Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paavo Lipposesta presidentti?  (Luettu 26042 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 27.11.2011 19:24:55 »

Juttu luettavissa täällä:

http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/selvanakija-lipposesta-tulee-presidentti/art-1288431265628.html

Onko täällä muita selvänäkijöitä, jotka ovat samaa mieltä? *Utelias*
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.2011 00:16:21 »

Ei tule Paavo Pressaksi...se on Sauli Niinistö Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #2 : 02.12.2011 13:11:38 »

Ei tule Paavo Pressaksi...se on Sauli Niinistö Smiley

No hyvä juttu! Kannatan nimittäin häntä. Smiley

Innostuinpa itsekin katsomaan tarotkorteistani, kenestä se pressa oikein tulee...sain Valttien Paholaisen. Minulla on Corwleyn pakka, ja siinä kortin kuvassahan on hauskasti irvistelevä kauris. Ihan kyllä tuli siitä Niinistön virnistys mieleen. Smiley Grin Kortin avainsanathan ovat: Kauris; uutta synnyttävä energia, uusi elinvoima; huumori; aistillisuus; seksuaalisuus; luova energia; yksilöllisyys. Niinistöllähän on uusia, pirteitä ajatuksia siitä, miten asioita pitäisi hoitaa. Lisäksi Kokoomus on "yksilöllisyyden puolue". Wink Ja Niinistöllä kyllä varmaan riittää myös niitä vastustajia, jotka yrittävät "demonisoida" hänet. Sad
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.12.2011 14:36:34 »

Oletko varma ettei kortissa kuitenkin olisi irvistelevä härkä => Lipponen?  Cheesy   Cheesy   Cheesy

Toivon, että Sale mies vie voiton  Smiley
Pääasia on ettei Väyrynen voita  Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 02.12.2011 16:13:51 »

Minä taas äänestän Niinistön pahinta vasustajaa. Niinistö sinällään on ok, mutten toivo että Suomeen tulee kokkareista presidentti.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #5 : 02.12.2011 16:40:47 »

Oletko varma ettei kortissa kuitenkin olisi irvistelevä härkä => Lipponen?  Cheesy   Cheesy   Cheesy

LOL  Grin

Toivon, että Sale mies vie voiton  Smiley
Pääasia on ettei Väyrynen voita  Cool

Samat sanat, Artemis! Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #6 : 02.12.2011 21:28:33 »

Pääasia on, ettei Soini voita.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 03.12.2011 11:43:47 »

Vahva veikkaus on että Lipponen ja Niinistö on loppukamppailussa.
Mutta mistä näistä tietää...jos saadaankin vaikka perussuomalainen pressa idiot2
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #8 : 03.12.2011 13:33:45 »

Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Wink  Valitettavasti niin se tulee menee...
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #9 : 03.12.2011 14:49:09 »

Ensimmäisellä kierroksella äänestetään omaa ehdokasta ja toisella sitä vähemmän pahemaa Wink  Valitettavasti niin se tulee menee...

Mä ajattelin jo ekalla kierroksella pelata varman päälle ja äänestää vahvaa ehdokasta (eli Salea). Viis siitä, ketä muuten äänestäisin.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 03.12.2011 22:03:29 »

Mä ajattelin jo ekalla kierroksella pelata varman päälle ja äänestää vahvaa ehdokasta (eli Salea). Viis siitä, ketä muuten äänestäisin.

Sitten kuulostaa siltä, ettet ole edes miettinyt Smiley Tätä varten siis meuhkataan kovaa kuka voittaisi jos sitä ja jos tätä. Minä äänestän ekalla kierroksella miten oikeasti ajattelen, voi olla että toisella kierroksella todella joutuu tyytymään kahteen huonoon Wink
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #11 : 04.12.2011 13:45:26 »

Sitten kuulostaa siltä, ettet ole edes miettinyt Smiley Tätä varten siis meuhkataan kovaa kuka voittaisi jos sitä ja jos tätä. Minä äänestän ekalla kierroksella miten oikeasti ajattelen, voi olla että toisella kierroksella todella joutuu tyytymään kahteen huonoon Wink

Olen nimenomaan AJATELLUT!
Toisella kierroksella voi tulla yllättäviä käänteitä varsinkin, jos vastakkain on Sale ja Soini. Jakaa kansan syviä rivejä kahtia. Turha siis hajottaa ääniä ekalla kierroksella sellaiselle, joka ei ole kuitenkaan pääsemässä jatkoon.
tallennettu
nepparinen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 04.12.2011 21:24:19 »

trius, minä ajattelen tekeväni samalla tavalla. Vaikka olen kyllä yepin tavoin miettinyt sitä, pitäisikö ekalla kierroksella"pelata", mutta jotenkin tuntuu tärkeämmältä äänestää sitä ehdokasta, joka on lähinnä omaa arvo- ja ajatusmaailmaa.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 05.12.2011 15:22:49 »

Toisella kierroksella voi tulla yllättäviä käänteitä varsinkin, jos vastakkain on Sale ja Soini. Jakaa kansan syviä rivejä kahtia. Turha siis hajottaa ääniä ekalla kierroksella sellaiselle, joka ei ole kuitenkaan pääsemässä jatkoon.

Mutta sillä tavoin äänestättäessä, jos kaikki niin ajattelee, menee tokalle kierrokselle vahvoina pidettyjä ja ei-kamalan-miellyttäviä. Mikä on vähän kumma ajatus, kun omaa ehdokasta pitäisi kuitenkin äänestää, ei median ehdokasta. Mä oon aina ihmetellyt ihmisten äänestykäyttäytymistä ja sitä, ettei äänestetä.  Huh
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #14 : 05.12.2011 16:31:05 »

Mutta sillä tavoin äänestättäessä, jos kaikki niin ajattelee, menee tokalle kierrokselle vahvoina pidettyjä ja ei-kamalan-miellyttäviä. Mikä on vähän kumma ajatus, kun omaa ehdokasta pitäisi kuitenkin äänestää, ei median ehdokasta. Mä oon aina ihmetellyt ihmisten äänestykäyttäytymistä ja sitä, ettei äänestetä.  Huh
Yleensä kyllä. Mutta nyt on mielestäni liian tiukka paikka!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: