asc
dc
mc
ic
Olen muuttunut paljon elämäni aikana ja myös se mitä minusta sanotaan.
Ennen kuulin, että olen ylimielinen, "mikset sä voi vaan myöntää et sä oot väärässä", "väität tahallasi vastaan", mutta myös: todella älykäs, syvällinen, ihmeellinen, persoonallinen, erikoinen. Ujo. Yhdistävä voima.(
:
?)
Näen tässä paljon sitä roolia, mihin minua pakotettiin lapsuudessa. Minulle sanottiin usein, että on minun syyni, että muut ovat niin ärtyneitä ja menettävät malttinsa (just joo). Mutta rooli on varmaan myös tarttunut minuun niin että olen ollut aina valmiiksi olettamassa että ärsytän muita ja se on varmaan johtanut tuollaisiin kommentteihin. Ikäänkuin olisin aina ollut valmiina puolustautumaan, vaikkei kukaan hyökkäisikään. (dc:
)
Olen myös kuullut usealta, että kun minä synnyin, kaikki ihmiset ympärilläni muuttuivat, sillä minussa oli pienestä asti poikkeuksellisia lahjoja ja todeksi tekemisen kykyä. Kaikki muuttivat arvojaan, moni huonommaksi kateudesta. Näin sanovat. ja niin moni oi että on yrittänyt valjastaa lahjani omaan käyttöönsä. Tämän selittää paremmin ehkä muut karttani tekijät, mutta mars mc:llä kauriissa on varmasti osa sitä voimaa joka minussa näkyy.
Nykyään on pikemminkin näin:
kiva, ihana, poikkeuksellisen älykäs, poikkeuksellisen lahjakas, rohkea, herkkä. Taipumaton (riippuen sanojasta se ilmaistaan maailman positiivisimpana ominaisuutena tai negatiivisena). sulkeutunut. hiljainen (yhtälailla riippuu sanojasta, onko se positiivinen vain negat. ilmaus). Moni on sanonut, että minä toteutan kaikkia niitä asioita mitä he eivät uskalla ( asc
, mc
ja aurinko jouskari yhteistyössä
). Ja toteuttamisen rohkeus ja taito on nykyään myös enemmän muita inspiroivassa muodossa, usein kuulen, että olin oleellinen tekijä, että muut ryhtyivät toimeen, tai pistivät parastaan. Ja kaikenkaikkiaan kuulen nykyisin lähestulkoon vain positiivista itsestäni, mikä tekee todella hyvää, sillä tiedän kyllä kuinka karsea tyyppi olen joskus ollut. Ihana nähdä, että muutokseni myös näkyy.
En siis ole ihan varma tuosta asc :kaksoset:sta, että miten se näkyy, luulten että parhaimmillaan se lienee juuri sitä, että paljastan itseni syvälle asti hyvin nopeasti toisen kanssa. Ja he häkeltyvät siitä kuka olen ja mitä olen kokenut ja tehnyt. Pahimmillaan - mikä jostain syystä on tällähetkellä ollut enemmän päällä - suojelen voimaani ja sulkeudun.
Hmh