Tuplia, triploja tai multeja... Öh... Minä :
Nimim.
Ja vielä se Jousimiehen hallitseva planeetta
löytyy omasta huoneesta, eli 9. huoneesta - vaikkakin on
puolella.
-stellium läjähtää 10. ja 11. huoneeseen.
Olen hyvin jousimiesmäinen - ainakin sillä, että olen kiinnostunut n. miljoonasta eri asiasta (kaikki menee maailman ruokakulttuureista ristipistoihin ja krav magasta ydinfysiikkaan), touhuan aina kolmea asiaa kerralla ja mikään ei onnistu ja liikun paikasta toiseen kuin kaistapäinen villivarsa, ilman mitään tyyliä ja eleganssia
Innostun herkästi ja jaksan tsempata ihmisiä, vaikka välillä tekisi tiukkaakin - keskittymiskyky on innokkuuden vuoksi pieni heikkous, mutta olen asioita vienyt kunnialla päätökseenkin
Ja joo, olen oikeas kotiopettaja ja know-it-all -elämänfilosofi, joka on aina valmis jakamaan "viisauttaan" - vaikkei ketään edes kiinnostaisi
Samalla en ole tyypillinen Jouskari - ehkä
lyö sitten niin voimakkaasti tasoittavan leimansa. Olen isoissa asioissa erittäin varovainen ja hankkeita toteutan vain pitkällisen harkinnan jälkeen. Riskejä en koskaan ota. Lisäksi olen ajoittain aika saakelin pihi raha-asioissa...
En voisi kuvitellakaan lähteväni 5min varoitusajalla reppureissaamaan jonnekin hevonhumppaan!
Exäni olikin sitten
+joku asteroidi, en muista mikä
...
Sanoisin näin jälkeen päin, että en varmaan koskaan saanu hänen kuortaan ees auki, huumeita ja alkoholia käytti paljon, hyvin itsekeskeinen ja määräilevä, oli
...
Pelottavaa... Nimittäin siskoni, jolla on vakavia ongelmia alkoholin, huumeiden sekä mielenterveyden kanssa (vaikea masennus + epäilen bipolaarista), on myös
,
1. huoneessa ja löysässä
:ssä
:iin. Lisäksi
(3. h) - on lisäksi äärimmäisen vaativa ja itsekeskeinen ihminen, vaatii itselleen kuningattaren kohtelua, mutta vastineeksi ei anna muille mitään
Työelämään tuskin koskaan kykenee, on mieleltään niin rikki - sääli, kun on kuitenkin vasta 34v...