Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksin ostaminen  (Luettu 25803 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #30 : 06.11.2011 16:38:59 »

No se mieshän tahtoo sitä. Minä en silloin näe mitään ongelmaa tuossa, kun molemmilla on vapaa tahto.
Moni nainenkin pitää tuollaisesta dominan roolista liki yhtä paljon kuin miehet siitä alistetun osasta.Eli parasta olisi, jos molemamt osapuolet saisivat hauskuutensa.
En usko että siihen kuitenkaan kannattaa lähteä purkaakseen kaikki miessukupuolta kohtaan tuntemansa patoumat...Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #31 : 06.11.2011 17:23:34 »

Tässä on vielä juttu seksin ostamisesta naisnäkökulmasta katsoen. Tällaista kai se tyypillisimmillään on näillä leveysasteilla.

http://www.city.fi/artikkeli/Seiv%E4smatkojen+Salaisuus/1338/
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #32 : 06.11.2011 18:14:45 »

Valaiseva artikkeli, keskustelu varsinkin.
tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #33 : 06.11.2011 19:08:47 »

No siis minusta kaikki on ok, kunhan se on kaikille osapuolille ok ( ei takoita ulkopuolisia ihmisiä )
Vaikka sitten polygamistien tantriset sukkahousu parinvaihto ryhmäorgiat Wink

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 06.11.2011 19:12:32 »

Itse en liitä tantraseksiä mihinkään parinvaihtojuttuihin, vaikka tokihan sitäkin harrastetaan niissä piireissä. Itse olen harrastanut 6 vuotta tantraseksiä ex-mieheni kanssa, joka hallitsi asiaan kuuluvan tekniikan. Muuten parisuhteemme oli ihan perinteistä laatua. Täytyy kyllä sanoa, että juuri muunlainen seksi ei enää kiinnostakaan, "tavalliset" miehet tuntuvat pelkiltä köyrijöiltä ja minulta menee mielenkiinto sellaiseen alta aikayksikön, vaikka itse naisena noudattaisi tantrafilosofiaa niin pitkälle kuin pystyy asiaan vihkiytymättömien kanssa.

Ei ole mitenkään tavatonta, että jossain elämänsä vaiheessa haluaa kokeilla vapaita suhteita. Tämä on ok, kunhan kaikki osapuolet ovat tietoisia suhteen laadusta ja hyväksyvät asian. Harvoin olen kyllä nähnyt tapauksia, jossa vapaat suhteet toimisivat.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #35 : 06.11.2011 19:27:54 »

Olen tuota tantraa miettinyt, mutta sille asteelle se onkin toistaiseksi jäänyt. Sen syvemmin en siitä tiedä, mutta jos se onkin liian hörhöä ilman mitään actionia, niin sitten ei taida olla mun juttu.

En kannata seksin oston kriminalisointia. Pahimmillaan toiminta painuu kokonaan maan alle ja olosuhteet yms huononevat entisestään, kun toiminnasta tulee rikollista.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 06.11.2011 19:49:04 »

Tantrassa on paljonkin äksöniä, mutta tärkeintä on kuitenkin löytää se syvä yhteys kumppaniin ja olla läsnä rakastelutilanteessa. Rakastuneiltahan tämä käy ihan itsestään, vakiintuneemmat parit joutuvat ehkä keskittymään asiaan enemmän.

Mies joutuu tietysti opettelemaan pois perinteisestä "akti loppuu siemensyöksyyn" -ajattelusta. Tantraseksissä miehelle orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa ja viimeksi mainitun ajatellaan kuluttavan miehen elämänenergiaa, jonka takia sitä säädellään tiukasti. Orgasmeja mies pystyy kuitenkin saamaan ilman siemensyöksyjäkin.

Meillä rakastelut kestivät vaihtelevan mittaisia aikoja, mutta yleensä vähintään tunnin, joskus jopa 7 tuntia (max 15 minuutin lepotauoilla).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #37 : 06.11.2011 19:54:19 »

Meillä rakastelut kestivät vaihtelevan mittaisia aikoja, mutta yleensä vähintään tunnin, joskus jopa 7 tuntia (max 15 minuutin lepotauoilla).

Oh my. Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #38 : 06.11.2011 22:07:24 »

Mulla ei ole ollut koskaan semmosta ukkoa, joka olis jaksanu lähteä mun kanssa opintielle.
Noh, ehkä vielä joskus  smitten
...härregyyd...seittemän tuntia...

tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #39 : 06.11.2011 22:35:19 »

Juu en mäkään myisi seksiä, vaikka semmosta tilannetta kuvittelinki jotta ois normaalia "niinku pölynimurikauppias tulis ovelle", ostaa varmaan voisin jos joku A. Banderasin näkönen latino olis siinä tyrkyllä, siis tossa tilanteessa just missä selitin sen esimerkin, (varsinki jos kestona ois tiedos jopa 7 tutnia...  Cheesy)
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #40 : 07.11.2011 02:06:44 »

Tantrismista, kuten sanoinkin tuolla jo aiemmin (en tiedä lukiko kukaan Grin ) mutta tantrismihan on vain yksi henkisen harjoituksen ja spiritualistisen elämän muoto. Sitä voisi verrata meditaatioon ja joogaan, mutta niin, että mukana on kaksi ihmistä, joiden on keskityttävä oman energian lisäksi toisen energiaan. Oltava Läsnä. Kama Sutra ei siis ole mitään seksitemppuja, vaan yksi henkinen harjoitusmuoto (Kama = Rakkaus, Sutra = Uskonnollinen oppi/opinkappale). Olemmekin ristineen ystäväni kanssa nykyisen Kama Sutra opin muotoon "Kämäinen Suttura", sitä se nimittäin tuntuu olevan sen alkuperäiseen merkitykseen verrattuna  Grin Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #41 : 07.11.2011 11:00:08 »

Itse en liitä tantraseksiä mihinkään parinvaihtojuttuihin

Niinpä...  coolsmiley

Tantrassa on paljonkin äksöniä, mutta tärkeintä on kuitenkin löytää se syvä yhteys kumppaniin ja olla läsnä rakastelutilanteessa. Rakastuneiltahan tämä käy ihan itsestään, vakiintuneemmat parit joutuvat ehkä keskittymään asiaan enemmän.

Mies joutuu tietysti opettelemaan pois perinteisestä "akti loppuu siemensyöksyyn" -ajattelusta. Tantraseksissä miehelle orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa ja viimeksi mainitun ajatellaan kuluttavan miehen elämänenergiaa, jonka takia sitä säädellään tiukasti. Orgasmeja mies pystyy kuitenkin saamaan ilman siemensyöksyjäkin.

Meillä rakastelut kestivät vaihtelevan mittaisia aikoja, mutta yleensä vähintään tunnin, joskus jopa 7 tuntia (max 15 minuutin lepotauoilla).

 smitten Cheesy Kiss angel Cool smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #42 : 07.11.2011 12:51:23 »

Tulee tässä mieleen, että seksuaalisen hyväksikäytön uhrit käyttävät usein puolustusmekanismina kehosta irtautumista, dissosiaatiota, jolloin he kokevat, että hyväksikäyttö tapahtuu jollekin muulle, ei heille. Tähän suuntaan voidaan mennä myös prostituutiossa, jossa ilotytön tai -pojan asiakkaina on väkisinkin ihmisiä, joita kohtaan he eivät tunne mitään tai kokevat asiakkaat jopa vastenmielisinä. Eli dissosiaation avulla he pystyvät toimimaan mekaanisesti kuin robotit, mutta muuten eivät ole henkisesti läsnä tilanteessa. Tämä on tantraseksiin mieltyneen kannalta anti-tantraa. Voimakkaan läsnäolon seurauksena voi paitsi tuntea yhteyttä kumppaniin ja saada upeita orgasmeja, myös kokea muuntuneita tajunnantiloja, jotka ovatkin sitten ihan oma lukunsa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 07.11.2011 23:37:29 »

Nuorempana fantasioin paljonkin aktin aikana, mutta kyllähän sen vaikutus oli nimenomaisesti kumppanista vieraannuttava, tilanteessa ei ollut niin läsnä kuin olisi voinut. Nykyään, jos ajatus alkaa harhailla, lopetan koko homman kesken. 
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #44 : 10.11.2011 19:32:27 »

Oisin taivais, jos voisin paneskella päivin öin viehättäviä naisia ja saara siitä viälä palakkaaki. Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: