Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei, olen Aurataituri  (Luettu 5124 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.11.2011 17:06:52 »

Hei kaikki!
Olen Aurataituri, sattumoisin myös oikealta nimeltäni Aura. Asun Helsingissä rakkaan mieheni Paunon sekä kissani Mirrin kanssa - ikää minulla on siis 20 vuotta. Olen todella kiinnostunut auroista, mutta myös ennenäyt kiehtovat, ja siksi tulin tänne hankkimaan tietoa. Näen ihmisten auroja, olen nähnyt niitä aina: ystävänikin näkevät, mutta heidän täytyy harjoittaa taitoaan. Olenko jotenkin epätavallinen? Onko kykyni harvinainen? Näistä asioista haluaisin tietoa.

Lisäksi olen hiukan huolissani, sillä olen vastaanottanut Paunosta outoja värähtelyjä viime aikoina. Hänen aurassaan on vilahdellut ruskeaa ja harmaata, mitä minun pitäisi tehdä? En viitsi puhua hänelle, en ole vielä kertonut kyvyistäni. Mitä teen?

Toivottavasti tämä esittely kelpasi ja haluaisin myös vastauksia. Olisi mukavaa, jos kertoisitte hiukan ennenäyistä ja -unista, miten niitä voi nähdä? Olen kai onnekas, kun näen auroja, mutta haluan muitakin kykyjä... Kiitos! Smiley
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 07.11.2011 18:47:18 »

Hei Suomityttö!
Valitettavasti en osaa auttaa ainakaan hirmuisesti ja varmasti kertomani tiedot löydät myös foorumilta, mutta teen parhaani...

Olen nähnyt auroja aina, joten siksi en osaa kertoa harjoittamisesta kovin yksityiskohtaisesti. Tärkeimmät asiat siinä ovat oheisnäkö ja ankara keskittyminen, katse pitäisi pitää tarkasti keskellä otsaa eikä se saa hairahtaa. Sinun täytyy keskittyä näkemään maallisen ohitse, käytä henkisiä kykyjäsi, meillä kaikilla on ne - toisilla vain hiukan syvemmällä. Ole kärsivällinen! Ystäväni oppivat näkemään auroja kahdessa päivässä, toisilla se kestää kaksi kuukautta.
Itse auroista osaan kertoa sen sijaan paljon. Ne ovat utuista sumua pään/käsien ympärillä, toisilla ihmisillä aura on helpompi nähdä. Värit vaihtelevat, yleensä on yksi pääväri ja sitten epäselkeämpiä värin häivähdyksiä sen ympärillä. Aurasta näkee henkilön syvimmän olemuksen, sen, kuka hän todella ja oikeasti on. Siksi auroja näkevät yleensä pelottavatkin niitä, jotka eivät osaa käyttää henkisiä lahjojaan, sillä siinä tuntee olonsa kovin riisutuksi. Meissä ei kuitenkaan ole mitään pelottavaa Smiley

Toivottavasti tämä auttoi edes pikkuhiukkasen ja kiitos että kerroit jotain näkyjen hämyisestä maailmasta!  smitten
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2011 17:19:23 »

tervetuloa Smiley

mielenkiintoinen väite: voiko ihmisen auroja nähdä kuvista?
eräs kaveri mulle kertoi että hän näkisi auroja kuvista, onkohan tämä totta? (vai olenkohan käsittänyt jotain väärin kaverin jutuista)
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.11.2011 17:22:09 »

Jaa-a.
Onhan sitä jotain sellaista aurakuvaustakin...josta minä en kyllä tiedä sen enempää.
Ja sitten olen nähnyt muutaman valokuvan, jossa jostainsyystä ihmisen aura näkyy  Embarrassed Siis ei se mikään muukaan voi olla.
tallennettu
Aurataituri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2011 17:53:19 »

Kiitos kaikille!
Siala, todella mielenkiintoinen väite tosiaan, ja uskoisin että minulla on myös vastaus. Toisilla ihmisillä on tosiaan niin vahva ja selkeä aura, että he saavat sen välittymään myös kuvasta. Sen huomaa itsekin kun näkee auroja: toiset ihmiset eivät ole aivan löytäneet itseään, heidän auransa värit ovat häälyviä ja näihin ihmisiin on myös hankala keskittyä. (Tietysti näilläkin henkilöillä on aura ja sen näkee keskittymällä, mutta hankalampaahan se toki on.) Toiset taas suorastaan säteilevät väriä, heidän auransa näkee nopealla vilkaisulla, he kertovat myös aurallaan enemmän. Nämä ihmiset ovat niin voimakkaita ja hohtavia, että heidän auransa voi nähdä myös kuvasta, varmasti ainakin lujalla keskittymisellä. Heikkoa auraa ei oikein voi nähdä kuvasta, ellei ole sitten todella voimakas henkisen polun kulkija - ehkä jopa niin voimakas, että näkee toisten ajatuksiin.

Aurakuvaus on juttu erikseen, en ole koskaan käynyt sellaisella sillä ystäväni ovat tulkinneet minulle aurani enkä tarvitse kuvausta. (Aurani on hyvin monivaiheikas: päävärinä kirkas turkoosi, ympärillä sinistä ja erityisesti pään ympärillä esiintyy vahvaa kullanoranssia. Arvelen, että tämä kullanoranssi on muuttumassa pikkuhiljaa kultaiseksi, siihen suuntaan näyttäisi menevän... Lisäksi aurassani esiintyy usein violetteja pilviä ja välähdyksiä, sillä ajatukseni ovat usein hyvin spirituaalisia. Silloin kuin minun ja Paunon suhde oli kukkeimillaan, aurani oli myös pinkihtävän punainen, nyt tämä sävy on alkanut häälyä ja pikkuhiljaa myös kadota.) Aurakuvaukseen ehkä käytetään jotain aivan erityistä menetelmää, jolla saadaan heikkokin aura näkymään selkeänä? Valitettavasti en osaa selittää tarkemmin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: