Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: APUA! MITÄ tää tahtoo tarkoittaa??  (Luettu 2825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Onesoul
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 13.12.2011 09:59:03 »

Minä en yleensä valita, mutta nyt on pakko jonnekin purkaa. Ajattelin, koska tällä palstalla on näkijöitä ja elämänymmärtäjiä monelta eri alalta, jos joku voisi ja osaisi jotain neuvoa tai selitystä antaa, että johtuuko tää nyt jostain mun energioista vai planeetoista vai onko joku kirous nyt valloillaan?? Olisin kiitollinen!!

Lyhyesti ja ytimekkäästi:
Tää vuosi on ollu IHAN HIRVEÄ!!

Alkuvuonna ei muuta erikoista kuin erään oikeudenkäynnin alkaminen. Se on vielä vaiheessa, käsittely jatkunee joskus ensivuoden puolella.
Isoista perheen perusturvallisuusasioista on kyse, mutta en ole hirveän huolissani.

Siinä samoihin aikoihin alkoi löytymään hometta joka paikasta: töistä, harrastuspaikasta, eksän kotoa, jopa autosta.
Työpaikkaa jouduin ihan fyysisesti muuttamaan pariinkin kertaan, nyt vieläkin väliaikaisissa tiloissa, joissa myös on hometta!!
Kaikki tiloihin liittyvät sopimusasiat ovat tökkineet ja saaneet ällistyttävän yllättäviä käänteitä.

No sitten alkoi sairastelukierre. Tässä on viimeisen 5 kuukauden aikana ollut kaikkea aivotärähdyksen ja keuhkokuumeen väliltä, aina muutama lähes terve päivä välissä ja sitten taas joku uusi juttu, tapaturma, tahallinen teko tai altistus jollekin esim myrkkykaasulle on laukaissut jonkun fyysisen oireen.
Ihan käsittämätöntä tahmassatarpomista ollut tää terveyden reistailu, tälläkin hetkellä ihan tolkuton flunssa, johon ei tunnu auttavan mikään.
Ennen tätä syksyä olen ollut suht perusterve, hyvin harvoin mitään valittamista.

Oisko kellään mitään ideoita, mitä ihmettä mun elämässä tapahtuu ja ennenkaikkea miks!!??
« Viimeksi muokattu: 13.12.2011 11:43:52 kirjoittanut Onesoul » tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.01.2012 19:09:22 »

Kokeiles laittaa tää sama juttu tuonne selvännäkö ja ennustus alle, jos vaik sielt tulis jotai apua tähä sun tilanteeseen =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: