Minun mielestäni pelkkä oma tietoisuus tai oman egonsa/tahtonsa varassa työskenteleminen ei riitä. Tai se lähinnä vain kuluttaa hoitajan omia energiavarastoja, mikä ei ole kovin fiksua toimintaa.
Käytän aina itseäni/kehoani/mieltäni vain kanavana/välittäjänä, jonka kautta Korkeampi tietoisuus voi toimia sen mukaan, mikä on hoidettavalle parasta.
Hieroa voi pelkästään fyysisesti, jolloin ei kanavana tarvitse mitenkään toimiakaan. Mutta kun energia tulee kuvaan mukaan, on vastuu suurempi ja silloin minun mielestäni on syytä luottaa viisaampaan voimaan. Ja silloin myös hoidon tehoamattomuuskin on hyväksyttävä.
Nimblekin varmasti tarkoitti tietoisuudella sitä laajempaa tietoisuutta eikä vain egoa..
Näillä sanoilla kun aina väännetään peistä milloin missäkin ja milloin mistäkin..
Se minua aika usein ärsyttää, vaan pidän yleensä leipäläpeni tukossa
off topic
Kun avaa energiat Korkeampaan tietoisuuteen, niin samalla sitä avaa itsensä ja sisäiset energiansa tälle tietoisuudelle. Suojaukset pitää muistaa aina ja siitä aiheesta foorumilla on tietoa kyllä. Jos haluaa vahvan pohjan alkutaipaleelleen, niin esim. jokin reikin peruskurssi on ihan hyvä tietopaketti.