Samoilla linjoilla minäkin olen teidän kanssa. Itsekin tunnen ihmisestä tietynlaisen energian hyvin selvästi, joskus tunnetilana, joskus ainoastaan sinä sykkivänä energiana, mistä Indiumkin puhuu.
kannattaa vain kuunnella niitä tuntemuksia mitä se meissä herättää ja luottaa niihin, itse olen ainakin huomannut että kehoni reagointi tiettyjen ihmisten energioihin tai auraan on ollut alusta asti oikea, vaikkei sitä olisi heti voinut todistaakaan. Siis että ensitapaamisella olen saattanut tietää, että tuohon tyyppiin ei kannata luottaa ja lopulta se on todistautunut oikeaksi tiedoksi.
Päästään taas ongelmaani, että omien tunteiden ja aavistusten mukaan toimiminen on aika vaikeaa minulle. Tämä kyllä helpottaa perustelemaan sitä itselle, kun muutkin kokevat asioita ihan samoin kuin minä, eli en ole ainakaan täysin omassa mielikuvituksessani tätä keksinyt.
Ja en minä kiistää voi, ettenkö olisi itsekin aavistanut tämän kautta ihmisistä asioita, jotka olen myöhemmin havainnut ihan todeksi. Tai oikeastaan kaikkein eniten siitä, minkälaiset välit meillä tulee jatkossa olemaan tai miten tärkeä hänestä minulle tulee. Siitäkin huolimatta, että olen monesti pyrkinyt jättämään sen "ihan omaan arvoonsa" ettei tapahtuisi sitä, että kuvittelen jostain ihmisestä jotain ja sitten omalla käytökselläni vahvistan kyseistä asiaa, ja kaikki ihan suotta kun olisi voinut toisinkin mennä.
Ne tilanteet on kyllä ihan hämäriä ja kamalia, joissa ihmisestä saa oikein häiritsevän vahvasti jonkin aistimuksen, mutta hän käyttäytyy ja puhuu ihan ristiriidassa sen kanssa. En tiedä mitä silloin tekisi.
Tuntuu kyllä, että tietyllä herkkyydellä ja elämänviisaudella käsiteltynä tässä on avaimet enempäänkin, en vain vielä tiedä mihin.
Toisaalta joskus täytyy myös muistaa, että tietyt tuntemukset kertovat myös meistä jotain. Miksi joku tietty henkilö ärsyttää sinua, mitä se kertoo sinusta? Heijastaako se jotain piirrettä sinussa, josta et pidä?
Joo, niinhän se on että kun henkilö a kuvailee henkilöä b, se kertookin jopa enemmän henkilöstä a.
Ja ihastuminen vastaa johonkin sellaiseen mitä elämäänsä kaipaa.