Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanhoja uskomuksia??  (Luettu 60563 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 12.12.2011 17:56:01 »

Uuden kuun aikaan.
Vaikkapa nyt...siis jos vuodenaika vaan sopis.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #31 : 12.12.2011 18:08:35 »

Uuden kuun aikaan.
Vaikkapa nyt...siis jos vuodenaika vaan sopis.

Onko väliä ennen vai jälkeen, vai juuri täydenkuun aikaan?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 12.12.2011 19:12:32 »

En tiiä.
Varmaan vähän jälkeen, kun se kuu jo kasvaa kohisten.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 12.12.2011 20:52:37 »

Eihän se paha juttu ookkaan Smiley
Suorastaan herttaista  Smiley

Mutta silti ihan höhhöpäistä  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 12.12.2011 22:18:46 »

Jos on höhhöpää, niin sitten on, mitäs sitä kieltämään Cheesy
On joo ihan tervettä vähän suodattaa mitä kellekin ja minnekin ja missäkin ja mitenkin kertoa voi tai kannattaa, vaikka mieli kuinka hiiiirmuisesti tekiskin Smiley

Tietyllä tavalla netissä voi puhua avoimemmin kun oikeesti, ja tietyissä jutuissa taas ihan toisin päin  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 12.12.2011 22:51:08 »

Niinno onhan se sillätavalla, että kasvottomalle netille on paljon helmpompi puhua vaikka vähän noloistakin jutuista, just, kun ei mene ne kasvot.
Ja kai se on niin, että sitä IRL aika paljonkin suodattaa, mitä kunkin ihmisen kuullen puhelee ja miten.

Ittellä ne jutut on ihan niitä oikeita aitoja molemmissa, mutta aihepiiri ja katsantokanta vaihtelee aina vähän "kuulijan" mukaan....eikä niin vähääkään, vaan ihan pirustihan se vaihtelee...en tosiaan pohdi meidän muorin kanssa vaikkapa erilaisia sukupulisuuntauksia ja heitin paikkaa maailmassa Cheesy

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 12.12.2011 23:36:24 »

Grin Grin
No, se että vaihtelis seksivinkkejä vanhempiensa kanssa olis oikeesti joo aika ihanteellista  smitten

Pystyvätkö ihmiset yleensä ajattelemaan omien vanhempiensa seksielämää seksielämänä, vai onko se vielä aikuisenakin sitä mehiläiset ja kukat osastoa? minä en osaa sanoa kun ei ole juur minkäänlaista suhdetta vanhempiiin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 13.12.2011 21:09:30 »

Mulla on kyllä olllu, ja on vieläkin oikeessa elämässä semmosia juttuja, että niille ei mikään tunnu olevan pyhää  Shocked Siis jos niiden kumppani aina vaan tietäs mitä ne lätisee...ja joidenkin tietääkin ja se on sitten ihan ok kuitenkin  idiot2 No, ehkä joku voi saada siitäkin kiksejä? Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 13.12.2011 21:35:10 »

Siis juttuja = tuttuja Cheesy

Tarkoitin miehiä ja naisia, naiset on ihan yhtä pahoja kun miehetkin...no pahin tietämäni on kyllä mies, sen vaimoke ei kyllä juttele mitään. Se on nolannu sen sussunsa tosi monta kertaa, eikä se oo moksiskaan vaikka sille on aika moni siitä sanonu, että hei etsä viitsis, viitsisit sä?
On se mies kyllä muutenkin aika omalaatunen tapaus, ettenkö sanoisi.

Tottakai monta kertaa rehennellään ja liioitellaan asioita, sehän nyt on selvä. Tää on kyllä ehkä enemmän miesten juttu kun naisten?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 13.12.2011 22:26:55 »

Jaa-a, vois kyllä semmosen johtopäätöksen vetää, että ei oo kaikki ihan kondiksessa heitin liitossa...mutta omapahan on liittonsa  Smiley

Tuskin seksi systeemit on ainoa asia missä ihmisillä on tapana pistää hiukan totuutta paremmaksi puhellessaan, mistä sitten kumpuaakin semmoinen perustavanlaatuinen tarve.
Myönnän, että itselläkin juttu saattaa toisinaan lentää, että kun oikeasti oli kyse vaikka viidestä kilosta, niin puhun kymmenestä  buck2 Mulla on vaan sellanen tyyli, mitä lie lennokkuutta sitten onkaan. Suora - liiankin - ja rehellinen olen kyllä luonnostaan.

"Mutta siitä asiasta ainakin olen aika varma, että naisetkin harrastaa seksiä siinä missä miehetkin.
(mutten kokovarma kuitenkaan. Cheesy)
Tuskin meitä täällä kovin paljon oliskaan ilman seksuaalisia kanssakäymisiä? "

No tuossa olet melko varmasti oikeassa Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 13.12.2011 22:58:47 »

Juu, tuo varmaan jossain kohtaa hauskuutta, ja ihan varmaan on myös tullut väärinkäsityksiä esim. jonkun asian vakavuuden suhteen  Undecided
Kun jotkut varmaan tunnistaa, että joo, läppä lentää, ja jotkut voi sitten ottaa vähän turhankin kirjaimellisesti.
Muttei kukaan voi olla täydellinen  buck2 Tongue Wink

En tiiä missä koulussa oot ollu, mutta ei mulle ainakaan ole yhdessäkään koulussa opetettu lisääntymistekniikoita edes valinnaisten muodossa Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 13.12.2011 23:57:51 »

Eihän mulla ole koskaan tarkoitus  angel Usein siinä vaan käy jotenkin hassusti, kun ihmiset nyt vaan on eri aaltopituuksilla Smiley

Tuli mieleen että oikeestaan vähän liiankin monessa koulussa niitä opetetaan välitunneilla ja jälki-istunnoissa. Rehtori rankaisee juttuja sattuu ihan oikeasti. Jotenkin se koululaitos on semmonen ympäristö että se ittessään raknetaa tuommosta...no, miksi sitä nyt sanoisi?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 14.12.2011 21:31:03 »

Luulen kanssa, että seksuaalisuus on yks juttu, joka vaikeuttaa esim. just työelämässä naisten asemaa...ehkä enemmän kuin mikään muu, loppujen lopuksi, vaikka ei sitä päivänvaloon tuodakaan  Undecided

Sitten taas, eikö tuo muotittaminenkin joltain kantilta nimen omaan pyri hälventämään tämmösiä seksuaalisia jännittetiä siinä, kun vaikka taloudellisesta asemastakin syntyviä? Tai en tiedä pyritäänkö sillä varsinaisesti siihen, mutta kenties se on sivutuote?
Mutta niin, eipä se oikein aina onnistu...ehkä jopa kärjistää joissain asioissa?

Niinno totta, että jos oikeastikin on paljon väärinkäsityksiä, niin aivan varmasti täällä internetin ihmemaassa sitten Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 14.12.2011 22:23:13 »

Teleportti smitten
Mutta kyllä siitä huolimatta ihan vaan tämmönen kasvoton ja ei fyysinen vanhanaikainen netti pitäs pintansa. Minä en suurin surminkaan haluaisi tavata jokaista ihmistä, jonka netissä jotenkin  kohtaan  Grin

Luin sen saman uutisen  Shocked  Voi härregyyd sentään...
Ei kai se ollu niitä kuitenkaan vielä kieltäny, mutta se ehdotti sellasta tai jotain...?

Uskonto se on kumma juttu. Immeisillä on tarve uskoa että on joku joka järjestää asiat, mutta siten jotkut yksilöt järjestään käyttävät tätä ihmisten perustavanlaatuista tarvetta hyväkseen ja tarttuvat vallan kahvaan. Alistavat ja pelottelevat sitten ihmisiä mitä kummallisemmilla systeemeillä...ja on ihan pakko ihailla sitä, että miten e ajetaan uskottavasti läpi, vaikka ovat ihan järjettömiä juttuja, niinkun nyt nämä Opus Dei ja äärimuslimit, mistä on ollu puhe.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 14.12.2011 23:28:25 »

Menis jo vähän turhankin helpoksi tuommonen deittailu Grin

Mitähän kävis elefanteille, jos tuo hihhulipappi ideologioineen pääsis päättämään? Shocked
Siinä sitä vasta on...kärsää. Ja muutenkin, varmaan niille eläimille pitäs laittaa housut kaikille  :Smiley ...miten mulla on semmonen muistikuva että joku vuosi takaperin oli jotain juttua siitä, että joku olis semmostakin halunnu..? Vai muistelenkohan nyt ihan jotain uniani vain?

En oo kovin paljon Buddhalaisuuteen perehtyny, mutta mun mielestä se oli lapsenakin kaikkein parhaan tuntunen uskonto  :Smiley
Mutta siis onkos tämä Intialaisten kastijärjestelmä jossain tekemisissä Buddhalaisuuden kanssa, vai onko se ihan oma irrallinen juttunsa, ettei se liity uskontoihin mitenkään?

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: