Aurinkomerkkejä, vai onko joillakin merkeillä tilastollisesti
merkitsevä "yliedustus"?

 Huh
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #13 : 25.11.2011 10:54:44 »

En ole itse tätä kautta seurannut juurikaan, mutta eikös olekkin mielenkiintoista, että viimeiset kolme voittajaa on ollut aurinko rapuja? Aso, Anniina ja Niko Smiley

Sitä aiemmin voittaneista löytyy skorpioni, vesimies ja oinas.

Eli neljä Vettä, yksi Ilma ja yksi Tuli. Siis Tanjan tai Mikaelin "maavoitto" on tuon valossa
suht. epätodennäköinen... ?

Muoks: tsekkasin juuri bbplazalta, että Tanja on tehnyt vedonlyöntikertoimissa huikean nousun,
eli kerroin on pienentynyt siten, että se taitaa nyt olla kuuden pinnassa.

Tanja on minulle selittämättömällä tavalla karismaattinen aitoine tunteidenilmaisuineen sun muineen,
huolimatta ristissä olevista yläetuhampaista ja muista esteettisesti arveluttavista piirteistään...

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.11.2011 12:35:14 kirjoittanut sideman » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: