Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua aloittelijalle  (Luettu 3233 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Southpaw
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.11.2011 18:14:36 »

Juu, tilanne on siis se että mummoni näkee ja tietää asioita ja hänen mukaansa minulla on kykyjä myös. Olen niin mummolta kuin äidiltäkin saanut kuulla asioita joita olen pienenä sanonut ja tehnyt. Olen muun muassa useampaankin kertaan parantanut päänsärkyjä joskin en itse näitä tilanteita enää muista koska olen ollut ehkä 4-6 vuotias näiden asioiden tapahtuessa.

Se taustasta. Kasvaessa tämä kyky on ikään kuin "kadonnut" eli lapsuusvuosien jälkeen mitään ei ole tapahtunut, yksittäisiä enneunia lukuunottamatta. Kysymys kuuluu miten oikein kehittää näkijän kykyä ja opetella käyttämään sitä? Neuvoja ja ohjeita mistä lähteä liikkeelle ja kehittyä paremmaksi? Ei kai kyvyt kuitenkaan kokonaan voi kadota jos niitä todistettavasti on kuitenkin pentuna itse edes tajuamattaan käyttänyt. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 18.11.2011 16:02:46 »

Kirjoitin tähän eilen joskus yhden aikaan yöllä pitkän sepustuksen, joka katosi tuhkana tuuleen. Joten, kokeillaan uudestaan!

Ehkä paras neuvo kykyjen saamiseksi takaisin on kehittää itseään. Itsensä ymmärtäminen on tärkein avain henkisellä tiellä ja mihin tahansa henkisiin kykyihin liittyen - ainakin minun mielestä. Oman itsensä kehityksen myötä myös kykyjä nousee esiin, koska me saamme aina sen, mikä sopii energiatasoomme parhaiten. Kaikki tapahtuu siis aina oikeaan aikaan Smiley

Henkisien kykyjen tärkein pointti on auttaa meitä itseämme henkisellä tiellä, kasvamaan tasapainoisemmaksi ja vahvemmaksi. Kun on itse kunnossa, voi auttaa myös muita helpommin, mutta minkäänlainen henkinen muiden palveleminen ei ole vaadittua, eikä se ole minusta mikään henkisen kehitystason mitta. Joillakin on ihan tarpeeksi tekemistä itsensä kanssa, jotkut voivat olla paljon hyödyllisempiä käytännön avussa, toiset taas voivat parantaa maailmaa ihan arkipäiväisillä asioilla, kuten vaikka hymyilemällä kaupan kassalle tai tekemällä arjen pieniä tekoja. Se, että huolehtii itsestään vaikuttaa automaattisesti ympäristöön, sillä kaikki vaikuttaa aina kaikkeen.

Jos haluat herätellä parantajan kykyjäsi ja koet sen kutsuvan sinua nyt, voit esimerkiksi tarkastaa onko paikkakunnallasi reikikursseja tarjolla. Reikikursseja ja Reiki Master-kursseja järjestetään ihan pienilläkin paikkakunnilla. Sieltä pääsisi ainakin alkuun.

Mene ennen kaikkea tässä sen mukaan, mikä kutsuu sinua eniten. Maailmassa on niin monia tapoja ilmaista henkisyyttä, ilmentää persoonaansa ja olla yhteiseksi hyväksi, ettei voida sanoa vain yhden tai kahden asian olevan oikein Smiley Se mikä kutsuu ja palvelee sinua, ei välttämättä kiinnosta toisia tippaakaan ja päinvastoin. Se on sitä yksilöllisyyttä ja vapaata tahtoa! Esimerkiksi minua ei kiinnosta vainajien kanssa keskusteleminen, mutta se keitä se kiinnostaa ovat niitä, joiden elämän tietä tämä taito ja tieto palvelee Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: