Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä teidän narsististen tuttavienne kartoilta löytyy?  (Luettu 15403 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 29.04.2012 12:11:23 »

Mun tutulta löytyy asteentarkka  aurinko aspect_opp pluto, hullu ämmä se on.Valehtelee läheisimmille ihmisilleen suut ja silmät täyteen, terrorisoi yhden ystäväpariskuntani parisuhdetta valehtelemalla ja levittämällä juoruja, koska on mustasukkainen ystäväni miehestä, jota hän ei aikoinaan saanut iskettyä.Nöyryyttää poikaystäväänsä jatkuvasti muiden ihmisten edessä ja on muutenkin tehokas saamaan ihmisiä talutusnuoraansa nöyryytettäväksi.Saakeli kun alkaa adrenaliinitasot nousta kun ajattelinkin koko ihmistä...
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 06.05.2012 13:48:02 »

puuttuu kokonaan maa-elementti. Ei planeettaa eikä kulmaa. Taisi olla ainoana vesijuttunua nousurapu. Eli pelkää ilmaa loput tulta.

nopeat planeetat  kaksoset
kuu  vesimies mikä on kuulemma aika perinteinen tunnevammaisen sijainti.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 06.05.2012 14:01:03 »

Juu Aurinko Pluto aspektit tuntuu olevan usein narsistien kartalla ja/tai Neitsyt vahvasti aspektoitunut.

-M-
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 08.05.2012 01:47:14 »

Narcissus astreroidin sijainti kiinnostaa. Mulla itsellä se on tarkassa sekstiilissä kuunsolmuun. Saisin kai olla itsekkämpi?Huh?? Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 08.05.2012 10:02:15 »

Mulla on  (37117) Narcissus 0 astetta  kaksoset huone 6 ja tekee aspekteja vähän kaikkeen  buck2
Mm. Kvintiili Plutolle ja neliö auringolle.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 13.05.2012 12:37:16 »

Se että on hankala tai omanapainen ei vielä tee narsistia kenestäkään, siinä pitäisi täyttyä aika monta kohtaa
ja erittäin voimakkaasti siis.  Työkavereistahan näemme vain yhden puolen, harvoin kotiminää missä
olemme useimmiten vielä ihan erilaisia. Ei lähdetä yleistämään kun ei niitä todellisia narsisteja ole kuitenkaan
ihan joka oksalla Smiley

http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuush%C3%A4iri%C3%B6

-M-
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 18.07.2012 10:54:32 »

Juu olen aina ollut samaa mieltä Minsan kanssa. Narsisisimi on valitettavan yleistynyttä. Kerran menin yhteen vaihtoehtokirjakauppaan ja niillä oli siellä jotkut narsisti-viikot ja oli pöytä täynnä aihetta käsitteleviä kirjoja. Selailin vähän ja tein päätöksen, että suurin osa kirjoista olivat varsin epätieeteelliseltä pohjalta kirjoitettuja ja eniten ehkä sellaisia naisten halua vetää huomiota puoleensa. mene ja tiedä olisivatko nämä uhreiksi joutuneet naiset ihan itsekin vähän sen suuntaisia  crazy2 Like attracts like.

Joka tapauksessa, se ilmaelementtimies jolta siis puuttui planeettoja ja isoja kulmia maasta, ja vettäkin vain hitusen on siis myöhäisteininä diagnosoitu.  Nyttemmin lähentelee neljääkymppiä kolmen lapsen isä. Yksityisyrittäjä ei pysty olemaan työsuhteessa. Avovaimo on  neitsyt ja tottakai miehen mukaan narsisti.... No vakka on sitten löytänyt kantensa ja hyvä niin.  Miehen äiti käski lukemaan kirjaa jonka nimi oli jotain "ilman omaatuntoa" kirjoittaja Hare.  Se oli lainattu kaikista Helsingin kaupungin ja yliopiston kirjastoista ja varauslistat ties kuinka pitkät, loppu Akateemisesta jne. Tää oli ennen nettikirjakauppoja. Anyway on kuulemma kaikkien narsistikäsikirjojen äiti, taisin joskus päästä selailemaan. Tyyppi oli siis poikaystäväni ennen muinon ja hänen ÄITINSÄ ketoi asiasta minulle. Mies ei ollut minulle oikea mutta parempaa anoppia saa etsiä angel

Tunnen myös erään jossa on vähän narsistin vikaa, tosin diagnoosia ei saanut vaikka tutkinnassa oli. Se kuitenkin seurusteli (-lee)? täys narsisti-ämmän kanssa. Ämmän kartasta en tiedä muuta kun että on  aurinko kauris   pluto aspect_squ aurinko on ikäpolven takia melko varma jollain orbilla. Mies joka joutui pauloihin (ja sille kävi huonosti, piste) on vissiin nousu  neitsyt ja sillä on  venus kauris mars kalat aspect_squ aurinko jousimies eli haastetta löytyy omalta syntymäkartalta.

Itelläni on  aurinko aspect_tri pluto ja jokin vika minussakin on oltava kun näitä tyyppejä on tullut vastaan, ja normaalit taas kiertäneet kaukaa buck2

Monella suuruudenhullulla on  aurinko aspect_con jupiter se ei vielä tarkoita N-positiivisuutta mutta älytön päällepäsmäri kuitenkin. Ja niitäkin on elämässä tullut läheisesti vastaan - ystävätär, veli, rakas. Itelläni on päin vastoin  aurinko aspect_opp jupiter

Vaa´at juu. Etenkin nais vaaka, on tullu vastaan yks jos toinen pimee/hullu. Ei kiinnosta diagnoosit mutta eristetyissä huoneissa ovat viettäneet aikaa...

Niin ja se tyyppi, joka siis oikeasti on N niin se on just sitä mitä se Keltikangas oli sanonu, eli ei masennusta tms pärjää loistavasti yksityisyrittäjänä (kun on ite pomo ja alaisia tarpeeks vähän ettei kukaan rupee kukkoilemaan), saa naisia, ei juo tms. Mut jos asiat ei mene hänen mielensä mukaan niin silloin on leikki kaukana. Silloin ollaan asianhaaroista riippuen joko oikeudessa tai henkisessä ja fyysisessäkin väkivallassa.  En kuitenkaan usko, etteikö löytyisi sellaisia N-positiivisia joilla voi myös olla muita psyykkisiä ongelmia.

« Viimeksi muokattu: 18.07.2012 11:01:14 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 18.07.2012 14:00:51 »

epäilen tulevalla ex aviomiehelläni olevan narsistinen persoonallisuushäiriö.
näkyiskö tästä

http://www.astro.fi/images/radix_web/04.05.1976_20:00_0_-02:00_61.298_-23.447_00.png
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 20.07.2012 21:23:35 »

Diagnosoitu tapaus: 18.4.1956 klo 12:10 Lahti. Erittäin mielenkiintoista olisi kuulla josko joku haluaa karttaa tähän liittyen kommentoida.  Smiley

Lisäyksenä vielä et jos mietitään et Pluto manipuloivuuden mahtina Jupiterin kanssa 1. huoneessa mikä neliöi 1 asteen Saturnusta niin huh hei on siinä opittavata kun Saturnus 4ssa perääntyvänä ja kriittisessä 1ssä asteessa eli ns alkuvaihe, niin siinä saa kotoa juosta olan takaa asetelmalla kun Juppari on ASClla..  Sad Ja kartalla triplamars niin arjessa kuin ura/julkisuudessa niin 'dynaamista' menoa varmaan riittäny  Huh
Pluto on ollut kaikissa mun tietämissäni tapauksissa vahvana eli virallisesti todennetuissa ja tuossahan se on juuri sitä itseään ikävässä muodossa.. Hän määrää extro- tai introvertisti riippuen päivästä ja perhe juoksee sit vaan karkuun..

Neptunus 29 minkä tiedostaa jo mutta Aurinko ja Uranus 28 vaikeammat kun niitähän ei vielä tiedosta niin voi on sit vaikiaa; tuolla Auringolla voi olla liikentees melkoisia migreenikohtauksiakin mikä tuo vielä osansa sekin..  Undecided

Tällaisella kartalla kolmiokaan ei aina ole niin kauhian hyvä aspekti mitä mä olen lähipiirissä havainnut..
Ei voi muuta sanoa kuin et mä en löydä positiivista tuosta kartasta vaikka miten etsin kun kaikki juontaa kaikkeen, elämänsuuntakin vielä Jupparin hallitsemaa ja Jupparihan liitetään myös karman lakiin niin..  Angry

Minna
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 20.07.2012 22:04:26 »

Juu olen aina ollut samaa mieltä Minsan kanssa. Narsisisimi on valitettavan yleistynyttä.
..mene ja tiedä olisivatko nämä uhreiksi joutuneet naiset ihan itsekin vähän sen suuntaisia  crazy2 Like attracts like.

Monella suuruudenhullulla on  aurinko aspect_con jupiter se ei vielä tarkoita N-positiivisuutta mutta älytön päällepäsmäri kuitenkin. Ja niitäkin on elämässä tullut läheisesti vastaan - ystävätär, veli, rakas. Itelläni on päin vastoin  aurinko aspect_opp jupiter

Ai sä oot aina samaa mieltä mun kanssa, jotenkin en usko kun mä oon melkoinen PAPPI kun mulla Kuu Kauriissa  Cheesy
Tuo mitä kirjoitit tuosta vaihtoehtokirjakaupasta niin arvaaa nauroiko pappi, no juuh sata lasis, hauskasti kirjuutit..  Grin
Onhan se niin et jos todellisen narsistin vaimo on niin aika harakankokoiset klasit on silmillä jos ei OSAA lähteä vaan
elää siinä kurjuudessa, se on itsestä kiinni jos sitä haluaa niin sitä saa mitä tilaa..  knuppel2

Muuten Jupiter on myös karman planeetta joten se tavataan usein perheen kartoilla linkkinä perhesiteestä, ei siis ihme.. Smiley

Mullakin Aurinko  aspect_con Jupiter, syntynyt siis onnellisten tähtien alla eli ei se ihan niin huono ole kun omanapaisuus
sillä verrattavissa Stelliumiin ja mietitään kuinka monella se maailmassa on, näin pappi taas joikaa kun ei tuo Aurninko Juppari
ihan niin paha ole kartoilla, kylhän se riippuu pitkälti niistä kartan muista tekijöistä miten ne muokkaa tuota..  Undecided

smitten

Minsa
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: