Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä mulle tapahtuu?  (Luettu 6441 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« : 18.11.2011 22:24:10 »

½ vuotta ollu olo, että pitää paastota
viimeaikoina lävistykset "ahdistaa/ärsyttää"
tänään otin kielestä ja nenästä pois. yks vielä odottaa aikaansa.
En kestä alkoholia oikeestaan ollenkaan enään.
perjantaina  join 1½ siideri'ä, söin pihviaterian ja join vettä runsaasti.
sain maanantaihin kestävän krapulan.

MItÄ tää ny meinaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 18.11.2011 22:26:09 »

Tielläsi etenemistä, värähtelytason kohoamista.  Wink  angel  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.11.2011 23:36:39 »

Aivan samaa mieltä Rakkauden valon kanssa. Minulta lähti myös lävistykset korvia lukuunottamatta, tosin vähän vastentahtoisesti, mutta nyt tuntuu hyvälle Smiley Sen sijaan tatuoinnit ovat tulleet tilalle Grin Liha on vähentynyt aivan huomattavasti vuosien saatossa, olen herkistynyt laktoosille ja viljalle (tosin yritän pitää vatsan sellaisena, että se tarpeen vaatiessa sietäisi näitä kaikkia edes vähän), sokeria en ole käyttänyt enää vuosiin, karkit suklaata ja lakuja lukuunottamatta ei tule kysymykseenkään jos ei halua semmosta ällötysoloa, sipsit on hyi hyi nachoja lukuunottamatta (ja niistäkin tulee paha olo, muttei niin pahasti), peruna on bannassa.... Musiikkimaut on vaihdelleet paljon, vaatemieltymykset.... Kaikkea tällaista! Kuuluu siis asiaan Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 19.11.2011 09:54:13 »

no jotain ajattelin että tässä ny on, mä oon sietäny kyllä alkoholiakin, tänä vuonna ei enää oo menny.
mulla korvat herkisty niin kaikille materiaaleille etten voi pitää mitään koruja niissä ku max 4h.

aistiyliherkkyydet on korostunu, äänet sattuu ja hajut ottaa nokkaan. Ukko joutuu peseen hajuttomalla saippualla
jos meinaa mun vieressä nukkua. ei tämmöstä oo ollu myöskään ennen tätä vuotta
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #4 : 19.11.2011 10:15:34 »

Hymyilen täällä leveästi. Kuulostaa meinaan tutulta.

Mä en osaa enää pitää sormuksia enkä rannekelloa. Kaulassakaan ei ole enää kuin rippiristi ja lasten kastesormukset. Poolopaidatkin ahdistavat ajoittain.
Kuulo on herkistynyt (kuulen sähkölaitteiden vinkunan ja kissan tassuttelun) samoin kuin tunto. En pysty käyttämään normaalia deodoranttiakaan enää, kun iho alkoi oireilla. Piti alkaa käyttää alumiinitonta. Vitamiinipillerit meinaan joka kerta oksentaa, joten aloin juomaan Aloe Veraa, jotta saisin tärkeät hivenaineet ja ennen kaikkea, että ne pysyisivät sisällä. Alkoholia en juurikaan juo. Vettä pitäisi juoda enemmän.

Kehoni ilmoittaa hyvinkin tarkasti mitä kulloinkin tarvitsee. Ja mikä parasta, osaan kuunnella itseäni.  Smiley Sama siis sinulla ironia.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2011 16:20:26 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 19.11.2011 10:53:47 »

Jahas.
Vai on se korkeammalle nousemista Smiley
Mulla tätä myös...en vain ole ajatellut, että se on mitään sen kummempaa.
Ennen henkistä heräämistänikin olen ollut luonnostaan kasvissyöjä, välttänyt koruja, lävistyksiä ja tatskoja.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 19.11.2011 15:16:27 »

Mulle on tullut migreeniherkkyys viimeisen 3 vuoden aikana. Nykyisin se on sillä tasolla, että tavallisimmin kokatessa tai leipoessa on pakko pitää ikkunaa auki, koska ruoan haju aiheuttaa päänsäryn. Tuoksukynttilöistä sen sijaan en suostu luopumaan! Niitä voi onneksi polttaa pieninä annoksina. Myös hajuvedet ja vartalotuoksut ovat edelleen käyttökelpoisia. Varmaan itkisin, jos pitäisi luopua kaikista tuoksuista, ne ovat niin tärkeitä!

Lävistyskorujen sijaan olen päättäväisesti opetellut pitämään sormuksia ja kaulakoruja.  Hyvin menee, varsinkin sormukset tuntuu erittäin hyvälle Smiley
tallennettu
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 19.11.2011 16:02:23 »

Ai sitä se on, värähtelytason kohoamista!  Minullakin on viimeisen vuoden aikana tapahtunut monia elämäntapa muutoksia.
Viime tammikuussa lopetin kokonaan lihan syönnin, koska en nähnyt siinä enää mitään järkeä. Sitten huomasin e-pillereitten aiheuttavan ikäviä oireita ja lopetin niidenkin syönnin. Kahvin juonnin lopetin, koska sen juonti aiheutti yhtäkkiä levotonta oloa, vapinaa ja päänsärkyä. Kahvin perässä lähti sitten tupakka, koska sekin aiheutti hirveää pahoinvointia ja päänsärkyä. Myös musiikkimaku on laajentunut, vaatteet ja asuinympäristö ovat saaneet lisää väriä. Liikunnasta olen innostunut, varsinkin joogaan olen ihan hurahtanut.
Minullakin tuoksukynttilät ovat alkaneet aiheuttaa päänsärkyä. Eteerisistä öljyistä olen kuitenkin viimeaikoina innostunut, rentouttavia ja miellyttävän tuoksuisia.
tallennettu
Miamy
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 26.12.2011 20:44:37 »

Minä en käytä juuri mitään koruja. Jos käytän, niin kaula- tai rannekoruja. En pysty pitämään sormuksia. Alkoholia juon mutta harvoin enkä koskaan umpihumalaan asti. Kovat äänet sattuvat, en kestä kovaäänisiä ihmisiä ja ihmisten tuoksut häiritsevät.

Syön vähän lihaa, yleensä kasviruokaa tai kalaa. Kanaa en voi jostain syystä sietää, enkä kyllä sikaakaan.

Kehossa tuntuu väreilyjä chackrojen kohdilla ja käsissä. Käteni kuumenevat tulikuumiksi kun lasken ne toisiaan vasten ja teen päivittäisen
kiitos-"rukoukseni". Kaikki tuntemukset, enne/intuitiosta herättävät ihmetystä itsessäni. Olen niin outu ja oikeasti vähän pelkäänkin tätä kaikkea...mutta jostain syystä vain tiedän, että tämän on tapahduttava ja seuraavaksi kysynkin, niin minkä?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 27.12.2011 08:53:40 »

Monet ylläolevissa viesteissä kuvatut aistien yliherkkyydet, allergiat ja päänsäryt on selitettävissä 6. chakran yliaktiivisuudella... Näin ainakin itse väittäisin Smiley

Kun vähän laskee kierroksia sieltä kuutosesta, saattaa lähteä herkkyydet ja päänsäryt samantien. Ei siis pidä pistää kokonaan chakraa jumiin vaan tasapainottaa...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: