Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyytäisin apua ammatinvalinta-kysymykseen  (Luettu 2298 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« : 02.11.2011 18:31:50 »

05.06.1985 21:24, Tampere

Tuossa syntymäaikani ja paikka, nyt sitten kysymys: mitä mahdollisuuksia kartta teidän mielestä pitää sisällään ammatillisesti?
Nyt on mietinnässä uusi koulutus, en vain oikein tiedä mihin suuntaudun,
koska olen kiinnostunut monista eri aloista ja olen monessa asiassa lahjakas. (ja tähän pakko sanoa; että EN matemaattisesti yhtään  2funny )

Tahtoisin jotain missä saan toteuttaa itseäni ja visioitani, mutta tarvitsen ympärilleni ihmisiä. En pidä esiintymisestä, enkä pahemmin ohjaamisesta. Työ saa olla osittain myös fyysistä. Tahdon nähdä työni jäljen, haluan saada aikaan isoja muutoksia. Haluan menestyä työssäni, mutta en halua työstäni "mainetta". Haluaisin olla jossain taka-alalla, mutta en silti missään tehtaassa tms. duunarihommassa. Ymmärtääköhän kukaan mitä ajan näillä sepostuksillani takaa?  Grin

Jos jollain on myös jotain intuitiivista tai selvänäöllistä vihjettä asiaan niin kertokaa.

Olen jotenkin aina tuntenut, että voin saada elämässäni jotain suurta aikaan SITTEN kun vain keksin mikä se minun juttuni on. Mulla on tunne että se liittyisi jotenkin johonkin luovaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2011 18:51:41 »

Heihuu.
Mulle ei tuu mitään intuitiivista, enkä osaa astrostakaan sano paljon mittään, mutta mulla on just sama tunne ollu aina.
Siis tuo:
Olen jotenkin aina tuntenut, että voin saada elämässäni jotain suurta aikaan SITTEN kun vain keksin mikä se minun juttuni on. Mulla on tunne että se liittyisi jotenkin johonkin luovaan.
Smiley

Otin tuon sisäisen soturinkin, muttei se juurikaan, ainakaan vielä, sitä mulle avannut.
Mutta olen toki hakenut uuteen kouluun ja kovasti pyristelen eteenpäin, että pääsisin sitä kohti mitä kohti minun on tarkoitettu menevän.
Jollen pääse tuonne koulutukseen, niin siinä on selvä vinkki siitä että minulla on väärä suunta, ja täytyy koettaa jotain muuta.
Tarkoitus olisi siis päätyä eläinten kanssa terapoimaan ihmisiä Smiley
Jotenkin vaan tuntuu, että vaikka tuon toteutuminen olisikin ihanaa, niin sittenkin on vielä jotain muutakin, jota minut on tarkoitettu tekemään...onko kaikilla ollut samanmoinen fiilis ennekö se oma ura löytyy? Että on tarkoitus tehdä jotain suurta?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: