Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikea lapsuus  (Luettu 15566 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 09.12.2011 22:14:19 »

Mistäs sitä lähdetään tutkimaan?
Itsellä esim. nelos huone on tyhjä, kärki oinaassa mutta pääasiallisesti härässä.

kuu aspect_squ neptunus
on varmasti yksi siitä kertova aspekti  Undecided

Mitä muuta voisi näkyä?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1 : 09.12.2011 23:40:44 »

No minulla on  kuu kalat aspect_squ neptunus, neloshuone tyhjä. Mielestäni tuo Kuu kertoo nimenomaan suhteestani äitiini, että se on ollut hankala. Minulla on  pallas aspect_con aurinko  jousimies ja olen aina ollut enemmän "isän tyttö".

Toinen planeetta, joka voisi liittyä vaikeaan lapsuuteen on  saturnus tai  pluto vaikeat aspektit aurinkoon tai kuuhun tai sijainti kodin akselilla. Mutta siinä missä  neptunus voi tuoda päihde tai mielenterveys ongelmia lapsuuteen niin näkisin, että  pluto taas voi tuoda jonkinlaista salailua perheessä, ehkä myös väkivaltaa siinä missä neptunus voi tuoda henkistä alistamista.

Toisaalta molemmilla on se yhteinen piirre, että useimmiten asiat tajuaa vasta jälkikäteen. Miettii millainen se lapsuus todella oli. Varsinkin neptunuksen kohdalla, joka itselläni vaikuttaa allekirjoitan tämän. Ajattelin pitkään, että minulla oli ihan normaali lapsuus, mutta sitten selvisi asioita, jotka muuttivat käsitystäni. Jonkinlaista itsesuojelua myös, luulisin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2011 23:53:47 »

saturnus pluto aspect_con keskitaivas kyllä löytyy. Voisiko se vaikuttaa lapsuuden ulkoisiin olosuhteisiin tuolta sitten?    Huh Hyppelehdin kodista kotiin ja olin heittopussi. Kukaan ei tahtonut pitää minua ja jouduin olemaan todella itsenäinen jo ihan pienestä.
Molemmat ovat  aspect_tri aurinko ja pluto  aspect_kvi kuu

Neptunuts tekee tuon kuun neliön lisäksi  aspect_sex aurinko

Juopottelua, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, heitteille jättöä, mitä missäkin.

Sitten  chiron on neliössä auringolle, ja  aspect_sex  mars venus
Olisiko sillä osansa sopassa?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 09.12.2011 23:55:34 »

Mulla meni kylmät väreet kun luin tätä, koska mun pojalla on just toi  neptunus  aspect_con  chiron kalat 4 huoneessa  aspect_squ  kuu kaksoset 8 huoneessa... Lisäksi hänellä on kauheasti  neptunus ja  pluto vaikeita aspekteja.

Ja kun kuu viittaa äitiin ja äiti on vielä kaksonen, niin teenkö mä mun lapsen lapsuudesta vaikean tai jollain tapaa haavoitan häntä?  Embarrassed
Toivon että en. Yritän parhaani.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 10.12.2011 00:01:28 »

Saattaahan tuo vaikuttaa hällä jossakin muualla, niinkus tiedät. Ei tuommosia suoria johtopäätöksiä voi vetää Smiley
Ihan varmaan monella on näitä aspekteja, mutta ne eivät ole tuoneet lapsuuteen mitään kamalaa, vaan se voi olla toisaalla, tai olla olematta.

Ihana kirjoitusvirhe mulla; Neptunuts  buck2

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5 : 10.12.2011 00:15:10 »

Neptunuts kommentoi täältä myös että Tiigris älä suotta vedä tuollaisia johtopäätöksiä. Pluton ja Neptunuksen vaikeat aspektit nyt voivat kertoa niin paljon muustakin, vastasin vain tähän aiheeseen liittyen. Kun Pluto ym. kumppanit on aina niin hyviä syyllisiä.  Tongue

Esim. mulla neppari on 6.huoneessa ja sairastelin pienenä paljon ja olin paljon lääkäreiden ja sairaaloiden kanssa tekemisissä. Neptunus voi tehdä myös tuollaista ja kun neliö on kuuhun niin minulla se on ollut hormonitason ongelmia, sun pojallahan on ollut pahoja allergioita mitä olet puhunut. Ne voi näkyä lapsuudessa juuri tuolla tavalla neptunuksen kautta ja sitten kuu liittyy myös vatsaan ja ruuansulatukseen.

Pluton aspekteista en osaa sanoa, koska itselläni ei niitä juurikaan ole kartalla, mutta tuskin pieni kartan omistaja enempää saa niskaansa kuin jaksaa kantaa.

Mun pikkuveljellä muuten on  pluto 3.huoneessa, joka liitetään myös sisaruksiin, enkä nyt koe olevani niin kamala sisko.  Grin Ehkä se näkyy siinä, että mulla ja veljellä on hyvät ja läheiset välit, vaikka ei jatkuvasti olla tekemisissä. Siis näinkin voi olla.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 10.12.2011 00:45:30 »

Smiley

Ehkä pahinta on se että alkaa ennustaan jotain ihmissuhdetta kartan perusteella... Koska sit ne pelot voi käydä toteen, koska uskoo niihin niin kovasti. Kiitos sanoistanne, neptunutsit.  Smiley

Minulla vaikea lapsuus on mitä tod.näköisimmin  kuu kauris syytä ja lisäks on niitä kivoja oppositioita iso kasa 1 ja 7 akselilla, ja 1 huoneessa mulla  uranus ja  neptunus ...
Olin lapsena hyvin hyvin herkkä ja ujo ja tunsin itseni outolinnuksi ja äitini vahvisti sitä käsitystä minussa, puhui et me ollaan outoja.... Mua kannustettiin olemaan nöyrä ja ystävällinen, olinkin sit koulussa se joka käveli jonon viimeiseksi vapaaehtoisena jo 1. luokalla. Sain aina palautetta että käyttäydyn kypsästi ja ikäisiäni ajattelevammin mut tää tarkotti myös sitä et mua kiusattiin paljon enkä osannut puolustautua mitenkään.  Sad

Mä tahdon opettaa mun lapsille, et jos joku sua lyö tai haukkuu, niin älä hyväksy sitä. Ei ehkä ole paras ratkaisu lyödä takaisin, mut vielä huonompi vaihtoehto on antaa asian olla. Itseään pitää puolustaa, eikä ole pakko olla kiltti kaikille.

Kuuhilda, musta tuntuu et monilla oinailla on varhainen itsenäistyminen syystä tai toisesta.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 10.12.2011 00:46:54 »

pallas leijona aspect_ssx ceres 29  leijona aspect_ssx kuu pluto 29 neitsyt :aspect_ssx:Child 0 skorpioni

ceres jupiter rapu ,  kuu chiron rapu aspect_kvi Child  vesimies

Child  vesimies aspect_kvi merkurius rapu,  ceres Alasolmu  leijona aspect_opp kuu kuunsolmu vesimies

juno 29 Child 29  neitsyt ceres 0  mars 1 vaaka,  kuu skorpioni

Child 0,  uranus rx 1,  ceres 1  neitsyt

ceres Klotho (syntymä) 29  kauris

saturnus 0  kalat ,  chiron kalat 4 huone

Siinä muutamien eri ihmisten kuvioita vaikeasta lapsuudesta.
Ei pitänyt ees syntyä, äiti hylkäs ja muuta mukavaa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 10.12.2011 10:41:11 »

Minä olen kuullut kurjimmat lapsuuden kertomukset henkilöiltä, joilla on  aurinkokuu tai  askendentti  kauris tai Saturnus haastavassa aspektissa Aurinkoon tai Kuuhun. Hurjia kertomuksia olen kuullut myös  aurinko tai  kuu  vesimies:ltä. Kauris-vaikutuksilla on ollut vain yleisesti ottaen kurjaa, mm. niitä vanhempien alkoholiongelmia ja vastuuttomuutta, jotka ovat pakottaneet kasvamaan aikuiseksi muita nopeammin. Vesimies-vaikutteilla on voitu elellä pitkän aikaa suht. normaalia perhe-elämää, mutta sitten on tapahtunut jotakin äkillistä, joka on pistänyt silmänräpäyksessä elämän uusiksi (=pilalle). Yleensä on kyseessä perheenjäsenen äkillinen kuolema, vammautuminen onnettomuudessa, sairastuminen tai katoaminen.

Vahvalla Skorpioni-vaikutuksella voisi olla myös jotain tekemistä kurjan lapsuuden kanssa,  mutta Skorpionit eivät niistä yleensä paljon pukahda.

Karmeimmat kertomukset ovat seuraavilta henkilöiltä:

aurinko kauris aspect_con saturnuskuu  vesimies
 aurinko oinas aspect_squ saturnuskuu vesimies
 aurinko neitsyt aspect_con uranus plutokuu kauris
 aurinko kauris  aspect_squ saturnus, kuu skorpioni
 aurinko kauris aspect_opp saturnuskuu jousimies
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
trius
Kanta-astroilija

Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.

Profiili
« Vastaus #9 : 10.12.2011 11:05:38 »

Olen aina tuntenut olevani lapsuudessa kovin yksin. Olin yksin myös koulussa, vasta lukiossa sain läheisempiä kavereita ja asiallisempaa kohtelua. Aiemmin minut aina jätettiin porukan ulkopuolelle.
Vanhemmat on olleet ihan normaaleja, mutta meitä perheenä pidetty "outoina", koska ei olla mitään "suuria" henkilöitä - vaan tavallisia. Äitin ja mun kommunikaatio on ollut hankalaa. En koe olleeni äitin tai isin tyttö. Olen ollut yksinäinen.

Mulla on neptunus 5.huoneessa kauriin merkeissä... Neliö kuuhun (vaaka) ja oppositio  chiron (ravussa). Neliöi myös marsiin (oinas 9.huone).

Pikkusiskolla taasen pluto 3.huoneessa, kuu ravussa,  neptunus  aspect_kvi kuuhun... Tuntuu olevan elämä hankalaa, saa toisista syyn omalle hankaluudelleen. Aina ymmärtää asiat niin, että on vaikeaa ja tuntuu tekevän tikustakin vaikeaa...  Shocked  Hän on vain sellainen.

Hmm, isin tyttöä täytyisi katsoa mitä aspekteja siellä on Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 10.12.2011 11:39:02 »

Mulla meni kylmät väreet kun luin tätä, koska mun pojalla on just toi  neptunus  aspect_con  chiron kalat 4 huoneessa  aspect_squ  kuu kaksoset 8 huoneessa... Lisäksi hänellä on kauheasti  neptunus ja  pluto vaikeita aspekteja.

Ja kun kuu viittaa äitiin ja äiti on vielä kaksonen, niin teenkö mä mun lapsen lapsuudesta vaikean tai jollain tapaa haavoitan häntä?  Embarrassed
Toivon että en. Yritän parhaani.

.. tai sitten äiti ja lapsi ovat sielunkumppaneita.  :Smiley Äidin vaikutus tulee olemaan varmasti suuri ja sinulla on hyvät mahdollisuudet opettaa hänelle tärkeiksi kokemiasi asioita, yleisö on tod. näk. vastaanottavaista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 10.12.2011 12:24:05 »

Minulla on ollut hieman kivinen lapsuus ja siitä kertonee 4.huoneen  saturnus.

Minulla on myös  pluto  aspect_opp  kuu.

Tunnen useamman henkilön joilla on todella ikävä äitisuhde ja näillä naisilla on kaikilla  neptunus  aspect_squ  kuu.
Osalla on myös saturnuksen oppositio tai neliö kuulle.

Kuu kauriilla on kaikilla (tuntemillani henkilöillä) jonkinlainen tunnetrauma äitinsä kautta. Tämä on oikeasti todella osuvasti kaikilla kuu kauriilla jonka tunnen..

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 10.12.2011 12:28:39 »

Minä olen kuullut kurjimmat lapsuuden kertomukset henkilöiltä, joilla on  aurinkokuu tai  askendentti  kauris tai Saturnus haastavassa aspektissa Aurinkoon tai Kuuhun. Hurjia kertomuksia olen kuullut myös  aurinko tai  kuu  vesimies:ltä. Kauris-vaikutuksilla on ollut vain yleisesti ottaen kurjaa, mm. niitä vanhempien alkoholiongelmia ja vastuuttomuutta, jotka ovat pakottaneet kasvamaan aikuiseksi muita nopeammin. Vesimies-vaikutteilla on voitu elellä pitkän aikaa suht. normaalia perhe-elämää, mutta sitten on tapahtunut jotakin äkillistä, joka on pistänyt silmänräpäyksessä elämän uusiksi (=pilalle). Yleensä on kyseessä perheenjäsenen äkillinen kuolema, vammautuminen onnettomuudessa, sairastuminen tai katoaminen.

Vahvalla Skorpioni-vaikutuksella voisi olla myös jotain tekemistä kurjan lapsuuden kanssa,  mutta Skorpionit eivät niistä yleensä paljon pukahda.

Karmeimmat kertomukset ovat seuraavilta henkilöiltä:

aurinko kauris aspect_con saturnuskuu  vesimies
 aurinko oinas aspect_squ saturnuskuu vesimies
 aurinko neitsyt aspect_con uranus plutokuu kauris
 aurinko kauris  aspect_squ saturnus, kuu skorpioni
 aurinko kauris aspect_opp saturnuskuu jousimies

Kun puhut tuosta kaurisvaikutuksesta, niin minulla on saturnuksen oppositiot auringolle, marsille ja venukselle ja minä jouduin kasvamaan aikuiseksi ihan liian aikaisin. Olin yksin jo alle kouluikäisenä.
Koen, että jouduin ottamaan itsestäni ja muista vastuun jo lapsena ja vaikka olisin ollut kuinka peloissani ja vaikka olisin kuinka kaivannut vakaata aikuista ottamaan vastuun, niin sitä ei ollut. Joten en itsekään voinut olla lapsi, oli pakko pärjätä ettei vaan aiheuta lisästressiä aikuisille omilla ongelmilla.
Saturnus tie on kivinen tie.

Mutta en ole katkera tai vihainen, olen sitä mieltä, että sen ansiosta olen tänään se mitä olen ja sitkeä kuin piru.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 10.12.2011 12:34:07 »

Tulipa vielä mieleeni ystäväni, jonka isä ja äiti antoivat sukulaisille kasvatettavaksi, koska heitä ei lasten kasvatus kiinnostanut.
Itseasiassa ystäväni sanoo, että hänen isänsä pisti äidin valitsemaan joko lapset tai hänet. Isä on kuulemma ihan oikea narsisti ja äiti hänen käsinukkensa.

Joten he antoivat lapset sukulaisille ja häipyivät..

Tällä ystävälläni on neptunus oppositiossa kuuhun. Aurinko, venus ja mars neliöi kuuta, ja neptunus niitä eli t-risti.

Nelosessa ei ole mitään, mutta nelosen kärki on kauriissa.

Saturnus ja jupiter yhtyy toisiinsa 12.huoneen puolella ja yhtyvät askendanttiin, mutta ei tee muita aspekteja.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 10.12.2011 12:36:51 »

Mullakin vanhimmalla lapsella on  neptunus vesimies aspect_squ kuu harka. huone yksitoista.
Aurinko, kuu ja kuunsolmu yhtymässä siellä samassa paikassa.
Mutta oikein merkki ja huonesijainti ei istu siihen, että olisi ikävä äitisuhde?
Onhan hällä ollut kivistä kun on ihmisiä lähtenyt elämästä ja kaikki muuttunut ja muutettu satamiljoonaa kertaa...ja mistä sitä tietää mitä tässä vielä tulee...ja nuo muut muksut ei niin niitä ikävyyksiä ehkä edes muista, mutta tämä herkkänä kaverina ja vanhimpana on saanut eniten kärsiä? Jaaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: