Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvän rakastajan kartta?  (Luettu 21791 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 23.11.2011 17:25:29 »

Tuo " Makaa vain hiljaa paikallasi ja nauti" on varmasti naisille luontaisempi " olomuoto" kun miehille... Huh
Mutta kyllä ne miehetkin siitä pitävät...mutta eivät ehkä kaikki, tai sitten joiltain se vaatii opettelua.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 23.11.2011 20:10:21 »

Kyllä mä tiiän plajon miehiä, jotka nimenomaan haluaa et nainen vie. SE onkin sitten ilmeisesti ollu hankalampaa löytää sellaisia leideja. Kai se on myös sisäänkirjattu vähän naisille aikojen saatossa "millainen naisen pitää olla". Ennenhän nainen on ollut miellyttävä ja miehen tahdon sanelema näin kärjistettynä. Kai se on just sellainen primitiivinen juttu miehille ja ne kokee jotain huonommuutta tai epämiehisyyttä kun yhtäkkiä likka ottaaki ohjat käsiin. Mikä on tietysti tyhmää.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 23.11.2011 20:23:56 »

Dr.Freud sanoo jotakin näistä alistettu/alistaja jutuista...että mitä se persoonasta kertookaan...mutta kun en nyt muista mitä se oli  Huh
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 23.11.2011 20:48:42 »

Sehän on tainnu sanoa kaikenlaista kyllä, kaikkihan on sit loppupeleissä aika psykoottisia hulluja Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 23.11.2011 20:49:17 »

Dr.Freud sanoo jotakin näistä alistettu/alistaja jutuista...että mitä se persoonasta kertookaan...mutta kun en nyt muista mitä se oli  Huh

Freudista en tiedä, mutta minulla on kyse vain mielihyväperiaatteesta. Jos mies ei osaa käyttää käsiään ja suutaan, niin en jää paikoilleni makaamaan kidutuspenkkiin. Aktiivinen rooli seksissä ei millään muotoa ujostuta minua.

Ylikehittynyt tuntoaisti on joskus suoranainen kirous, mutta on se myös lahja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #35 : 23.11.2011 23:03:26 »

"Makaa vain hiljaa paikallasi ja nauti"  ei kaiketi mene tajuntaan. laugh
Heh, itse en kyllä osaisi nauttia pelkästä paikallaan olosta, kyllä sitä pitää aina jotain tehdä että itsekin nauttisi.  :Smiley Ja harva mies kun oikeasti osaa niin lukea ajatuksia, että tietää mitä tehdä ja mistä kohdasta, eikä minua huvita olla puhumassa että noin juuri, vähän enemmän noin ja sitä rataa..

Kuulemma en ole lahna, mutta en kyllä mielestäni mitään ihmeellisyyksiä tee kuitenkaan..

Freudin teoriat pitkälti menettivät arvostuksen silmissäni sen jälkeen kun luin herran näkemyksiä naisen seksuaalisuuden kehittymisestä.  Lips Sealed Mutta heh, kaikestahan voi aina keittiöanalysoida ties mitä.  Wink

Miksiköhän minä en muuten romanttisissa merkeissä ole koskaan törmännyt miehiin jotka haluaisivat että nainen vie? Onko se mun olemus jo niin sellainen ettei sellaiset miehet alkumetreilläkään kiinnostu? Hyvä vaan jos eivät, niin ei tarvitse sen asian kanssa olla kiristelemässä hampaita.  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 24.11.2011 07:35:42 »

Minä en tottapuhuakseni ole juuri tutustunut Freudin ihmeelliseen maailmaan..joskus jotain vain sattunut lukemaan herran aivoituksia.

Kai sitä jollain tasolla tunnistaa semmoisen kumppanin, joka sopii...?
Luulisin, että useimmille käy vaihtelevasti kumpikin, ei tarvitse olla jokotai...
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 26.11.2011 21:29:36 »

Pahoittelen, että palaan asiaan taas sivuraiteita koluten. Tämän saa mieluusti siirtää johonkin sopivampaankin ketjuun. coolsmiley

Iltalehdessä oli Mr. Lotharin haastattelu ja teinpäs noilla tiedoilla syntymäkartan.   aurinko  skorpioni aspect_con keskitaivas, kuu kaksoset, askendentti jousimies, venus jousimies, mars vesimies. Kauhean syvällistä analyysia en osaa näillä astrologisilla taidoilla tehdä, mutta kyllä tuo alavalinta (tai arvomaailman ilmentäminen, sisäisen tarpeen täyttäminen) minun silmääni vaikuttaa aika osuvalta?

(Yritin liittää karttaa tähän perään, mutta valittaa että tiedostokansio on täynnä? Huh)
« Viimeksi muokattu: 26.11.2011 21:38:58 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 27.11.2011 16:51:36 »

no kyllä tosiaan meni nappiin tuo Lotharin kartta... Ilmentää tosiaan elämässään hyvin merkkisijaintejaan... Ja haastattelujen perusteella on muutenkin juuri karttansa kaltainen. Harvoin menee kartat noin nappiin.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 29.11.2011 12:59:49 »

No ei ihme, että Lothar on mielestäni hyvin epäviehättävä. Pidän plutonisista miehistä kyllä (vahva pluto kartalla, nousevatkin skorpparit on ok), mutta miehet joilla AURINKO on skorpionissa ei ole millään tavoin mun juttu.

Maa-vesi yhdistelmällä kyllä saa aikaan sensuelleja rakastajia  Smiley mutta ilman ilmaa ei ole kokeilunhalua tai kekseliäisyyttä. Tulta ei saa olla liiaksi, ettei mene pelkästään pikajuoksuksi.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2011 14:22:25 kirjoittanut Artemis » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: