Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sumppi ja karvankasvu?  (Luettu 19245 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Solnishko
Vieras
« Vastaus #15 : 03.12.2011 22:17:42 »

Lainaus
Ehkä samantapainen juttu voi päteä kahviinkin siten, että joidenkuiden maksa rasittuu siitä, ja hormonitasapaino
siksi menee vituralleen. (Mikäli oikein muistan, kahvissa on yli 400 erilaista kemiallista yhdistettä; vai oliko
kyseessä sittenkin tupakka?) Jos tuo pitää paikkansa, ei liene täysin pois laskuista, että naisilla, joiden maksa rasittuu
tavallista enemmän kahvin juonnista, vaikutus karvankasvuun voi olla täysin päinvastainen kuin miähillä:
karvat kasvavat runsaana siellä, missä niiden ei toivoisi kasvavan...

Ei kyllä mä myönnän nyt että putosin kärryiltä.   Cheesy
 Ihan miten vaan, hyvää yötä!   Smiley

Lainaus
Karvaiset kookospähkinät 
  No ni, tulihan se sullekin mielikuva! Saas nähä kuin kiiltäviä lampaantaljoja ens yönä näkyy unissa.. Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 03.12.2011 22:23:33 »

Nooo...minä ajelen ne lampaantalajat sitten veks, niinkun tossa menneenä yönä Wink Cheesy
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #17 : 04.12.2011 13:40:58 »

Aloita ihmeessä kahvinjuonti uudelleen! Harva nainen haluaa karvoja kurkkuunsa  Grin

Täytyyköhän tässä itsekin hommata jokin brasilialainen, kun diggailen tuosta syväkurkusta ihan täysillä? smitten Wink Cheesy Cool coolsmiley 2funny Kiss

Miksi brasiliainen? Eikö Suomineito muka osaa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 04.12.2011 13:59:19 »

Brasilialainen vahaus varmaan Wink
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #19 : 04.12.2011 14:06:42 »

Brasilialainen vahaus varmaan Wink
No niinpä tietysti!  2funny
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 04.12.2011 15:50:13 »

Grin Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 04.12.2011 17:17:43 »

Viittomakieli, brasilialainen, vahaus, syväkurkku...joo!
Tämä nyt hiukan ottaa ja villiintyy, ka olis aiheesta voinu jotenkin toisin aloittaakin, niin olisi ehkä ketju muodostunut hiukan säädyllisemmäksi Cheesy
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #22 : 04.12.2011 17:32:50 »

Selvästi tuli tarpeeseen tämä ketju, ei kaiken tarvi olla aina niin vakavaa..  crazy2 Toivottavasti tää ei ikinä lähde poistoon, ihana tietää pahan päivän tullen että tää löytyy täältä!  Grin Toisekseen niin jos otsikkoon laittaa jonkun "alapääjuttua" -varoituksen, niin sittenhän se ainakin tulee luettua.  :Smiley

Minä luotan brasilialaisen sijaan viidakkoveitseen. Kahvia kuluu pari kuppia päivässä ja karvankasvu on kuin entisen Neuvostoliiton naiskuulantyöntäjillä..  Smiley Aina en kyllä jaksa niin raakata, jos ei ukolle kelpaa sellasenaan niin olkoon ilman sitten.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 04.12.2011 17:37:43 »

Grin Grin
Talviaikaan tämmönen yksineläjä pääsee tosiaan lomalle kaikenlaisista höyläämisistä Wink
No, tuppaahan sitä karvan ajaleua tulemaan uniin sitten, jossei sitä tällä tasolla ole, mutta ei se siellä ole niin rasittavaa Cheesy Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 04.12.2011 20:15:35 »

Kiitos vaan herrasmiehelle, mutta mä ainakin näin talvea vasten pidän talviturkkini ihan mielellään  Cheesy Cheesy buck2

Jotenkin nyt tulee mieleen, että tarviskohan sun pitää pientä astroilutaukoa ja mennä katteleen niitä nylkytettäviä ihan oikeesta mualimasta...jostain varmaan löytys joku fetissiporukka joka diggailee ihmissusijuttujakin  Tongue buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 04.12.2011 20:47:53 »

Läppähän se tuokin,  Wink vaan unohtui.
Tuliko tässä nyt jälleen yksi väärinkäsitys  sitten Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 04.12.2011 21:22:20 »

Maailmassa on niiiiiin paljon väärinkäsityksiä...ja ihan jo omassa elämässäkin. Ei niitä kaikkia saa todennäköisesti  koskaan tietääkään, ja suurimman osan vasta jälkeenpäin kun ne on jo vahinkonsa aiheuttanu ja paha mennä korjailemaankaan.
Ja varmaan tämä internetti ja sähköisen median aikakausi on tosiaan omiaan lisäämään näitä käärinväsityksiä.
Ja politiikkaheput käyttää takuulla tätä väärinkäsitysalttiutta hyväkseen ja vääntää ja kääntää asioita.

Mä oon tehny kerran yhden työsopimuksenkin joka oli yhtä suurta väärinkäsitystä...me työntekijät oli käsitetty se niin kun se meille selitetiin, mutta sitten kun tuli ongelmia, sama soppari olikin selitettävissä täysin pätevästi ihan päälaelleen, eikä me saatu rahaa juur mitään.
Puhelinmyyntifirma buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 04.12.2011 23:18:28 »

Juu, pysytään positiivisuudessa  smitten
Ei se maailma pelastu vaikka tässä kuinka olis  Angry knuppel2
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #28 : 05.12.2011 10:43:54 »

Lainaus
Yksineläjänä itsekin mietin että kuka onkaan se oikea, joka ei rehota joka paikasta, kuten nyt vaikka sitten kainaloista ja muistakin paikoista?
Ei semmoista oikeaa naista ole olemassakaan joka ei jostain kohtaa repsota. Jos haluaa täysin hajuttoman, mauttoman ja karvattoman pitää tyytyä Made in HongKong-versioon.  Wink

http://www.youtube.com/watch?v=qRih56JCMCM 

Minä olen viimeisen 8 vuotta ollut parisuhteessa saman miehuuden kanssa ja tänä aikana on nähty ja koettu yhdessä sen verran kaikenlaista, että sillä onko toisen parta- tai toosakarvat ajeltu ei todellakaan ole minkäänlaista merkitystä. Vuosi sitten meillä oli vastasyntynyt vauva, 1.5v ja 3v. lapset. Minä repsotin siinä kohtaa kolmen raskauden ja synnytyksen jälkeen imetysliivien ja mamma-alkkareideni kanssa hikeä ja maitoa turskaten ihan joka ikisestä paikasta ja tiedätkös mitä? Silloinkin, kuten aina on tehnyt, mun mieheni kutsui minua Kuningattareksi.
 smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 05.12.2011 10:57:14 »

Ihanan raadollista rakkutta Solnishko smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: