Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Täydellinen kuunpimennys  (Luettu 9767 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« : 10.12.2011 10:57:42 »

Mistä sen nyt näkee onko kuu herkässä aspektissa omalla kartalla?
Astro.comin mukaan se on mulla seuraavanlaisesti Full Moon, Lunar eclipse (t) in house 12, exact at 16:36 (L). Kaksonen olen, vieläpä nousevaltakin merkiltä, ja syntymäkartan  aurinko sijaitsee 12. huoneessa. Mutta en kyllä osaa tulkita onko tuo nyt sitä herkkää pistettä vai ei .  Cool
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.12.2011 15:51:27 »

Kuunpimennyksen herkkä piste on se kohta kartallasi, johon pimentyvä Kuu ja/tai Aurinko tekee aspektia... allekirjoittaneella molemmat esim. aspektoivat syntymäkartan Venusta, joten ihmissuhteisiin ja/tai talouteen osuu.. Kaikki mikä on kartalla 18 astetta, missä tahansa Merkissä, on aspektissa tähän Kuunpimennykseen.
tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #2 : 10.12.2011 17:18:20 »



              Minulla kuunpimennyksen   aurinko ja  kuu eivät osu asteen tarkasti mihinkään,--mutta
             syntymäkartan   kuu  on 18ast. rapua 11h:ssa,--tunne/tahto/ ja parisuhde puolelle taitaa mennä.  Smiley

             


           
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2011 06:00:31 »

Mulla tää kuunpimennys teki väljän yhymän DC:lle. Orbi 10 astetta. 11 astetta kuunsolmuun, ja neliössä syntymäkartan kuulle.

Voiko tää pimennys olla nyt syyllinen mun epävakauteen ja tunteiden heittelyyn jota on ollu jo muutaman päivän ja varsinkin eilen iltapäivästä ja alkuillasta?  Shocked
Kuten myös tähän että uni on karannu jonnekin  Angry
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2011 06:05:56 »

http://liisantaivaanmerkit.blogspot.com/2011/12/kuunpimennys-kaksosessa.html

No joo, toki vain voi vaikuttaa.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2011 11:33:13 »

Syntymäkartallani  venus 18 astetta  harka 12.huoneessa, transiittikartalla ei asteen tarkkuudella mitään. En nyt kyllä parisuhteessakaan ole mitään eroa huomannut....?!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.12.2011 22:02:38 »

Tuo pimennys oli sen verran voimakas, että sen vaikutukset näkyivät ennen pimennystä ja tulevat näkymään pidemmän ajan pimennyksen jälkeenkin... vielä ei siis lopullisista vaikutuksista voi tietää..
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.12.2011 22:05:51 »

Syntymäkartallani  venus 18 astetta  harka 12.huoneessa, transiittikartalla ei asteen tarkkuudella mitään. En nyt kyllä parisuhteessakaan ole mitään eroa huomannut....?!

Härkä on hyvin materialistinen merkki, joten vaikutus voi tuntua enemmänkin mukavuuden ja mielihyvän, tai talouden alueella.. ja 12. Huone on alitajunnan ja piilomerkitysten sijainti, joten vaikutuksen voi havaita vasta myöhemmin... Wink
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #8 : 11.12.2011 22:10:15 »

Minä innolla odottelen josko ihmissuhderintamalla tapahtuis jotain jännää  :Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 11.12.2011 22:20:24 »

Minä innolla odottelen josko ihmissuhderintamalla tapahtuis jotain jännää  :Smiley

Wink Aina voi odotella, mutta pimennysten kyseessä ollen ei aina ole odotettavissa jännää...

Täytyy tunnustaa että olen aikas kyllästynyt näihin Jousimies-Kaksonen pimennyksiin , sillä ne osuvat IhmissuhdeAkselini merkkeihin ja ovat aspektoineet Uranusta ja Venusta Vaa'assa viime aikoina... aikamoisia pommpuja ihmissuhteissa ja taloudessa .. Ensi vuoden syksyllä siirrytään sitten Skorpioni-Härkä Akselille... se tulee koputtelemaan Mc-Ic Akselinin merkkejä sitten .. Wink
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #10 : 11.12.2011 22:30:45 »

Mulla niillä ei enää olekaan paljon muuta pompittavaa kun tyhjää vaan Cheesy
tallennettu
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #11 : 11.12.2011 23:54:46 »

Minulla sattuu kuunpimennys tarkasti venuksen päälle (venus 18 astetta kaksosta) sekä 4 asteen orbilla vertexin päälle.... Mitenkäs kuunpimennys vaikuttaa vertexiin, jotain ikävää kohtalonomaista tiedossa rakkausrintamalla kun venus myös kuvioissa?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 12.12.2011 00:01:45 »

Ei välttämättä ikävää.. sillä Pimennysten kanssa kannattaa muistaa että kyse on aina tietystä "menetyksestä" , mikä voi olla myös positiivista... ja Venuksen kyseessä ollen kyse voi olla myös taloudellisesta, esteettisestä tai diplomaattisesta asiasta.. Wink Jokin ikävä asia voi myös poistua kuvioista nyt.
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #13 : 12.12.2011 12:36:09 »

Minulla kuunpimennys ei osu mihinkään henkilökohtaisiin planeettoihin, mutta 6.huoneeseen ja kyllä, työasiat on nyt hyvin pinnalla... hieman ikävällä tavalla.

Tuo marraskuun auringonpimennys osu mun syntymäpäivälle, asteen päähän auringosta ja vaikuttaa kaikkiin mun  jousimies stelliumissa oleviin planeettoihin. Sekä 6.huoneeseen, että kyllä sitä nyt painotetaan. Ja 6.huoneeseen liittyy myös terveys, painonpudotuksesta olen haaveillut viime aikoina tyyliin "tarttis tehdä jotain". Toivottavasti nämä pimennykset nyt antaa siihen potkua samoin kuin työasioihin.
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #14 : 14.12.2011 14:27:14 »

Olen aina ollut kiinnostunut näistä auringon- ja kuunpimennyksistä. Mistä lie johtuu. Ehkä siksi, että olen huomannut omassa elämässäni monen isomman mullistuksen tapahtuneen näinä pimennysten aikoina, joten ehkä haluaisin hiukan oppia niistä. Nyt tämä viimeisin pimennys osui lähelle Venustani 17 astetta Kaksosia ja samassa asteessa on Kuun Alasolmu, joten kylläpä se tuntui. Ihmissuhderintamalla on ollut aika tuulista, luopumisia ja sydänsuruja...Tavallaan luopumista, mutta niinhän se aina on että luopuessaan antaa tilaa uudelle.

Katselin tuota ensi kesän kuunpimennystä efemeridistä. Siinä on merkillisiä aineksia, enkä oikein löydä mistään tietoa, löytyisikö täältä jotain pientä vinkkiä kuinka lähtisin tulkitsemaan tätä tilannetta. Eli, tuo kuunpimennys sattuu 4.6. ja jälleen tuossa Venus-Jousimies -linjalla, tällä kertaa tuolla Noususolmun puolella. Mutta Venukseni on jälleen aktiivisena tässä, sillä samaan aikaan minulle osuu tuo Venuksen ylikulku, Venuksen paluu, Venuksen perääntyminen ja sitten vielä tämä kuunpimennys tässä kohtaa, missä ovat myös Kuunsolmuni. Aika monta poikkeavaa tilannetta sattuu päällekkäin, miten tuota lähtisi nyt tulkkaamaan? Enempää sydänsuruja nyt enää haluaisi, joten mielellään Se Unelmieni Mies saisi astua kuvioihin tuolloin  Grin Vai liittyikö tämä kuvio nyt siihen Mayojen ennustamaan maailmanloppuun? En ole vielä siihen niin perehtynyt, mutta eivätkö he näitä Venuksen liikkeitä myös seuranneet...

Jotenkin ajattelen että tuo Venuksen paluu on aina sellainen uuden syklin aloitus, mutta entäpä kun se paluu tapahtuu noin merkillisellä tavalla?



 


tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: