Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tälläinenkö on neitsyt?  (Luettu 11425 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 14.11.2011 21:03:03 »

Minun Neitsyt-mieheni on kotoisin suuresta perheestä, joista yli puolella on Aurinko, Kuu tai AC (tai näiden yhdistelmiä) Neitsyessä. Lempiharrastuksinaan heillä tuntuu olevan toistensa haukkuminen ja ruikuttaminen. Miehelläni on kaksoissisko, jolla on luonnollisestikin hyvin samanlainen kartta kuin miehellä ja tämä parivaljakko ihmettelee, miten ovat sietäneet toisiaan 9 kuukautta samassa kohdussa.

Mutta tälläkin perheellä on ollut melkoisen traagisia vaiheita erityisesti 80-luvun alkupuolella, jolloin nuo hitaamman planeetat (Saturnus, Uranus, Pluto) ovat näyttäneet, mistä se kana pissii. Paljon on ollut menetyksiä ja heitteillejättöä, mutta kun toisaalta perhe on ns. paremmista piireistä kotoisin ja siihen kuuluu julkisuuden henkilökin, niin silloinkin kun kaikki on ollut niin huonosti kuin vain voi olla, lehdistölle on pitänyt näytellä perheidylliä. Liekö tuo ihme, jos ei noissa olosuhteissa ihan tasapainoiseksi kasva.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 14.11.2011 21:55:10 »

Minulla on  aurinko neitsyt sisko. Tunnistan hänen pikkutarkkuutensa ylläolevasta kuvasta, tietynlaisen tunnekylmyyden (minusta jopa jäyhän kaurismaisen) joka kieltää häntä olemasta heikko, sekä piheyden. Hänellä on tapana aina ajoittain pyrkiä olemaan hemmoteltu, myöntää sen itsekin.

Silti, mielestäni hänen  askendentti rapu tekee hänestä lämpimämmän ja vanhoja, perinteisiä arvoja sekä käytöstapoja arvostavan persoonan. Hän rakastaa eläimiä ja luontoa, on aidosti huolissaan ihmisistä ja pyrkii olemaan aina avuksi, jos apua tarvitaan. Tunnekylmyys väistyy viimeistään siinä vaiheessa kun askendentti rapu temperamenttipurkaus iskee päälle! Grin

Mitä piheyteen tulee, hän ei ole lainkaan pihi itseään kohtaan, muttei raaski ostaa mitään kellekään muulle Grin Minä olen taas aivan päinvastainen tapaus. Meillä onkin hyvät esimerkit toisistamme tasapainon hakemiseen!

Mitä isäsuhteeseen tulee, hän on meistä lapsista ainoa, joka tulee toimeen vaikean aurinko oinas askendentti leijona kuu leijona isän kanssa, ja ainoa, joka on saanut isän kunnioituksen osakseen. Luulen, että isälle siskoni on se raavas kaikkensa uhraava mies, jota hän ei saanut minusta eikä veljestäni :Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #17 : 15.11.2011 00:04:14 »

Lisäisin tuohon Lillin "Neitsyt humalassa- listaan" vielä:
-jos ryyppyreissulle tulee laitettua uudet farkut, on ne takuuvarmasti polvesta puhki kun Neitsyt tulee jurrissa kotia  Grin!

Mä olen lakannut säälimästä Neitsyitä tai ketään muitakaan vaikean lapsuuden tai nuoruuden tai aikuisuuden takia.  Jokainenhan valitsee vanhempansa ennen syntymäänsä.

Neitsyen piheys tuntuu kyllä olevan kovin valikoiva.  Ex on kyllä pihi ja säästäväinen, opetti mulle huithapelille Jouskarille miten säästetään vettä ja sähköä, vain joitain mainitakseni.  Sitten kun ollaan jurrissa niin rahaa on niin paljon ettei pas*****le taivu, menee omat ja varastetut ja lainatut.  Tästä uudesta  neitsyt-miehestä en osaa sanoa oikein mitään, ei ole ainakaan vielä näyttänyt pihiyttään.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 15.11.2011 00:17:05 »

Hhhhmmm.. mielenkiintoista... olen  aurinko  oinas ja  aurinko vesimies vanhempien  neitsyt  aurinko lapsi... isäsuhteeni oli hyvä, äitisuhteeni takkuaa (hän on se  vesimies ) mutta siitäkin huolimatta että minulla on kaksi itseäni melkein 10 vuotta vanhempaa siskoa, minä huolehdin äidistäni vaikkei hän minua kuuntele lainkaan..  buck2

Minulla tuo tunnekylmyys yleensä toimii tilanteissa, joissa tunnen itseni uhatuksi.. osaan erottaa ja vieraannuttaa itseni ja tunteeni niin että läheiseni voivat olla aivan ihmeissään... onneksi minulla on  mars leijona riittävän lähellä  neitsyt aurinko :a että se tuntuu... Kuulen jatkuvasti olevani ovela, hankala, takinkääntäjä.. mutta olenko sitä sittenkään...  Grin
tallennettu

NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #19 : 15.11.2011 12:58:50 »

aika jänniä kuvauksia.. Cheesy..joita en tunnusta enkä tunnista itsessäni :Smiley..
 kas kunkummajainen olen  itse itsellenikin(aurinko neitsyt, nousu leijona, kuu leijona...)
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #20 : 15.11.2011 18:35:53 »

Ystäväni, joka on muistaakseni viisin kertainen neitsyt, pätee suht hyvin tuohon
kuvaukseen, kunhan tuota kuitenkin lukee pilke silmäkulmassa, mun mielestä
pikkutarkat "nipottaja" neitsyet täytyy ottaa muutenkin pilke silmäkulmassa Wink
etenkin tämän neitsyen kohdalla, joka ääneen analysoi paljon muita(kin)
ihmisiä. Lähinnä ajattelemattomuuttaan smitten ihmetyttää tuo, että venus on
alennettuna neitsyessä, kuitenkin omasta mielestäni neitsyt-ihmiset ovat yleensä
melko charmikkaita, niin naiset kuin miehetkin.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: