Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisen vaikutelman teet?  (Luettu 51879 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #15 : 12.11.2011 22:31:23 »

Minulle sanoo niin naiset et miehet et vaikutan kiltiltä, tunnolliselta, tarkalta, mut sit että mulla on pilke silmäkulmassa,
mua on helppo lähestyä ja ensimmäisen tapaamisen perusteella ihmiset pitää mua yleensä rohkeampana ja puheliaampana kuin mitä todellisuudessa olen. (asc  jousimies)

(olen yleensä sellasissa ekoissa tapaamisissa kuten esim eka koulupäivä, se ihminen joka yrittää kauheesti luoda yhteishenkeä ja jutella jokaikiselle ja saada kaikki tunteen olonsa mukavaks, mut sit kun tutustun ihmisiin niin en ole ryhmässä enää ollenkaan niin sosiaalinen.. se on outoa....)

Mut joo, moni on sanonut et musta tavallaan näkee et vaikka vaikutan kiltiltä tytöltä, niin saatan kuitenkin olla jotain ihan muuta...
no se on totta.  Grin Hymyilen paljon ja mun suusta tulee tilanteessa kuin tilanteessa vähän sarkastisia kommentteja sekä puujalkavitsejä, en oikein osaa olla ns. asiallinen.

Töissä ihmiset sanoo et olen rento ja vaatimaton ja luotettava työkaveri, joka stressaa liikaa....
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #16 : 13.11.2011 00:21:02 »

Ainakin tällaisia kommentteja olen kuullut: vakava, mietteliäs, määrätietoinen. Olen saanut käsityksen, että annan vakuuttavan ensivaikutelman, en ujon, mutta hillityn ja varautuneen. Sitä olenkin vieraampien ihmisten keskuudessa, ja saatan varmaan vaikuttaa hieman tylsältä tai "kiltiltä" kun en huutele mielipiteitäni julki joka mutkassa (sitähän en oikeasti tietenkään ole). Ryhmässä ainakin on näin, eli en ole puhelias vaan mieluummin kuuntelen, mutta kahden kesken kyllä juttelen ja olen mielestäni tullut paljon avoimemmaksi. En pahemmin ole kysellyt ihmisten mielipiteitä minusta, sekään ei kuulu tapoihin, joten paha sanoa tähän hirveästi mitään.

On myös jännä, miten ihmiset pitävät minua joko nuorempana tai vanhempana mitä oikeasti olen.

// Vielä tämmöisiä olen kuullut: päättäväinen, voimakas tahtoihminen. Eivät väärin ollenkaan!
« Viimeksi muokattu: 09.02.2012 20:06:46 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #17 : 13.11.2011 02:12:06 »

On sanottu ylpeän näköiseksi, mikä voi johtua ujoudesta ja kuoresta etenkin uusien ihmisten ja tilanteiden edessä, mutta taas joskus joidenkin ihmisten kanssa klikkaa heti.  askendentti  rapu ja se kai alkaa nyt nostaa enempi päätään kolmenkympin lähestyessä? En kyllä voi sanoa olevani äidillinen, mutta ainakin nuoremmat saattavat joskus kokea käytökseni ohjaavaksi ja neuvovaksi.  keskitaivas vesimies varmaan myös vaikuttaa siinä.

Kun näin ensimmäisen kerran yhden kaverini, niin mietin, että onpa kyllä pelottavan näköinen tyyppi ja kuljin vähän seiniä pitkin ja hyvä kun uskalsin puhua. Tutustuessa sieltä löytyi kumminkin oikein ystävällinen ja iloinen persoona ja yhdessä naurettiin tälle mielikuvalle.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #18 : 13.11.2011 10:32:36 »

(olen yleensä sellasissa ekoissa tapaamisissa kuten esim eka koulupäivä, se ihminen joka yrittää kauheesti luoda yhteishenkeä ja jutella jokaikiselle ja saada kaikki tunteen olonsa mukavaks, mut sit kun tutustun ihmisiin niin en ole ryhmässä enää ollenkaan niin sosiaalinen.. se on outoa....)

^Mulla on ihan sama.
Asc  jousimies löytyy täältäkin...mutta johtuisiko se sitten siitä? Huh

Olisko meillä kuitenkin eri motiivi:
Minä tavallaan otan tuollaisissa tilanteissa vastuun, kun kaikki muut ovat vähän ulapalla. Sitten kun alkaa sujua niin vetäydynkin mielelläni syrjempään...
Todennäköisesti MC  vaaka ja  pluto saturnus yhtymä sille vaikuttaa tähän... Huh Tai  kuu oinas...

 Undecided Undecided
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #19 : 13.11.2011 12:06:52 »

Minua lähestytään helposti, koska minulla on nätihkö pyöreä lärvi. Ihmiset kuvailee minua valoisaksi ja kiltiksi persoonaksi (asc rapu) vaikka itse koen itseni synkemmäksi ja toisinaan täysin päinvastaiseksi (pluto  aspect_squ asc).
Osaan ilmeisesti random tutuilta "salata" plutoniset piirteeni ja "alennan" itseni pehmeämmälle tasolle, jotteivat pelästyisi tai hämmentyisi.

Oinas kuu, venus, mars ja aurinko neliöi askendanttiani myös, joten minut nähdään myös sporttisena ja hyvin eläväisenäkin.
Osa luulee, että olen todella romanttinen söpöilevä persoona. En ole.

Minua pidetään hauraana, joka ei pidä paikkaansa. Mutta samalla jotkut taas ovat sanoneet että olen hyökkäävä.

Uranus kolmioi askendanttiani, joten tykkään joskus shokeerata. Ajoin pääni hiljattain kaljuksi ja ihmiset kummasteli  :Smiley
Kontrasti oli hauska.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #20 : 13.11.2011 14:49:22 »

- Pieni -> en oikein tiedä, mitä tämä meinaa.. onko se pituuttani vai ihan koko kokoani, mutta
tämä on usein ihmisten yksi ensimmäisistä, sanomistaan, huomioista.
- Hiljainen
- Rohkea -> tämän "hiljainen, mutta rohkea" olen kuullut olevan asc jouskarien juttu.. Jotkut
täällä puhuivatkin juuri tästä kun osaa ottaa ohjat tarvittaessa käsiin ryhmässä, mutta ryhmän
alkaessa rullaamaan itsekseen niin sitten voidaan jo itse sitten siirtyä vähän syrjään.
- Persoonallinen/silmiin pistävä -> pidän väreistä ja kontrastista, jopa myös ristiriitaisuudesta
- Yllättävä -> näkyy näin pukeutumisen lisäksi myös persoonassa, käyttäytymisessä ja
mielipiteissä, "sustahan löytyy uusia puolia"
- Ei pysy paikallaan -> olen levoton etenkin varmaan mieleltäni.. jotkut ihmiset ajattelevat,
että "heilun" koko ajan
- Ystävällinen/miellyttävä/kiinnostava -> autan tarpeen tullen ihmisiä kaduilla, kuten iäkkäitä
portaissa.. ja usein tuntemattomat ihmiset saattavat lähes tunkeutua juttelemaan kanssani.
He eivät tosin yleensä avaudu, kuten moni on täällä kokenut, mutta he tuntuvat pitävän minua
kiinnostavana ja aloittavat keskustelun kanssani lähinnä tästä syystä.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #21 : 13.11.2011 15:41:04 »

Minua lähestytään helposti, koska minulla on nätihkö pyöreä lärvi. Ihmiset kuvailee minua valoisaksi ja kiltiksi persoonaksi (asc rapu) vaikka itse koen itseni synkemmäksi ja toisinaan täysin päinvastaiseksi (pluto  aspect_squ asc).
Osaan ilmeisesti random tutuilta "salata" plutoniset piirteeni ja "alennan" itseni pehmeämmälle tasolle, jotteivat pelästyisi tai hämmentyisi.

Kappas, mullakin  pluto aspect_squ ja vielä  mars aspect_squ ja  venus aspect_tri. Eikö tuosta tule melkoisia ristiriitoja?
  askendentti aspect_sex chiron kuu, vahvistaako nämä sitä opastavaa puolta sitten.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2011 19:57:21 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #22 : 13.11.2011 17:10:01 »

Minua lähestytään helposti, koska minulla on nätihkö pyöreä lärvi. Ihmiset kuvailee minua valoisaksi ja kiltiksi persoonaksi (asc rapu) vaikka itse koen itseni synkemmäksi ja toisinaan täysin päinvastaiseksi (pluto  aspect_squ asc).
Osaan ilmeisesti random tutuilta "salata" plutoniset piirteeni ja "alennan" itseni pehmeämmälle tasolle, jotteivat pelästyisi tai hämmentyisi.

Kappas, mullakin  pluto aspect_squ ja vielä  mars aspect_squ ja  venus aspect_tri. Eikö tuosta tule melkoisia ristiriitoja?
 chiron kuu  aspect_sex, vahvistaako nämä sitä opastavaa puolta sitten.

Koen olevani vähän ristiriitainen persoona  Grin
Minulla on myös chiron sekstiilissä rapuaskendanttiin, liekö syy, että vedän "haavoittuneita" puoleeni.
Ihmisillä on tarve avautua minulle. Eräs entinen työkaveri tapasi minut ensimmäisen kerran, kului noin 15 minuuttia kun hän oli vuodattanut elämänsä vaikeudet minulle ja puhjennut itkuun. Sen jälkeen hän ihmetteli että mikä hänet sai niin toimimaan kun ei kuulemma ikinä itke kenenkään läsnäollessa.

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #23 : 13.11.2011 18:13:02 »

Minua pidetään varmaan aika helposti lähestyttävänä, ehkä sitten nousu  rapu siinä taustalla? Ja varmaan myös  kuu rapu, koska se on minulla aika lähellä  askendentti:ia.

Kun tapasin mieheni ensi kertaa, niin hän alkoi kertomaan itsestään varsin henkilökohtaisia asioita ja myöhemmin totesi että hän ei IKINÄ, ei kuuna päivänä avaudu vieraalle, mutta minulle hän avautui heti. Rapu-vaikutusta varmaan.  Smiley

Muuten taas perusluonteeni ja ulkonäköni on ristiriidassa sillä tavalla, että olen paljon kovempi mitä ulkonäköni antaa olettaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 13.11.2011 18:28:04 »

Rapu-nousuun minäkin olen nuo ventovieraiden tilitykset liittänyt, tätä tapahtuu minullekin usein. Minulle on tunnustettu jopa vakavia rikoksia lyhyen tuntemisen jälkeen.  Shocked Olen kuulemma sen oloinen, että minulle voi puhua kaikesta..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #25 : 13.11.2011 20:44:53 »

Todennäköisesti annan eri tilanteissa ja eri ihmisille aina eri kuvan itsestäni, tuntuu siltä.
Jos pitäisi itse nyt kuvailla miltä vaikutan, ei ole mitään käsitystä asiasta.  Tongue Grin

Joitain kuitenkin mitä muistan mulle sanotun:
- herkkä, hento, haavoittuvainen (Monesti kun olen sanonut jolle kulle miehelle joskus alkutreffien aikaan etten haluaisi loukata häntä, vastaus on aina että hän ajatteli enemmänkin että hän olisi todennäköisemmin se joka loukkaisi minua. On myös sanottu että näytän siltä, että pitää kohdella hellästi tai menen rikki helposti. :Smiley)
- naisellinen
- salaperäinen
- osaa pyörittää miehet pikkusormen ympärille   ( Huh Huh Huh )
- fiksu, järkevä
- monesti arvioidaan vanhemmaksi kuin olen, yksi kaverikin yhtenään puhuu kuin olisin montakin vuotta häntä vanhempi vaikka oikeasti vain n. yhden

 askendentti on  kalat
ja  keskitaivas  uranus aspect_con merkurius jousimies
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #26 : 16.11.2011 11:11:11 »

Minäkin olen nousu  rapu ja se näkyy minussa varmaan tietynlaisena ujoutena ja pyöreytenä ulkonäössä. Haluaisin olla kuumerkkini  kalat mukaisesti edes siro ja eteerinen, mutta onnistun olemaan usein ihan jotain muuta. Lähinnä homssuinen. Minulla on 6.huoneessa planeettoja paljon, joten toiset ehkä näkevät minut eniten työn tai opiskelun tai jonkin virallisen asian kautta. Ystävystyminen on vaikeaa varsinkin kun neptunus tekee hankalaa neliötä kuuhun. 6. huoneen kärki minulla on skorpparissa ja pidän kaikista eniten tummista väreistä. En oikein osaa olla pastellisävyissä, vaikka jousimies puoltani vaaleammat värit taas ehkä piristäisivät.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #27 : 16.11.2011 13:21:16 »

Hei onpa kiinnostava aihe! Totta tosiaan oma käsitys ja muiden mielipiteet tuntuu olevan ristiriidassa aika monellakin.

Eli asetelma on nousu vesimies, lasku jellona ja Mc on jousimiehessä. Mua vähän harmittaa se, että ulkonäköä yleensä kommentoidaan (ei naiset niinkään onneksi). Tai musta ei ole kauhean kiinnostavaa kuulla mielipiteitä siitä, miltä mäytän, koska se ei ole suhteessa loppujen lopuksi kauhean olennainen asia. Tulee sellainen olo että ihan kun mussa ei sitten mitään muuta olekaan. Paljon kivempaa on kuulla sellaisia juttuja, joista huomaa että toinen viihtyy seurassa Smiley

Persoonallisuudesta olen kuullut seuraavaa:
1. Iloinen ja avoin
2. Empaattinen, myös yliempaattinen
3. Itsepäinen, hankala (en ole samaa mieltä asioista, ja välillä ihan muuten vaan olen eri mieltä jos se musta tuo jotain uutta keskusteluun. Usein ihmiset ei oikein kestä tätä piirrettä Cheesy)
4. Innostava
5. Kummallinen, hassu
6. Itsenäinen
7. Jotkut kaverit on kuvaillut myös viehättävä. Se on musta ihan kiva adjektiivi, koska se kertoo jotain koko olemuksesta Smiley

Aurinkomerkki on kalat ja aikaisemmin en ymmärtänyt miten ihmiset ajatteli et oon positiivinen ja iloinen. Koin ennemmin, että olen hyvin negatiivinen ja mietiskelevä. Tota itsenäisyys juttuakaan en aimmin yhditänyt itseeni, nykyään kyllä.Itsepäisyyden tunnistan ja myös innostavuuden itsessäni, yritän aina löytää ihmisten hyviä puolia (paitsi seurustelusuhteisssa Cheesy)
Joo kyllä mä voisin sanoa, että olen aika samoilla linjoilla noiden kanssa.

Eniten noista korostuu toi jousimies, vesimiehestä ja jellonasta en tiiä. Ehkä se iloisuus on sit leijona perua?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #28 : 16.11.2011 13:41:28 »

Pahin imago-ongelma minulla kuitenkin liittyy 10.  kalat  merkurius yhdistelmään. Minun luullaan kaiken aikaa punovan juonia ihmisten pään menoksi vaikka juuri minä olen ehkä se paikan tai porukan ainoa joka ei tule edes ajatelleeksi että niin voisi tehdä. Olen  täysin rehellinen periaatteen vuoksi ja koska en muistaisi kuitenkaan mitä valheita on minnekin mennyt.


Tämäpä mielenkiintoista. Minulla on Venus 1. huoneessa yhtymässä askendenttiin ja minun on kuviteltu olevan jatkuvasti vamppaassa ukkomiehiä, vaikka minulla on ollut tapana kunnioittaa muiden parisuhteita, mikäli vain jostain parisuhteesta olen tietoinen (on näihinkin miehiin törmätty, jotka "unohtavat" moisesta kertoa). Olen kyllä saanut osani kolmiodraamoista, mutta naimisissa olevat miehet olen onnistunut välttämään tyystin. Huvittavaa kyllä, minulla on paljonkin tuttuja naisia, jotka tekevät juuri sitä, mistä minua epäillään ja heitä pidetään varsinaisina herran enkeleinä, kun ovat niin viattoman ja herttaisen oloisia.  uglystupid2
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #29 : 16.11.2011 13:55:39 »



Pahin imago-ongelma minulla kuitenkin liittyy 10.  kalat  merkurius yhdistelmään. Minun luullaan kaiken aikaa punovan juonia ihmisten pään menoksi vaikka juuri minä olen ehkä se paikan tai porukan ainoa joka ei tule edes ajatelleeksi että niin voisi tehdä. Olen  täysin rehellinen periaatteen vuoksi ja koska en muistaisi kuitenkaan mitä valheita on minnekin mennyt.


Tämäpä mielenkiintoista. Minulla on Venus 1. huoneessa yhtymässä askendenttiin ja minun on kuviteltu olevan jatkuvasti vamppaassa ukkomiehiä, vaikka minulla on ollut tapana kunnioittaa muiden parisuhteita, mikäli vain jostain parisuhteesta olen tietoinen (on näihinkin miehiin törmätty, jotka "unohtavat" moisesta kertoa). Olen kyllä saanut osani kolmiodraamoista, mutta naimisissa olevat miehet olen onnistunut välttämään tyystin. Huvittavaa kyllä, minulla on paljonkin tuttuja naisia, jotka tekevät juuri sitä, mistä minua epäillään ja heitä pidetään varsinaisina herran enkeleinä, kun ovat niin viattoman ja herttaisen oloisia.  uglystupid2

Täsmälleen osuu tänne ^
Siis eivät taivaankappaleet, mutta muuten!
Olen mielestäni viimeinen henkilö joka vamppaisi ystävänsä puolisoa, tai yleensäkään varattua miestä, mutta minua on moisesta avoimesti syytetty ja haukuttukin vaikka miksikä munahaukaksi...sen sijaan he, jotka sitä oikeasti tekevät, välttyvät jotenkin päivänvaloon tulemiselta...
Kumma juttu.
Ehkä se on joku avoimuus mikä sen tekee...kun itse tietää, ettei omissa ajatuskissa ole mitään mitä ei siellä olla sopisi, niin tulee olleeksi avoin eikä suotta peittele sitä että viihtyy jonkun seurassa, olkoon se nyt sitten vaikka varattu miehenpuoli...ja tämä herättää epäilyksiä...tai jotain.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: