Tiigris
|
|
« Vastaus #45 : 30.11.2011 19:18:30 » |
|
Mun isä oli lihava ... Minäkin oon ja ollut lapsena pulska. ... Isällä oli ja ... Niinhän noissa lukee et kun jouskarille ikää tulee, niin tulee myös taipumus lihota kun laiskottaa liikkua, ja tekee mieli herkkua ylimaallisen paljon. Mun isässä oli kyl herkuttelun lisäksi myös alkoholin reilun käytön vikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #46 : 30.11.2011 19:20:45 » |
|
Ehkä se ei välttämättä tarkoita ruokaa? Voihan se addiktio olla viina, pelit, shoppailu tai vaikka seksi..?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #49 : 30.11.2011 23:03:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 30.11.2011 23:49:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 30.11.2011 23:52:47 » |
|
Ja silmistä.. olen aina ihmetellyt noita lauseita että kalat tuo kauniit silmät, mutta milloin muka silmät eivät olisi kauniit?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #53 : 01.12.2011 07:14:43 » |
|
Olen minä nähny semmosiakin...vähemmän kauniita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Inda
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #54 : 01.12.2011 12:44:36 » |
|
'jep sama täällä. Ja kyllähän fakta vaan on, että toiset kuulee silmistään enemmän kehuja kuin toiset. Kyllähän sitä itse (ainakin minä) ajattelen että onhan mulla ihan kauniit silmät, mutta ei kyllä kukaan koskaan ole niistä mitään sanonut. Aurinko on kaloissa, mutta ei silmät Huulet taitaa olla ainoa kasvonpiirre, mistä olen kehuja saaanut. Tulee sellainen olo, etteivät ole muuta keksineetkäään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #55 : 01.12.2011 13:13:24 » |
|
Oho, ei ole totta... Minkähän takia minulla on ollut sinusta sellainen mielikuva, että olet sellainen vähän tukevahko oooikein kurvikas nainen? Ihme kun sitä nimimerkeistä näköjään rakentaa tuollaisia mielikuvia... Eikä tämä siis tarkoita, että olisi parempi olla kurvikas tai parempi olla siro.. Vaan siitä et mun mielikuva oli ihan täysin väärässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #56 : 01.12.2011 13:55:17 » |
|
Nää onkin jänniä nää mielikuvat mitä foorumeilla toisista saa Vaikuttaakohan siihen asc kuinka? Ihminen taitaa kuitenkin olla pikkaisen toisenlainen netissä kun näytön tälläpuolella...mulla ainakin menee ehkä niin, että ego pysyy paljon paremmin taka-alalla netissä, kun ollaan irti fyysisyydestä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Inda
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #57 : 01.12.2011 21:29:35 » |
|
Jep, se on hauskaa miten ihminen luo mielikuvia omiin käsityksiinsä ja todellisuuteen pohjaten. Aika eri ihmisiä varmasti monet netin ulkopuolella. Itse kun kävin lukemassa vanhoja viestejäni niin kaikissa on systemaattisesti pahoja kirjoitusvirheitä, voisi saada kuvan, että mulla on lukihäiriö tai muuten vaan olen jotenkin oudon puoleinen. Kuitenkin aina vaan oon kiireessä kirjoittanut ja kuitenkin oli pakko saada just silloin kirjoitettua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #58 : 01.12.2011 22:00:00 » |
|
Nää onkin jänniä nää mielikuvat mitä foorumeilla toisista saa Vaikuttaakohan siihen asc kuinka? Ihminen taitaa kuitenkin olla pikkaisen toisenlainen netissä kun näytön tälläpuolella...mulla ainakin menee ehkä niin, että ego pysyy paljon paremmin taka-alalla netissä, kun ollaan irti fyysisyydestä Luulis, että merkurius vois hyvinki näkyä kirjoittajasta
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #59 : 01.12.2011 22:18:38 » |
|
No luulis tosiaan. Mulla se on sama kun , että ilmentää sitten sitäkin siinä samalla Mutta siis tottakai ihminen tuo itsetään niillä kirjoituksillaan esiin sitä muutakin puoltaan, kyllähän sen selkeästi tunnistaa...mutta tosiaan merkurius on varmaan korostuneempi tällätavalla kommunikoitaessa..? Himmertäisikö se jopa hieman ascia? Villi ajatus? Minulla myös vilisee kirjoitusvirheitä, kun en malta niitäruveta oikomaan tai kirjoittaa hitaammin...sormet ei vaan pysy ajatuksen juoksun perässä...en oo näppärä sormistani ollu ikinä mutta ajatukset liikkuu villisti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|