Fiona
Vieras
|
|
« : 27.11.2011 19:24:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BlueRose
Kanta-astroilija
I Love Yuo Mom
|
|
« Vastaus #1 : 30.11.2011 00:16:21 » |
|
Ei tule Paavo Pressaksi...se on Sauli Niinistö
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 02.12.2011 13:11:38 » |
|
Ei tule Paavo Pressaksi...se on Sauli Niinistö No hyvä juttu! Kannatan nimittäin häntä. Innostuinpa itsekin katsomaan tarotkorteistani, kenestä se pressa oikein tulee...sain Valttien Paholaisen. Minulla on Corwleyn pakka, ja siinä kortin kuvassahan on hauskasti irvistelevä kauris. Ihan kyllä tuli siitä Niinistön virnistys mieleen. Kortin avainsanathan ovat: Kauris; uutta synnyttävä energia, uusi elinvoima; huumori; aistillisuus; seksuaalisuus; luova energia; yksilöllisyys. Niinistöllähän on uusia, pirteitä ajatuksia siitä, miten asioita pitäisi hoitaa. Lisäksi Kokoomus on "yksilöllisyyden puolue". Ja Niinistöllä kyllä varmaan riittää myös niitä vastustajia, jotka yrittävät "demonisoida" hänet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #3 : 02.12.2011 14:36:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #4 : 02.12.2011 16:13:51 » |
|
Minä taas äänestän Niinistön pahinta vasustajaa. Niinistö sinällään on ok, mutten toivo että Suomeen tulee kokkareista presidentti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fiona
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 02.12.2011 16:40:47 » |
|
LOL Toivon, että Sale mies vie voiton Pääasia on ettei Väyrynen voita Samat sanat, Artemis!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 02.12.2011 21:28:33 » |
|
Pääasia on, ettei Soini voita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #7 : 03.12.2011 11:43:47 » |
|
Vahva veikkaus on että Lipponen ja Niinistö on loppukamppailussa. Mutta mistä näistä tietää...jos saadaankin vaikka perussuomalainen pressa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.
|
|
« Vastaus #8 : 03.12.2011 13:33:45 » |
|
Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Valitettavasti niin se tulee menee...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 03.12.2011 14:49:09 » |
|
Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Valitettavasti niin se tulee menee... Mä ajattelin jo ekalla kierroksella pelata varman päälle ja äänestää vahvaa ehdokasta (eli Salea). Viis siitä, ketä muuten äänestäisin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 03.12.2011 22:03:29 » |
|
Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Valitettavasti niin se tulee menee... Mä ajattelin jo ekalla kierroksella pelata varman päälle ja äänestää vahvaa ehdokasta (eli Salea). Viis siitä, ketä muuten äänestäisin. Sitten kuulostaa siltä, ettet ole edes miettinyt Tätä varten siis meuhkataan kovaa kuka voittaisi jos sitä ja jos tätä. Minä äänestän ekalla kierroksella miten oikeasti ajattelen, voi olla että toisella kierroksella todella joutuu tyytymään kahteen huonoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 04.12.2011 13:45:26 » |
|
Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Valitettavasti niin se tulee menee... Mä ajattelin jo ekalla kierroksella pelata varman päälle ja äänestää vahvaa ehdokasta (eli Salea). Viis siitä, ketä muuten äänestäisin. Sitten kuulostaa siltä, ettet ole edes miettinyt Tätä varten siis meuhkataan kovaa kuka voittaisi jos sitä ja jos tätä. Minä äänestän ekalla kierroksella miten oikeasti ajattelen, voi olla että toisella kierroksella todella joutuu tyytymään kahteen huonoon Olen nimenomaan AJATELLUT! Toisella kierroksella voi tulla yllättäviä käänteitä varsinkin, jos vastakkain on Sale ja Soini. Jakaa kansan syviä rivejä kahtia. Turha siis hajottaa ääniä ekalla kierroksella sellaiselle, joka ei ole kuitenkaan pääsemässä jatkoon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nepparinen
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 04.12.2011 21:24:19 » |
|
trius, minä ajattelen tekeväni samalla tavalla. Vaikka olen kyllä yepin tavoin miettinyt sitä, pitäisikö ekalla kierroksella"pelata", mutta jotenkin tuntuu tärkeämmältä äänestää sitä ehdokasta, joka on lähinnä omaa arvo- ja ajatusmaailmaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #13 : 05.12.2011 15:22:49 » |
|
Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Valitettavasti niin se tulee menee... Mä ajattelin jo ekalla kierroksella pelata varman päälle ja äänestää vahvaa ehdokasta (eli Salea). Viis siitä, ketä muuten äänestäisin. Sitten kuulostaa siltä, ettet ole edes miettinyt Tätä varten siis meuhkataan kovaa kuka voittaisi jos sitä ja jos tätä. Minä äänestän ekalla kierroksella miten oikeasti ajattelen, voi olla että toisella kierroksella todella joutuu tyytymään kahteen huonoon Olen nimenomaan AJATELLUT! Toisella kierroksella voi tulla yllättäviä käänteitä varsinkin, jos vastakkain on Sale ja Soini. Jakaa kansan syviä rivejä kahtia. Turha siis hajottaa ääniä ekalla kierroksella sellaiselle, joka ei ole kuitenkaan pääsemässä jatkoon. Mutta sillä tavoin äänestättäessä, jos kaikki niin ajattelee, menee tokalle kierrokselle vahvoina pidettyjä ja ei-kamalan-miellyttäviä. Mikä on vähän kumma ajatus, kun omaa ehdokasta pitäisi kuitenkin äänestää, ei median ehdokasta. Mä oon aina ihmetellyt ihmisten äänestykäyttäytymistä ja sitä, ettei äänestetä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 05.12.2011 16:31:05 » |
|
Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Valitettavasti niin se tulee menee... Mä ajattelin jo ekalla kierroksella pelata varman päälle ja äänestää vahvaa ehdokasta (eli Salea). Viis siitä, ketä muuten äänestäisin. Sitten kuulostaa siltä, ettet ole edes miettinyt Tätä varten siis meuhkataan kovaa kuka voittaisi jos sitä ja jos tätä. Minä äänestän ekalla kierroksella miten oikeasti ajattelen, voi olla että toisella kierroksella todella joutuu tyytymään kahteen huonoon Olen nimenomaan AJATELLUT! Toisella kierroksella voi tulla yllättäviä käänteitä varsinkin, jos vastakkain on Sale ja Soini. Jakaa kansan syviä rivejä kahtia. Turha siis hajottaa ääniä ekalla kierroksella sellaiselle, joka ei ole kuitenkaan pääsemässä jatkoon. Mutta sillä tavoin äänestättäessä, jos kaikki niin ajattelee, menee tokalle kierrokselle vahvoina pidettyjä ja ei-kamalan-miellyttäviä. Mikä on vähän kumma ajatus, kun omaa ehdokasta pitäisi kuitenkin äänestää, ei median ehdokasta. Mä oon aina ihmetellyt ihmisten äänestykäyttäytymistä ja sitä, ettei äänestetä. Yleensä kyllä. Mutta nyt on mielestäni liian tiukka paikka!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|