Aurataituri
Satunnainen astroilija
|
|
« : 09.11.2011 15:33:02 » |
|
Hei kaikki! Olen aina luullut, että olen saanut vain yhden lahjan, aurojen näkemisen ja niiden tulkitsemisen - mutta viime aikoina ole havainnut muutakin. Näen haamuja, kuolleita henkiä, joskus omia läheisiäni ja joskus minulle tuntemattomia. Heillä kaikilla tuntuu olevan paljon asiaa... Kerran kokeilin puhua tälläiselle hengelle, esitin kysymyksen, ja henki vastasi minulle. (Puhe kuului kuiskeena.) Sen jälkeen kokeilin, pystynkö kutsumaan jonkun tietyn hengen luokseni, ja minä pystyin. Varmasti moni muukin näkee haamuja, mutta onko kukaan kutsunut heitä? Käyttäkää lahjaanne, te muutkin, joille on suotu tämä mahdollisuus kommunikoida kuolleille!
Nyt asiaan. Minulla on kaikki välineet, ja haluan jakaa osan kyvystäni myös teidän kanssanne. Haluatko siis viestin kuolleelta, vastauksen polttavaan pulmaan? Kokeilujeni mukaan nämä henget voivat vastata myös kuolemaa ja tulevaisuutta koskeviin kysymyksiin, joten kysy mitä vain, kuolleet vastaavat. Jos haluat joltain tietyltä hengeltä (esimerkiksi omalta läheiseltäsi) vastauksen, sinun on kerrottava hänestä jotakin, esimerkiksi miten hän kuoli, mitä sukua hän oli sinulle, etunimikään ei olisi pahitteeksi. Jos sillä ei ole väliä, voin kysyä esimerkiksi omalta kuolleelta sisareltani tai joltakin tuntemattomalta hengeltä. Eli kysymään vain, henget vastaavat!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #1 : 09.11.2011 16:35:09 » |
|
Totanoin. Täti tylyttäjä tulee. Oikeasti hienoa, että sinä olet saanut näitä lahjoja näin runsain mitoin Mutta, minusta on todella tärkeää, että myös osaat käyttää näitä lahjojasi oikein. Esimerkiksi tuo henkimaailma voi olla aika ikäväkin kaveri, jollet oikeasti tiedä miten asiat tehdään niin että ne tehdään oikein Mutta tällä palstalla kyllä on niitä, jotka varmasti osaavat neuvoa. Minä en missään nimessä ole sellainen, enkä tiedä noista hommista hölkäsenpöläystäkään...muiden juttuja ...Kuhan vaan sanon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #2 : 09.11.2011 17:15:48 » |
|
Olen samaa mieltä eli loistava lahja, Aurataituri! Olethan tietoinen oikeanlaisista maadoituksista, suojauksista sekä tarpeen tullen vannottamisista sekä puhdistuksista (jos energia meinaa käydä sinulle liian raskaaksi)? Nämä ovat sellaisia käytännön tekniikka-asioita, joista jokaisen meedion, selvänäkijän ja parantajan - ja eritoten juuri meedion - täytyy olla tietoinen, sekä oman että asiakkaan turvallisuuden kannalta. Minua itseäni huvittavat kauhuelokuvissa esiintyvät meediohahmot, jotka osaavat kyllä ottaa yhteyttä henkiin, mutta tuntuvat ammattitaidostaan huolimatta olevan täysin pihalla siitä miten suojaudutaan ja pidetään huolta, että kaikki menee hyvin! Se on kuin henkilö, joka osaa ajaa autoa, muttei ole tietoinen liikennesäännöistä, joiden tarkoituksena on taata turvallinen matka kaikille Mene sen mukaan, mikä tuntuu sydämessäsi oikealle. Muista, että jos et tahdo tehdä jotain, älä tee. Kenelläkään ei ole valtuuksia ylittää vapaata tahtoasi, ei edes henkimaailmalla. Teen itsekin tulkintoja, en tosin kuolleilta, joten siksi halusin alleviivata suojausten tärkeyttä sekä tietoa niistä Kysy rohkeasti, jos tarvitsen infoa tai tukea!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gisella
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 09.11.2011 22:32:52 » |
|
Ööö... Eikö kenenkään muun mielestä tää juttu haiskahda oudolle? Mun mielestä tällä Keisarilla ei nyt ole vaatteita. Aurataituri tulee palstalle, esittelee itsensä ja poikaystävänsä harvinaisilla etunimillä, jonka jälkeen ystävä saapuu palstalle ja kappas hänelläkin on harvinainen nimi. Aura, Pauno ja Ansa, jep jep. Itselläni on myös harvinainen nimi, ja olen sen kanssa hyvin tarkkana, mihin yhteyksiin sen nettiin kirjoitan. Ihmetyttää vaan. No, Aurataituri on esitellyt itsensä aurojen näkijänä, mutta heti seuraavana päivänä hän tajuaakin olevansa myös meedio. Vau. Juu, ja hänen ystävänsä Ennustajakaan ei kovin lahjojaan piilottele -- miksi toisaalta pitäisikään? Jokainen (hyvällä) näkijällä käynyt kuitenkin tietää, ettei oikealle näkijälle tarvitse kertoa ajankohtaisia huolia, sairauksia, allergioita ja läheisiä ihmissuhteita. Ja kuinka moni pyytäisi henkilökohtaisen ennustuksen hyvältä ystävältään nettipalstan kautta (viittaan siis Ennustajan esittäytymisketjuun, missä ennustetaan Aurataiturille http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=44036.0 )? Ei mee jakeluun. Toivottavasti olen väärässä, mutta hälytyskellot soi nyt niin kovalla, että pakko sanoa. Ehkä tää on nyt jotain nuorten tyttöjen/tytön mukahauskaa leikkimistä. Eikä siinä mitään, netissähän on mahdollista esiintyä useammalla eri persoonalla. Tässä leikissä pelimerkkeinä on vaan vähän isompia juttuja, nimittäin ihmisten tunteet. Tosi härskiä, että joku viitsii leikkiä tällä tavoin ehkä vaikeassakin elämäntilanteessa olevilla ihmisillä. Toistan vielä: toivottavasti olen väärässä. Mutta olen myös todella ihmeissäni, jos muut palstalaiset nielevät tämän täysin pureskelematta.
|
|
|
tallennettu
|
"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #4 : 09.11.2011 22:41:26 » |
|
Voin vastata moderaattorien puolesta, että niin kauan kuin netikettiä ei rikota, seuraamme käyttäjiä ja ketjuja sivusta. Tämä koskee kaikkia käyttäjiä ja kaikkia ketjuja. Mutu-tuntuman perusteella emme voi tehdä vielä minkäänlaisia päätöksiä suuntaan emmekä toiseen. Moderaattoreita voi vinkata aina epäilyttävistä ketjuista ja käyttäjistä. Myös yksityisviestien puolella kohdattu, ei-foorumille sopiva toiminta, voidaan ilmoittaa moderaattoreille.
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.11.2011 22:45:55 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
Gisella
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 09.11.2011 22:59:15 » |
|
Ehkä toi vuodatus olikin suunnattu enemmän meille normipalstalaisille, ei moderaattoreille sinänsä. Toivoisin vaan vähän kriittisyyttä, kun joku tulee ja ilmoittaa olevansa 22-vuotiaana huippuhyvä näkijä, mutta haluaa silti tietää iän, sukupuolen, sairaudet, huolet, allergiat ja ihmissuhteet ennen tulkintaa. :
|
|
|
tallennettu
|
"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
|
|
|
Ennustaja
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 10.11.2011 09:52:18 » |
|
Hei Auraseni! Harmi, etten kertonut minulle kyvystäsi puhua kuolleille, sillä olemmehan läheiset ystävät? Muista olla varovainen, sillä demonit valtaavat heikon sydämen. Kun ajatellaan tilannettasi Paunon kanssa, suosittelen, ettet ota yhteyttä kuolleisiin kovin usein. Muista myös harjoitella haamupuhumista omien läheistesi kanssa, sillä he eivät satuta sinua. Kun tunnet olevasi valmis, voisitko kysyä isoisältäni, miten hän kuoli, sillä se oli jäänyt minulle arvoitukseksi. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tari73
|
|
« Vastaus #7 : 10.11.2011 14:42:19 » |
|
Tervehdys laitoin yskäriä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #8 : 10.11.2011 15:15:56 » |
|
Jes, ymmärsin näin, mutta halusin nyt laittaa yleisen ohjekommentin moderaattorien näkökulmasta asiaan Ikä ei tosiaankaan ole este näkemiselle, olipa tässä ketjun aloittaja nyt aito tai feikki. Olen itsekin suhteellisen nuori henkilö. Meillähän on tämä henkinen tieto ja kyky jo lapsena, kuten tiedätte. Aikuistumisen vaatimus vaan tukkii sen. Muistatte varmaan ohjelman "Paranormaalit Lapset", siinäkään porukka ei ollut kovin vanhaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aurataituri
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 10.11.2011 15:21:07 » |
|
Ööö... Eikö kenenkään muun mielestä tää juttu haiskahda oudolle? Mun mielestä tällä Keisarilla ei nyt ole vaatteita. Aurataituri tulee palstalle, esittelee itsensä ja poikaystävänsä harvinaisilla etunimillä, jonka jälkeen ystävä saapuu palstalle ja kappas hänelläkin on harvinainen nimi. Aura, Pauno ja Ansa, jep jep. Itselläni on myös harvinainen nimi, ja olen sen kanssa hyvin tarkkana, mihin yhteyksiin sen nettiin kirjoitan. Ihmetyttää vaan. No, Aurataituri on esitellyt itsensä aurojen näkijänä, mutta heti seuraavana päivänä hän tajuaakin olevansa myös meedio. Vau. Juu, ja hänen ystävänsä Ennustajakaan ei kovin lahjojaan piilottele -- miksi toisaalta pitäisikään? Jokainen (hyvällä) näkijällä käynyt kuitenkin tietää, ettei oikealle näkijälle tarvitse kertoa ajankohtaisia huolia, sairauksia, allergioita ja läheisiä ihmissuhteita. Ja kuinka moni pyytäisi henkilökohtaisen ennustuksen hyvältä ystävältään nettipalstan kautta (viittaan siis Ennustajan esittäytymisketjuun, missä ennustetaan Aurataiturille http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=44036.0 )? Ei mee jakeluun. Toivottavasti olen väärässä, mutta hälytyskellot soi nyt niin kovalla, että pakko sanoa. Ehkä tää on nyt jotain nuorten tyttöjen/tytön mukahauskaa leikkimistä. Eikä siinä mitään, netissähän on mahdollista esiintyä useammalla eri persoonalla. Tässä leikissä pelimerkkeinä on vaan vähän isompia juttuja, nimittäin ihmisten tunteet. Tosi härskiä, että joku viitsii leikkiä tällä tavoin ehkä vaikeassakin elämäntilanteessa olevilla ihmisillä. Toistan vielä: toivottavasti olen väärässä. Mutta olen myös todella ihmeissäni, jos muut palstalaiset nielevät tämän täysin pureskelematta. Hei ja kurjaa, että olet tuota mieltä. Kai saan kuitenkin puolustautua? Ensinnäkin, minun mielestäni nimeni ei ole mitenkään erikoinen. Tunsin ennen kaksi Auraa. Ja minusta suoraan sanoen hiukan kummallista, että teet tuollaisia johtopäätöksiä vain nimeni perusteella, tai mieheni nimen tai ystäväni nimen. Myönnän, että Pauno-nimeen ei törmää usein, mutta tarkoittaako se ettei Paunoja olisi olemassakaan? Ansa-nimikin on mielestäni aika tavanomainen. Ja minä en olekaan sinä, kannan ylpeänä nimeni, vaikka se olisikin "erikoinen." (Mitä se ei mielestäni ole.) Ja taas, outoja johtopäätöksiä... Mitä tarkoitat, "heti seuraavana päivänä"? Kerroinhan juuri aloitusviestissäkin, että viime aikoina olen havainnut näkeväni myös henkiä. Silti, pidän itseäni enemmän lahjakkaana aurojen näkemisessä, mistä syystä vain tämä kyky oli mielestäni mainitsemisen arvoinen esittelyviestissä. Miksei minulla saisi olla lahjoja, onko se jotenkin kiellettyä? Haluan vain jakaa muillekin kykyäni, onko siinä jotakin vikaa? Hyvin outoa, että tuomitset minut tuollaisesta syystä. Outoa ja vähän surullistakin. Ja en osaa vastata Ennustajan puolesta, miksi hän kyseli tuollaisia ennustusta varten. Sitä sinun täytyy kysyä ystävältäni. Suoraan sanoen Ennustajan käytös hämmästyttää hiukan minuakin... Taas olet tehnyt hyvin hätiköityjä päätelmiä. Entä jos Ennustaja ja minä asummekin eri paikkakunnilla? Entä jos emme ole kiireiden takia ole voineet nähdä toisiamme? Entä jos en kehdannut kysyä ennustusta kasvotusten? Syitä käyttyätymiseeni on lukemattomia, mutta päädyit heti siihen, että olisimme pikkutyttöjä naureskelemassa astroilijoiden kustannuksella. Hiukan loukkaavaakin, ehkäpä? Kurjaa, että vaikutan nuoren tytön pilalta. Todella kurjaa. Täytyy sanoa, että olen hiukan loukkaantunutkin tästä, että epäilet näin häpeilemättömästi rehellisyyttäni. Ja kenties muut "nielevät minut pureskelematta" siksi, että he osaavat luottaa kaltaiseeni henkisen polun kulkijaan? No, en voi muuta kuin pudistella järkyttyneenä päätäni ja huokaista syvään. Toivottavasti vastaukseni antoi sinulle mielenrauhan. Ja te muut, vastailen mahdollisimman pian yksityisviesteihinne! Kiitos kaikille myös ohjeista, pidän huolen suojauksesta ja siitä, ettei energioista tule taakkaa minulle. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #10 : 10.11.2011 15:26:52 » |
|
Kuulehan. On ihan totta, että vaikutat hieman feikiltä. Varmasti meidän monen mielestä, joita elämä on huijjaillut ja opettanut katsomaan ettei tarvitse katua. Ja asia on sen verran vakava, siis jos joku huijaa vaikkapa ennustajana,ja joku ottaa tosissaan vaikka vihjeen siitä, että lopeta suhteesti tai jotain...että en ihmettele että siitä joku sanoo. Mutta se, että vaikutat joltain toisista ihmisistä, ei suinkaan tee sinusta sellaista. Joten älä anna tälläisten epäilyjen haitata itseäsi, äläkä ainakaan loukkaannu, Niin hyvä vielä tulee Kaikkea hyvää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aurataituri
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #11 : 10.11.2011 16:20:31 » |
|
Kuulehan. On ihan totta, että vaikutat hieman feikiltä.
Vai niin, vai tätä mieltä te sitten olettekin? Tahdoin vain auttaa, olin iloinen että löysin tämän sivuston, mutta nyt minulla ei taida enää olla teille paljoakaan sanottavaa. Törkeää, todella törkeää. Olen kiitollinen kaikille, jotka ottivat minut ja Ennustajan mukavasti vastaan, mutta en kestä enää tälläistä epäilevää ilmapiiriä, jossa joudun todistelemaan muille jotain. Olin rohkeasti oma itseni, ja tälläinenkö on reaktio? Minua epäillään pilailevaksi pikkutytöksi! Enkö saa olla ylpeä itsestäni ja lahjoistani? Täytyy sanoa, että olen nyt todella loukkaantunut. Harkitsen täysin vakavissani käyttäjätilini poistamista. Luulin löytäneeni mukavan sivuston, jossa on ilmapiiri kohdillaan, mutta taisin olla väärässä. Kiitos tosiaan kaikille, jotka olivat mukavia, mutta luulen, että taipaleeni astro-sivustoilla päättyy tähän. Röyhkeää, sanonpahan vain. Hyvästi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #12 : 10.11.2011 16:27:32 » |
|
Vai niin, vai tätä mieltä te sitten olettekin? Tahdoin vain auttaa, olin iloinen että löysin tämän sivuston, mutta nyt minulla ei taida enää olla teille paljoakaan sanottavaa. Törkeää, todella törkeää. Olen kiitollinen kaikille, jotka ottivat minut ja Ennustajan mukavasti vastaan, mutta en kestä enää tälläistä epäilevää ilmapiiriä, jossa joudun todistelemaan muille jotain. Olin rohkeasti oma itseni, ja tälläinenkö on reaktio? Minua epäillään pilailevaksi pikkutytöksi! Enkö saa olla ylpeä itsestäni ja lahjoistani? Täytyy sanoa, että olen nyt todella loukkaantunut. Harkitsen täysin vakavissani käyttäjätilini poistamista. Luulin löytäneeni mukavan sivuston, jossa on ilmapiiri kohdillaan, mutta taisin olla väärässä. Kiitos tosiaan kaikille, jotka olivat mukavia, mutta luulen, että taipaleeni astro-sivustoilla päättyy tähän. Röyhkeää, sanonpahan vain. Hyvästi. Muistathan, että aiheutat itse kaikki tunnetilasi omilla ajatuksillasi. Eivät ne muiden viestit sinulle tuota tunnetilaa aiheuttaneet, vaan se mitä sinä itse ajattelit niistä toisten viesteistä. Lihavoin yllä tekstistäsi kaikki ne kohdat, joilla olet ihan itse itseäsi suututtanut. Vaikutelma hyvin nuoresta ihmisestä vahvistuu vain entisestään. Sinulla voi hyvinkin olla näkijän kykyjä, mutta ajatuksesi ovat vielä näemmä isäntiä eivätkä renkejä, kuten niiden kuuluisi olla. Kun kesytät ajatuksesi rengeiksesi, saat näkijänkyvystäsikin irti enemmän.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
Aurataituri
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #13 : 10.11.2011 16:38:28 » |
|
Muistathan, että aiheutat itse kaikki tunnetilasi omilla ajatuksillasi. Eivät ne muiden viestit sinulle tuota tunnetilaa aiheuttaneet, vaan se mitä sinä itse ajattelit niistä toisten viesteistä. Lihavoin yllä tekstistäsi kaikki ne kohdat, joilla olet ihan itse itseäsi suututtanut. Vaikutelma hyvin nuoresta ihmisestä vahvistuu vain entisestään.
Sinulla voi hyvinkin olla näkijän kykyjä, mutta ajatuksesi ovat vielä näemmä isäntiä eivätkä renkejä, kuten niiden kuuluisi olla. Kun kesytät ajatuksesi rengeiksesi, saat näkijänkyvystäsikin irti enemmän.
Olen nyt täysin varma, että jätän tämän sivuston taakseni, tuo sanomasi (lihavoitu) oli viimeinen naula arkkuun. Onhan se teidän mielestänne varmaan hauskaa naureskella, että "jotkut nuoret pikkutytöt täällä", mutta minusta ei ole hauskaa, että käytöstäni verrataan pikkutytön käytökseen. Jos olen rohkeasti ylpeä kyvyistäni, niin olenko sitten heti "varsamaisen innostunut" ja "hyvin nuori ihminen"? Tiedoksi nyt kaikille, olen 20-vuotias datanomikoulutuksessa oleva nainen, enkä mitään muuta. Minulla on myös täysi oikeus loukkaantua näistä syytöksistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14 : 10.11.2011 16:54:46 » |
|
Jokaisella on oikeus loukkaantua, ja ymmärränkin sen. Toivoisin kuitenkin ettet suinpäin suivaaannu ja katoa, tällä sivustolla olsii sinulle paljon annettavaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|