Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Shemale?  (Luettu 11501 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« : 10.12.2011 23:48:03 »

Nyt minä tahtoisin shemale bileisiin Cool
He ovat minusta hyvin hämmentäviä...kattelin heitä äsken televisiosta, ja joka kerta kun kauniin naisen vehje vilahtaa, reaktio on että öh häh?
Tahtoisin tavata sellaisia, jotta voisin selvittää omaa suhtautumistani.

Ovatko shemale ja transu sama? Entäs sitten millainen on hewoman, vai onko sellaisia  Grin
Tahtovatko shemalet olla juuri sellaisia, vai sittenkin naisia?
Eikös niitä vehkeitäkin voida jo leikkauksilla vaihtaa? Miksi niin moni sitten heiluu pilin kanssa? Vai onko se leikkaus vieläin niin haasteellinen tai kallis?
Miten sinä heihin suhtaudut?
Jos menisit naisen kanssa punkkaan, ja sitten löytyisikin pili, mitä tapahtuisi? Tai miehen kanssa, jolla olisikin pimppu?
Voisitko suhtautua yleensä ottain heihin kuin naisiin, mahtavatko he edes haluta että heihin suhtaudutaan siten, vai haluavtko he olla omia erikoisia itsejään, vai onkohan heissä kumpaakin sorttia?
Onko kellään kokemuksia? Tuttavia?

crazy2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.12.2011 05:15:16 »

Tää shemale - juttu tuli sexeterassa vai mikähän nyt mahto tarkalleen sen ohjelman nimi ollakaan, mutta kohta tuon jälkeen sinne tuli kuviin kyllä melkonen heman hewoman  Smiley Niin bodattu nainen että oli kropaltaan kun mies jolle oli laitettu silikonit ja oli naisten vehkeet jalkovälissä. Ehkä se on sitten shemalen vastine noin niinkun toisinpäin?

Sukupuoli on juuri mielentila, ja useimiten se taitaa olla neutraali?

Varmaan nimenomaan on kyse siitä mitä ko. henkilöstä itsetään tuntuu, hän on juuri sitten sitä....tosin ilman miestä tai naista peilinään ei voi varmaan täysin ilmentää sukupuolisesti sitä mitä on, tai ainakin pyrkii olemaan  Huh

Sitäkin mietin että riittääkö heille täysin kumppanuus toisen samanlaisen, vaikka nyt shemalen kanssa, vai tavoittelevatko he sen tavoittelemansa sukupuolen vastakkaista sukupuolta, jotta voisivat olla tyytyväisiä? Vai mahtaakohan tämäkin olla ihan yksilöllinen juttu?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 11.12.2011 12:27:12 »

Hmm... mä en kyllä itseäni koe sukupuoleltani neutraaliksi. Haluaisin kovasti olla kurvikkaampi, naisellisempi. Rakastan vyötäröltä ja selästä istuvia paitoja (pitäisin tissipaitoja jos olisi ne tissit) ja pitkiä liehuvia hameenhelmoja, nautin hiusten letittämisestä ja kihartamisesta. Toisaalta en todellakaan jaksa meikkailla itseäni joka päivä vaikka kulmakarvat pidänkin siistinä. Silti yksin ollessani minulle on ihan selvää, että olen nainen.

Mutta sitten se sosiaalinen puoli. Naisryhmässä en useinkaan tiedä milloin on minun vuoroni puhua, ja keskustelu on jotenkin väärän rytmistä minulle (nettikeskusteluissa tätä ongelmaa ei onneksi ole  Grin ). Tunnen myös ajoittain näyttäväni jätkältä, että naisten vaatteet ja varsinkin meikit istuvat toisille paremmin. Jotenkin monen naisen kanssa kahdestaankin on olo, että vaikka molemmat vilpittömästi yrittää olla toisilleen mukavia, jokin jää koko ajan puolin ja toisin menemättä perille. 

Toisaalta ne naiset, joista tulee minulle läheisiä ystäviä luonnossa, ovat yleensä tavalla tai toisella huomattavan kaukana stereotyypeistä mutta ihan tyytyväisiä tilanteeseensa. Kenties viihdyn heidän kanssaan siksikin, koska koen sen yhdistäväksi asiaksi? En minäkään erilaisuuttani itke silloin, kun en ole nimenomaan sellaisessa tilanteessa, jossa se korostuu.

Miesryhmässä mukana olo taas onnistuu paljon paremmin, jopa hekin joskus nauravat että "unohdin että sinäkin olet siinä, olet niin 'one of the guys'". Smiley Naistenlehtien "vältä tekemästä näitä juttuja miesten kanssa jos haluat tulla ymmärretyksi"-listat eivät kolahda kotiin ollenkaan, koska ei minulla tule edes mieleen tehdä useimpia niistä.

Niin ja olen kyllä useammin kuin kerran ollut ihastunut naiseen, mutta en oikeastaan halua viedä sitä käytännön tasolle suhteeksi saati petipuuhiin. Mutta tuo että mitäs jos paljastuisi että mies olikin miehen elämää elävä nainen... olisi se tosi outoa. Vaikea kuvitella kyllä tilannetta kun ei ole kohdalle sattunut.  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.12.2011 14:30:58 »

. Jossain voi kulkea tissit paljaana ja jossain mennään mustakaapu silmillä 45 asteen helteellä ettei miesjäbät saa haluja  Shocked

Grin Grin Grin
Ai karmee totuutta!

*A*
Kah miten selkeä asia Smiley Noinhan se menee  smitten

Mutta entäs sitten nämä jotka niihin leikkauksiin päätyvät?
Transvestiitteja, joiden aurinkomerkki on kenties  kauris  buck2 Grin Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2011 16:18:32 »

Hmmm.
Minä nyt jäin miettimään tätä milloin ilmentää sisäistä miestään ja milloin naistaan. Kun eihän esim. ehostaminen ole pelkästään feminiininen juttu? Vai onko?
Kyllä mulla oli joskus rajuja fiiliksiä, ja vedin pikaisesti naaman pakkeliin ja tukan pystyyn ja lähdin metsästämään munaa. Eikö se ole aika maskuliinista toimintaa? Vai vain vihaista? Voiko viha olla feminiinistä? Vai onko se aina maskuliinista?
Ja sitten näin yh:na, ensin halailen ja lohdutan jotakuta joka on saanut kipeää, ja seuraavaksi arvovaltailen koko konkkaronkan ruotuun. Siinä nyt on feminiininen ja maskuliininen, eikö?
Kuitenkin minä ilmennän molempia puoliani nimenomaan naisena.
Ja mitä mahtaakaan  mars aspect_con venus kalat tehdä minun feminiinisyydelleni ja maskuliinisuudelleni ?
uglystupid2
Nyt loppuu. Hukun kysymyksiin ja hukutan muutkin Cheesy Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2011 16:56:00 »

Eli siis transihmisiksikö heitä tulee kutsua?

Mietin jo tuossa, että käyn tuolla transtukipisteen sivuilla ja koetan löytää jonkun tapahtuman, joka sattuisi passelisti Smiley
Kivaa siellä olisi aivan varmasti vaikken sen kummemmin asian kanssa tutuiksi pääsisikään.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 13.12.2011 20:55:12 »

Minun kyselyäkö tarkoitit?

En kyllä menisi keltään henk.koht. utelemaan kuitenkaan  Grin

Kyselen siksi kun en tiedä, ja olen tämmöinen hyväntahtoinen hölmö vain  Smiley
En olettanut että se on se koko juttu, mutta ajattelin, että eikö se olekaan kaikille tärkeää, joillekin vain, ja niin siis ilmeisesti on.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 14.12.2011 15:44:11 »

Cheesy
Okei, asia pihvi  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 14.12.2011 21:50:47 »

Mun mielestä on ihan höpönpöppöä että lapsuus tai traumat tai joku tuommonen vaikuttais mihinkään. Siätähän ne aina sanoivat enenn, että homot tuli homoiksi, koska kotona oli yhtä sun toista ja huonot olot  Shocked
Ei sillä ole mitään vaikutusta, ihminen on semmonen mikä on. Menneilä elämillä saattaa kyllä hyvinkin olla oma osansa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 14.12.2011 21:52:20 »

Niin ja tuommosessa ajatuksessa on jo semmonen lähtökohtakin, että olis oikein olla hetero, ja kaikki muut mallit on väärin.
Se on aika ikävä lähtökohta.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 14.12.2011 22:45:13 »

Kas, väärinkäsitys Smiley

Mutta siis samaa mieltä, ei se lapsuus kaikkeen pääse vaikuttamaan, vaikkakin tosi moneen, ja suureen asiaan kylläkin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 14.12.2011 23:17:34 »

Kyllä ne lapsuusajat on varmaan suunnitellu sellaisiksi, että ne antaa eväitä, jotka tukee tätä matkaa tässä elämässä, hyvässä tai pahassa...ei ne asiat varmaan ole mitenkään eriteltävissä, vaan kulkevat käsi kädessä.
Esim. mun lapsuuteni ajoi mut huonoihin suhteisiin, joiden kautta saatoin löytää itseni, mutten ehkä olisi kestänyt sitä matkaa, ellei minulla olisi " varastossa " sitä mitä minä olen aiemmissa inkarnaatioissani itselleni voimavaroiksi kasannut  Undecided

Vai tipuinkohan kärryiltä?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #12 : 15.12.2011 10:38:46 »

Juuri tossa kohtaa Freud ja Jung lähti eri suuntiin. Freudin mielestä kaikki johtui lapsuudesta ja patoumista, Jungin mielestä taas kollektiivisesta alitajunnasta.

Olen samaa mieltä siitä, että lapsuus tuskin vaikuttaa seksuuaaliseen suuntautuneisuuteen, mutta esimerkiksi seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena vaikuttaa aivan varmasti seksuaalisuuteen ylipäätään. Heteroseksuaalisuus on "normi", mutta se ei tarkoita etteikö siihenkin kohdistuisi paineita ja todella suuria odotuksia, joita ympäristö, media ja kulttuuri lietsoo koko ajan. Paitsi seksuaalisuudesta niin myös sukupuolesta on vahvat stereotypiat, joita toitotetaan joka puolella ja sitten jos ei oikein tunnista itseään siitä niin voi tuntea olevansa ulkopuolinen. Eikä tällä taas sitten tarvitse olla mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 15.12.2011 12:50:31 »

Sillainhan se lapsuus voi seksuaalisuuten myös ikävästi vaikuttaa, että jos olet vaikka homoseksuaali, ja sulle opetetaan ja tuputetaan ja painotetaan että heteroseksuaalisuus on ainoa oikea vaihtoehto ja muu on sairautta, pahaa ja väärin...niin sitä voi sitten yrittää itseään pakottaa siihen muottiin ollakseen sitä mitä pitää, ja siitähän seuraa paljon ongelmia. Onhan näitä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 21.12.2011 07:22:54 »

Ehkä transut (tai shemalet kuten tässä keskustelussa kutsuttiin) haluaa olla juuri sellainen kuin on.
Minun mielestäni jokainen voi olla ihan sellainen kuin haluaa olla; homo, transu, puoliksi mies, puoliksi nainen, nainen, mies, androgyyni jne..

Itseasiassa, mielestäni suomessakin voisi olla useampi sukupuoli, kuin vain mies ja nainen. Jossain päin Aasiaahan on olemassa kolmas sukupuoli jonka voi valita, jos ei koe kuuluvansa mieheksi tai naiseksi.

Ehkä on aika rajottunutta, että on vain kaksi sukupuolta. Miksi vain ne olisi ne oikeat. Eikö jokainen voi olla mitä haluaa?
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011 07:25:46 kirjoittanut Artemis » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: