Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pallas yhtymä pallas?  (Luettu 5276 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 30.11.2011 21:36:00 »

Mitä se meinaa synastriassa? Kyseessä siis ystävykset.
Ovat kauriissa, toisella ykkösessä ja toisella kutosessa.
Tähän tulee tarkka oppositio toisen mean node solmulta ja toisen onnenpisteeltä ( ovat  aspect_con ) joten  tuon pallas aspect_con kanssa siinä ovat vielä noiden vastapisteetkin  Undecided
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.2011 21:59:58 »

Anteeksi kun tungen samaan ketjuun, mutta minulla ja eräällä kaverilla on pallakset niin, että hänen au-merkkinsä on mun pallas ja mun au-merkissä on hänen pallas. Mulla on siis  aurinko  neitsyt ja  pallas  vesimies

Kaarina Pääkkösen sivuilta löytyi muutoin pallakselle selitystä merkissä ja huonesijaintinsa perusteella.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 30.11.2011 22:13:15 »

Tunge ihmeessä, kun kerran pallaksesta puhutaan Smiley

Juu, löytyi ihan nasevasti tietoa, mutta silti sen hoksiminen ihan vain omallekin kohdalle on vähän hakusessa, saati sitten että synastriassa osaisin tuon jotenkin tulkita...asteroidihan se vaan, mutta kun siinä on noita muitakin mukana.

Mitenkäs pitäisi suhtautua noihin  pluto saturnus ja   uranus jupiter yhtymiin, jotka ovat jokaisella tuon ikäisellä, kun ne ovat yhtymässä keskenään synastriassa? Onko niillä millainen merkitys kun eivät ole tasantarkkoja?
On siellä  neptunuksetkin yhtymässä.

Ja molemmat  vertex aspect_con toisen askendentti

Eihän tuo  pallas vain ole sellainen yleinen naisten välinen ystävyys asteroidi?

Ja lisää asteroidi yhtymiä...lilith ja juno tarkassa yhtymässä  vesimies, 8 ja 2. huoneissa.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2011 22:26:22 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 30.11.2011 22:21:35 »

Eikö pallakseen voitu liittää synastriassa platoninen rakkaus? Vai muistelenkohan väärin?

http://www.astro.fi/knowledge_base/knowledgeArticle/id/9
Tuota kun selaatte vähän alas päin niin löytyy jotain pallaksesta Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.2011 22:41:56 »

Kiitos Suljin Smiley

Oiskohan näissä kohdissa se ydin?

Polariteetti: Rohkeus / pelko. Pallas kuvaa sisäistä viisautta, luovuutta ja sen todentamista tuntemalla ilmentämisen lait. Pallas hyödyntää Venuksen seksuaalista, uutta luovaa energiaa saadakseen aikaan älyllisiä tuloksia. Hänen kauttaan ajatukset saavat muodon ja siten edustaa älynväläystä, joka aloittaa luovan toiminnan. Astrologisesti hän yhdistää ilman (Vaaka ja Vesimies) älylliset ja tulen (Leijona) luovat ominaisuudet. ( Vahvistaisi kuvioita entisestään, koska mulla  aurinko vesimies, keskitaivas vaaka, hällä asc  leijonamerkurius  vaaka) Olemme yhdessä myöskin melkoinen luova älynväläys...

ja

Pallaksen aspektit
Pallaksen aspektit planeetoille kuvaavat missä mentaalisen luovuuden into voidaan yhdistää muiden persoonallisten osien kanssa. Harmoniset aspektit kuvaavat helppoa yhdistymistä ja haastavat osoittavat mahdollisia konflikteja luovien tarpeiden ja yksilön muiden vaatimusten kanssa.

Yhtymä kai katsotaan harmoniseksi aspektiksi?

Pallas huoneissa:
Pallas huoneissa kertoo meille missä mentaalisen luovuuden into ilmenee ja missä onnistumisen pelot voivat tämän lukita.

Hälläkö sitten työssä ja kaikenlaisessa arjessa ja minulla ihan identiteetin tasolla  Huh
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.12.2011 10:29:18 »

Mulla pallas löytyy 6.huoneesta, joten pelot ovat siis esteenä, kun luovuus ei työssä pääse läpi? Häh?  Huh
 pallas  vesimies aspect_opp  venus  leijona

Parhaiten minä ainakin olen sisäistänyt näitä astrologisia asioita täältä luettujen kokemusten ja esimerkkien kautta... Pelkästä yleistekstistä on vaikea saada selkoa kun ei ole enemmän kokemusta, vaikkakin vinkkejä tekstin avaamiseksi löytyykin. Siinä se pelko epäonnistua tulee sitten taas esiin  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 01.12.2011 13:38:02 »

Totta tuo, että niitä ajatuksia on kamalan vaikea rakentaa ja jäsentää avartavankin tekstin äärellä niin, että niistä saisi jotain järkevää.

Mutta siis tämä Mulla pallas löytyy 6.huoneesta, joten pelot ovat siis esteenä, kun luovuus ei työssä pääse läpi? Häh
Tuntuu järkevältä, ja selittäisi sitäkin, miksi minulla on 1.huoneen pallakseni kanssa ollut hankala löytää sitä kuka olen, koska olen pelännyt tuoda sen esiin...ja pelännyt varmasti itsekin kohdata sitä... Huh
Pelkään muuten kai osin yhä.. On kertakaikkiaan tilanteita, jossa tahdon pitää matalaa profiilia, enkä tuoda ilmoille iloista, hölöttävää, ja räiskyvää  vesimies jousimies oinas itseäni...koska sitten kun se tulee niin sitten se tulee ja saa huomiota osakseen, eikä se ole aina hyvä.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 01.12.2011 13:44:38 »

Pelkään muuten kai osin yhä.. On kertakaikkiaan tilanteita, jossa tahdon pitää matalaa profiilia, enkä tuoda ilmoille iloista, hölöttävää, ja räiskyvää  vesimies jousimies oinas itseäni...koska sitten kun se tulee niin sitten se tulee ja saa huomiota osakseen, eikä se ole aina hyvä.

Voi anna sen iloisuuden tulla  Smiley Sinunlaiset ihmiset piristää aina ilmaa nostaa täältä mielen synkistä syvyyksistä ihmisiä ylös!

Mä taas olen kuuntelin roolissa pitkät tovit, kun ollaan isossa ja kenties vähän vieraammassakin porukassa. Kahden kesken voin sitten hölöttää jos joku vaan jaksaa kuunnella  angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 01.12.2011 14:05:32 »

Täytyy opetella sitä  smitten Se vaatii kyllä aika lailla pokkaa monessa tilanteessa Smiley

Tuommoisissa tilanteissa kun on joukko vähän vieraampia koolla, minä olen monesti se, joka ottaa alussa ohjat käsiinsä, ellei kukaan muu sitä tee, ja luon ilmapiiriä.
Sitten kun muutkin alkavat toimia, niin minä mielelläni vetäydyn siitä vetäjän roolista syrjemmälle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: