Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisen vaikutelman teet?  (Luettu 51794 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #60 : 18.12.2011 17:17:43 »

Ihana kun täällä on muitakin  askendentti kauris Smiley


Musta on oikeesti aika jännää kuin jollain ihmisillä on selkeesti joku kaava mitä ne noudattaa tyylissään aina. Joku saattaa muuttua, mut perusidea pysyy. Mä en pystyisi moiseen.

Tämä on nousu-Kaurista, jos mikä!

Ja minä allekirjoitan tämän täysin Cheesy Ja näin on ollut lähes aina (tietysti oli se muutama vuosi kun piti kokeilal ja repäistä, mitä enemmän värejä yhdellä kertaa päällä sen parempi.), mutta nykyään mitä klassisempi sen parempi. Punainen, sininen, valkoinen, musta, turkoosi. Mitään muita värejä ette mun vaatekaapista löydä Cheesy Kauhea kun kuulostan konservatiiviselta, mutta kirjakieltä en puhu ikinä en ole ikinä oppinut edes yhdyssanoja... Vaikka tarinoita oli kyllä kiva kirjoitella..

Niinkuin joku täällä mainitsikin niin ihan tuntemattomien ensivaikutelmat on riippuneet täysin siitä missä ovat minut tavanneet.
Oon aatellu et tääki liittyy jotenkin  askendentti  kauris tai  merkurius 10h, että töissä oon niin erilainen kuin vapaalla.

Ensivaikutelmia mitä kuullut:
- outo/sählä
- kiltti/auttavainen/huolehtiva ( kuu rapu ? tätä kuulee kuitenkin eniten)
- "hyvä tyyppi"
- suvaitsevainen/ymmärtäväinen
- asiallinen
- fiksu/osaava

Ulkonäöstä kuullut sitten:
- "Ompa ihana tukka" (paksu ja luonnostaan kihara)
- "Ootpa pitkä" (nykyään tää on jo kohteliaisuus)

Musta jotenkin on hassua miten paljon kuulee tota kiltti kommenttia, kun kyllä mussa löytyy myös vähän sitä  jousimies tulisuutta/suoraa rehellisyyttä ja skorpioni pistävyyttä. En kai sitten vaan paljasta sitä kenellekkään  Grin

MC  jousimies sekottuu niin paljon aurinko merkurius ja  mars  jousimies etten oikein sen vaikutusta erikseen huomaa, muuta kuin sellaisessa projektien hallitsemisessa, ja että työympäristän pitää olla hyvä ja toimiva. IC  kaksoset en ole oikein koskaan ymmärtänyt, tätä puolta itsessäni kun koko tuo puoli kartasta ammottaa tyhjyyttään. Kai se on jotain sellaista et paljon puuhastelee kotona tai jotain ? jos joku tätä selventäisi olisin hyvin kiitollinen Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #61 : 18.12.2011 19:04:31 »

IC  kaksoset en ole oikein koskaan ymmärtänyt, tätä puolta itsessäni kun koko tuo puoli kartasta ammottaa tyhjyyttään. Kai se on jotain sellaista et paljon puuhastelee kotona tai jotain ? jos joku tätä selventäisi olisin hyvin kiitollinen Smiley

Minulla on myös IC Kaksosissa. Törmäsin etsiessäni tietoa aiheesta astrologiaa harrastavan miehen blogiin, joka ruoti kirjoituksessaan omaa IC:tä Kaksosissa. Blogiin oli tullut myös kommentteja muilta saman asetelman omaavilta.

Kaikkille yhteistä oli juurettomuus. Kirjoittajaa itseään harmitti suuresti se, ettei hänellä ollut mitään paikkaa elämässään, jota varsinaisesti voisi kutsua kodiksi. Tyyliin "Täällä ovat juureni, täältä minä tulen, tänne minä kuulun". Hän oli koko elämänsä aikana asunut vähän siellä ja täällä, ja yhä edelleen päälle 30-vuotiaana hän etsi paikkaa, jota voisi kutsua kodiksi. Muistaakseni Intia oli hänelle kodinomainen paikka, mutta hän sanoi, ettei sekään tunnu kodillekodille. Vain paikalle, jossa viihtyy ihan OK. Hän seurasi vierestä surkeana, miten ystäväpiiri pariutui, osti oman kodin ja asettui juurilleen johonkin, samaan aikaan, kun hän itse seilasi irtolaisena.

Blogiin vastanneiden kirjoittajien teksteissä toistui sama teema eli tietynlainen kodittomuus: paljon muuttoja paikasta toiseen ja eräänlaista juurettomuutta. Osa kertoi, etteivät he ikinä halua pysähtyä rakentamaan pesää tai ostaa omaa kotia.

Minä IC Kaksosina allekirjoitan kaiken täysin. Olen muuttanut 9.ikävuoteen mennessä 10 kertaa. Viimeisen 10 vuoden sisään olen muuttanut viisi kertaa ja kuudes muutto on tulossa. Jos joku kysyy "mistä olet kotoisin", en tiedä mitä vastaisin, koska en periaatteessa ole kotoisin mistään. Toki, olen asunut lapsena yhdellä pienellä paikkakunnalla 10 vuotta, mutta en voi sanoa olevani sieltäkään kotoisin. "Missä olet syntynyt?" on myös täysin turha kysymys minulle, sillä silläkään ei ole väliä.

Minun TÄYTYY saada muuttaa. Täytyy saada vaihtaa paikkaa. Tulisin hulluksi, jos minun pitäisi ostaa oma talo ja jäädä siihen vangiksi loppuelämäkseni. Olen toivonut koko elämäni, että voisin sitten oikeasti aikuisena (aka keski-iässä) omistaa asuntoja ympäri maailmaa, jolloin minulla ei olisi yhtä kotimaata tai yhtä kotia. Voisin vaihtaa maisemaa aina, kun siltä tuntuu. Tietyllä tapaa siis koko maailma on minulle koti. Kotiudun ihan minne vain hetkessä. Koti-ikävä on sana, joka ei ole koskaan kuulunut sanavarastoon, ei edes lapsena.

En myöskään pidä kansalaisuutta minkäänlaisena kodin tai kotimaan mittarina. Suomi on kiva paikka, mutta se ei sulje pois sitä tosiasiaa, että tuntisin kodikseni myös minkä tahansa muun maan aina Perusta Kiinaan ja Grönlannista Etelä-Afrikkaan.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #62 : 18.12.2011 20:50:20 »

Täälläkin IC kaksoset, en koe muuttaneeni (vielä) paljon, viisi kertaa pienen elämäni aikana ja neljä
niistäkin olivat samalla paikkakunnalla, jossa asuin semmoisen päälle 18 vuotta. En kuitenkaan
koskaan kokenut kyseistä paikkakuntaa kodikseni ja olen aina kokenut itseni "irralliseksi" ja
halunnut sieltä pois. Olen toisaalta aina ollut semmoinen "irrallinen", kaikki tuntuu lähinnä
väliaikaiselta. Nytkin asun väliaikaisessa asunnossa. Haaveena muuttaa edes joksikin aikaa
ulkomaille. Vaihtelevuutta olen nyt saanut kun olen majaillut välillä ystävilläni, jotka asuvat
ympäri Suomea. Mulle on kenties paras, jos en päädy miettimään sitä, missä asun, eli sitä
"kuulunko tänne". Vaikka kai se on näkyvissä mun käytöksestäkin.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #63 : 19.12.2011 00:43:05 »

Kaikkille yhteistä oli juurettomuus. Kirjoittajaa itseään harmitti suuresti se, ettei hänellä ollut mitään paikkaa elämässään, jota varsinaisesti voisi kutsua kodiksi. Tyyliin "Täällä ovat juureni, täältä minä tulen, tänne minä kuulun". Hän oli koko elämänsä aikana asunut vähän siellä ja täällä, ja yhä edelleen päälle 30-vuotiaana hän etsi paikkaa, jota voisi kutsua kodiksi. Muistaakseni Intia oli hänelle kodinomainen paikka, mutta hän sanoi, ettei sekään tunnu kodillekodille. Vain paikalle, jossa viihtyy ihan OK. Hän seurasi vierestä surkeana, miten ystäväpiiri pariutui, osti oman kodin ja asettui juurilleen johonkin, samaan aikaan, kun hän itse seilasi irtolaisena.

Blogiin vastanneiden kirjoittajien teksteissä toistui sama teema eli tietynlainen kodittomuus: paljon muuttoja paikasta toiseen ja eräänlaista juurettomuutta. Osa kertoi, etteivät he ikinä halua pysähtyä rakentamaan pesää tai ostaa omaa kotia.

Vau! Keskustelu menossa ihan offtopiciksi mutta kylläpäs piti paikkansa, minäkin olen lapsuudessa muuttanut (en omasta tahdosta vaan tasapainottoman äidin) vähintään kerrran vuodessa. Nyt vasta asettunut kun muuttanut opiskelemaan, mutta en minä kyllä tännekkään aio jäädä pidemmäksi kuin pakko  :Smiley. Mutta kyllä mustakin on aina tosi kummalta tuntunut vastata "mistä olet kotoisin" kysymyksiin mitä väliä sillä on? määritteleekö se muka minua jotenkin?

Tämä myös selittää sen miksei minusta yhteen muutto (vuokralle!) tai muu nopea eteneminen tunnu kauhealta, mutta heti kun puhutaan OMASTA TALOSTA tai ASUNTOLAINASTA olen heti etsimässä pois pääsyä suhteesta... :Smiley

Iso kiitos tästä tulkinnasta! mikäköhän blogi mahtoi olla kyseessä Smiley?
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #64 : 19.12.2011 01:26:47 »

Tällainen kuin Astrology Expressed. Linkki vie suoraan tuohon IC Kaksoset avatumiseen Smiley

Off-topic keskustelu ei haittaa, koska ketjuja voidaan aina tarpeen vaatiessa jakaa kahdeksi erilliseksi aiheeksi Smiley Jos siis IC herättää paljon keskusteluja, pätkäistään vaan tämä ketju siitä poikki ja tehdään siitä oma IC-ketju!
« Viimeksi muokattu: 19.12.2011 01:28:19 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #65 : 19.12.2011 01:34:36 »

Täälläkin IC kaksoset, en koe muuttaneeni (vielä) paljon, viisi kertaa pienen elämäni aikana ja neljä
niistäkin olivat samalla paikkakunnalla, jossa asuin semmoisen päälle 18 vuotta. En kuitenkaan
koskaan kokenut kyseistä paikkakuntaa kodikseni ja olen aina kokenut itseni "irralliseksi" ja
halunnut sieltä pois. Olen toisaalta aina ollut semmoinen "irrallinen", kaikki tuntuu lähinnä
väliaikaiselta. Nytkin asun väliaikaisessa asunnossa. Haaveena muuttaa edes joksikin aikaa
ulkomaille. Vaihtelevuutta olen nyt saanut kun olen majaillut välillä ystävilläni, jotka asuvat
ympäri Suomea. Mulle on kenties paras, jos en päädy miettimään sitä, missä asun, eli sitä
"kuulunko tänne". Vaikka kai se on näkyvissä mun käytöksestäkin.


Luonnollisesti tähänkin asiaan vaikuttaa koko kartta ja sen muut asetelmat Smiley Omasta puolestani pystyn vain sanomaan, että minulla IC Kaksosien irtonaisuutta tukevat mm. Aurinko Oinaassa 1. huoneessa, kartan hallitsija Saturnus sekä Saturnus ja Pluto 8. huoneessa. Oinas käskee menemään omia teitään, vain itseään kuunnellen. Saturnus kartan hallitsijana karsii asioita pois ja vaatii päästämään irti. Saturnus ja Pluto yhdessä 8. huoneessa korostavat ns. jälleensyntymän kiertokulkua, joka on hallitseva elementti elämässäni. Minun täytyy päästä aloittamaan puhtaalta pöydältä melkeinpä kaikki aina säännöllisin väliajoin. Olen paraikaa suunnittelemassa muuttoa toiselle paikkakunnalle, vaikka nykyisessä asuinpaikassani minulla on ihana ja edullinen vuokrakoti sekä töitä. Irtisanoudun siis kaikesta ja hyppään pois uuteen, aloittamaan kokonaan alusta. Tämä kiertokulku näkyy myös omistusmuodossa niin, että minun on uusittava huonekaluja, verhoja, astioita, vaatteita jne. aina säännöllisin väliajoin, kierrätettävä paljon tavaraa. Myös ihmiset tahtovat kiertää elämässäni niin, että harva jää rinnalleni pysyvästi. Pysyvän ihmisen löytää ehkä kerran, pari kymmeneen vuoteen. Muut ovat vain käymässä ja jatkavat sitten matkaansa tai pysyvät tuttavina.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #66 : 19.12.2011 12:44:27 »

IC  kaksoset en ole oikein koskaan ymmärtänyt, tätä puolta itsessäni kun koko tuo puoli kartasta ammottaa tyhjyyttään. Kai se on jotain sellaista et paljon puuhastelee kotona tai jotain ? jos joku tätä selventäisi olisin hyvin kiitollinen Smiley


Hei anteeksi mutta nyt suuri ihmetys.. Oonko minä tosiaan kirjoittanut jossain noin, sillä mulla ei ole IC kaksosissa  idiot2 idiot2
Mun mielestä mun IC on härässä, jos oikein muistan......
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #67 : 19.12.2011 12:46:55 »

Nyt huomasin, se lainaus kuuluu jadeliinolle, mutta hän oli lainannut minun tekstiäni omassa viestissään..
No näitä sattuu... Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #68 : 19.12.2011 14:03:42 »

Täälläkin yksi IC-kaksonen, jonka lapsuus on ollut yhtä muuttelua.  Smiley
Mua ei silti kauhistuta ajatus omasta asunnosta tai siitä ettei enää muuttaisi. Oma asunto sitäpaitsi ei edes tarkoita sitä ettei enää voisi muuttaa jos jotain tulisikin eteen.  Wink Tunnen myös helposti olevani kotona jos pidän paikasta jossa asun. Nykyistä paikkakuntaa pidän todellakin kotinani. Myös syntymäkaupunkini on rakas, siellä asuu sukulaisiani. Mistä olet kotoisin -kysymykseen jos vastaan, ei se tietenkään kuulijalle mitään kerro, mutta kyllä ylpeänä tykkään kertoa missä olen syntynyt.  angel  Juuret on mulle tärkeitä, vaikka ne ovatkin ripoteltuina sinne sun tänne. Ehkä vaikuttavana tekijänä voi olla se, että IC:ni on kaksosten lopussa ja 4 huoneessa olevat planeetat ravussa?

Mulla tuo IC näkyy enemmänkin siis siinä, että muuttaminen ei ole tuskallinen asia ja että kotiudun helposti uuteen paikkaan (jos siellä siis on mukava ilmapiiri). Jokaiseen paikkaan kuitenkin jätän osan juuristani missä olen käynyt.  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #69 : 19.12.2011 14:23:14 »

IC  kaksoset en ole oikein koskaan ymmärtänyt, tätä puolta itsessäni kun koko tuo puoli kartasta ammottaa tyhjyyttään. Kai se on jotain sellaista et paljon puuhastelee kotona tai jotain ? jos joku tätä selventäisi olisin hyvin kiitollinen Smiley


Hei anteeksi mutta nyt suuri ihmetys.. Oonko minä tosiaan kirjoittanut jossain noin, sillä mulla ei ole IC kaksosissa  idiot2 idiot2
Mun mielestä mun IC on härässä, jos oikein muistan......

Ah, anteeksi! Quote-toiminto on napannut siihen sinun nimesi Jadeliinon sijaan.  Lips Sealed
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #70 : 19.12.2011 15:26:59 »

Täälläkin IC kaksoset, en koe muuttaneeni (vielä) paljon, viisi kertaa pienen elämäni aikana ja neljä
niistäkin olivat samalla paikkakunnalla, jossa asuin semmoisen päälle 18 vuotta. En kuitenkaan
koskaan kokenut kyseistä paikkakuntaa kodikseni ja olen aina kokenut itseni "irralliseksi" ja
halunnut sieltä pois. Olen toisaalta aina ollut semmoinen "irrallinen", kaikki tuntuu lähinnä
väliaikaiselta. Nytkin asun väliaikaisessa asunnossa. Haaveena muuttaa edes joksikin aikaa
ulkomaille. Vaihtelevuutta olen nyt saanut kun olen majaillut välillä ystävilläni, jotka asuvat
ympäri Suomea. Mulle on kenties paras, jos en päädy miettimään sitä, missä asun, eli sitä
"kuulunko tänne". Vaikka kai se on näkyvissä mun käytöksestäkin.


Luonnollisesti tähänkin asiaan vaikuttaa koko kartta ja sen muut asetelmat Smiley Omasta puolestani pystyn vain sanomaan, että minulla IC Kaksosien irtonaisuutta tukevat mm. Aurinko Oinaassa 1. huoneessa, kartan hallitsija Saturnus sekä Saturnus ja Pluto 8. huoneessa. Oinas käskee menemään omia teitään, vain itseään kuunnellen. Saturnus kartan hallitsijana karsii asioita pois ja vaatii päästämään irti. Saturnus ja Pluto yhdessä 8. huoneessa korostavat ns. jälleensyntymän kiertokulkua, joka on hallitseva elementti elämässäni. Minun täytyy päästä aloittamaan puhtaalta pöydältä melkeinpä kaikki aina säännöllisin väliajoin. Olen paraikaa suunnittelemassa muuttoa toiselle paikkakunnalle, vaikka nykyisessä asuinpaikassani minulla on ihana ja edullinen vuokrakoti sekä töitä. Irtisanoudun siis kaikesta ja hyppään pois uuteen, aloittamaan kokonaan alusta. Tämä kiertokulku näkyy myös omistusmuodossa niin, että minun on uusittava huonekaluja, verhoja, astioita, vaatteita jne. aina säännöllisin väliajoin, kierrätettävä paljon tavaraa. Myös ihmiset tahtovat kiertää elämässäni niin, että harva jää rinnalleni pysyvästi. Pysyvän ihmisen löytää ehkä kerran, pari kymmeneen vuoteen. Muut ovat vain käymässä ja jatkavat sitten matkaansa tai pysyvät tuttavina.

Minulla on vahvahko pluto kartalla ja koen samantyyppisiä juttuja. Minun täytyy luoda nahkani säännöllisesti, mikä tarkoittaa lähes täysin vanhan minän tuhoamista ja uuden synnyttämistä. Se tapahtuu niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin.
Siihen liittyy lopettamisia, asioiden sulkemista lopullisesti ja uuden aloittamista. Jos elämässäni ei lainkaan tapahtuisi loppuja ja alkuja säännöllisesti, kuolisin varmaan sisältä päin.

Suuri hyppy tuntemattomaan, ehkä suurin vielä koskaan tekemäni loppu ja uuden alku on ensi vuoden puolella käsillä Smiley Pelottaaa ja jännittää, mutta hyvällä tavalla.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #71 : 19.12.2011 15:39:36 »

Mikähän se tuohon ajaa tuohon pakolliseen, jatkuvaan muutokseen noin niin kuin loppujen lopuksi...tulee mieleen monta planeettaa ja sijaintia, jotka tämän takana voisivat seistä.
Minulla itselläni on samanlaista myös, vaikka pohjavireeltä kai toivoisinkin jotain pysyvyyttä ja juurevuutta....( vain kunnes saan sen, ja haluan taas jotain uutta  :Smiley )
Ettei se vain olisi yleistä ihmisille silloin, kun ei ole oikein vielä löytänyt paikkaansa maailmassa? Etsivä löytää?
Ja kai sellainen muuttuva elämä ja ympäristö voi itsessäänkin tietysti olla vakio?  Smiley

Mulla on saturnus ja pluto yhtymässä akselille, ja jupiter ja uranus myös..mahtaako heistä vain kaikista aiheutua sellainen sekamelska, ettei sitä vaan osaa järjestää ellei välillä jätä kaikkea ja aloita alusta Cheesy  Cheesy Cheesy
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #72 : 19.12.2011 16:53:37 »

Näytän kuulemma ilkeältä ja vaikutan välinpitämättömältä, saisin itkeäkin joskus. Hymyilen aika paljon ja heittelen sekavaa läppää, josta ihmiset saattavat tuntea hämmennystä. Otan kyllä ihan tahallani ja tarkoituksella totisen linjan kun sille on aihetta, olen ollut joskus koko ajan vakavampi, mutta ihmisillä on jostain syystä aina ollut vaikeuksia ottaa minua tosissaan. Yritän yleensä siirtyä ongelmien suhteen suoraan ratkomisen puolelle, vaikka kumman usein ihmiset eivät kai halua muuta kuin tulla paijatuksi ja paapovia sanoja. "Et sinä nyt vain tajua!" Mitäpä tajuta kun sitä ei anneta ilmi. Lisää pisteitä välinpitämättömyysprofiililleni.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #73 : 19.12.2011 20:02:32 »

Täälläkin IC kaksoset, en koe muuttaneeni (vielä) paljon, viisi kertaa pienen elämäni aikana ja neljä
niistäkin olivat samalla paikkakunnalla, jossa asuin semmoisen päälle 18 vuotta. En kuitenkaan
koskaan kokenut kyseistä paikkakuntaa kodikseni ja olen aina kokenut itseni "irralliseksi" ja
halunnut sieltä pois. Olen toisaalta aina ollut semmoinen "irrallinen", kaikki tuntuu lähinnä
väliaikaiselta. Nytkin asun väliaikaisessa asunnossa. Haaveena muuttaa edes joksikin aikaa
ulkomaille. Vaihtelevuutta olen nyt saanut kun olen majaillut välillä ystävilläni, jotka asuvat
ympäri Suomea. Mulle on kenties paras, jos en päädy miettimään sitä, missä asun, eli sitä
"kuulunko tänne". Vaikka kai se on näkyvissä mun käytöksestäkin.


Luonnollisesti tähänkin asiaan vaikuttaa koko kartta ja sen muut asetelmat Smiley Omasta puolestani pystyn vain sanomaan, että minulla IC Kaksosien irtonaisuutta tukevat mm. Aurinko Oinaassa 1. huoneessa, kartan hallitsija Saturnus sekä Saturnus ja Pluto 8. huoneessa. Oinas käskee menemään omia teitään, vain itseään kuunnellen. Saturnus kartan hallitsijana karsii asioita pois ja vaatii päästämään irti. Saturnus ja Pluto yhdessä 8. huoneessa korostavat ns. jälleensyntymän kiertokulkua, joka on hallitseva elementti elämässäni. Minun täytyy päästä aloittamaan puhtaalta pöydältä melkeinpä kaikki aina säännöllisin väliajoin. Olen paraikaa suunnittelemassa muuttoa toiselle paikkakunnalle, vaikka nykyisessä asuinpaikassani minulla on ihana ja edullinen vuokrakoti sekä töitä. Irtisanoudun siis kaikesta ja hyppään pois uuteen, aloittamaan kokonaan alusta. Tämä kiertokulku näkyy myös omistusmuodossa niin, että minun on uusittava huonekaluja, verhoja, astioita, vaatteita jne. aina säännöllisin väliajoin, kierrätettävä paljon tavaraa. Myös ihmiset tahtovat kiertää elämässäni niin, että harva jää rinnalleni pysyvästi. Pysyvän ihmisen löytää ehkä kerran, pari kymmeneen vuoteen. Muut ovat vain käymässä ja jatkavat sitten matkaansa tai pysyvät tuttavina.

Minulla on vahvahko pluto kartalla ja koen samantyyppisiä juttuja. Minun täytyy luoda nahkani säännöllisesti, mikä tarkoittaa lähes täysin vanhan minän tuhoamista ja uuden synnyttämistä. Se tapahtuu niin sisäisesti kuin ulkoisestikkin.
Siihen liittyy lopettamisia, asioiden sulkemista lopullisesti ja uuden aloittamista. Jos elämässäni ei lainkaan tapahtuisi loppuja ja alkuja säännöllisesti, kuolisin varmaan sisältä päin.

Suuri hyppy tuntemattomaan, ehkä suurin vielä koskaan tekemäni loppu ja uuden alku on ensi vuoden puolella käsillä Smiley Pelottaaa ja jännittää, mutta hyvällä tavalla.

Kiitos vastauksistanne Cheesy mulla tosiaan pluto kolmioi venusta ja merkuriusta
ja tekee aspect_inc auringolle, joka on oinaassa, saturnus tekee puolineliötä
venukselle ja merkuriukselle ja sekstiilin auringolle. Pluto on nousumerkkini (jousimies)
hallitsijan huoneessa, 9..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #74 : 02.01.2012 16:25:54 »

Mua on sanottu hiljaiseksi, ujoksi, kiltiksi, kauniiksi, herkäksi, auttavaiseksi. Parin drinkin jälkeen olen saanut kuulla että olen naisellinen, herkkä, seksikäs ja oikein mukiinmenevä. En kyllä halua kenenkään mukiin mennä, mutta kaikki kohteliaisuudet hymyillen vastaanotan  coolsmiley

Itse koen olevani ihan rauhallinen, tarkasteleva, ihmisten toimintoja seuraileva, hiljainen kyllä, mutta mielessäni sinkoilee monia asioita. Tykkään ehkä hiukan flirttailla, en tee sitä hyökkäävästi vaan sillä lailla kiltisti punastellen  2funny No joo, huumorintajuni on todella sairas. Sen olen saanut kuulla monelta. Minkäs teet kun typerät jutut naurattaa välillä niin pirusti  Grin

Speksit ovat nämä:
 aurinko  rapu
 askendentti  neitsyt  aspect_con  pluto
 kuu  kalat  aspect_con jupiter
 venus  kaksoset
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: