Hei
Täällä myös yksi apina
Sininen planetaarinen apina, nimittäin
(miksihän se on sininen?? Kylmä, kenties??)
Kiva, että edes jossain analyysissä sanotaan jotain positiivista. Olen kauris länsimaisessa horoskoopissa, nousu-neitsyt, niin siitä ei kamalasti ole kehuja kertynyt, kun olen keskusteluja tällä palstalla seurannut
Mutta toki minä omat puutteeni tiedän
Mutta kukapa meistä täydellinen on??
Sininen Apina
Olet utelias, ennakkoluuloton, viehättävä, älykäs, hyväksyvä ja nopeasti oppiva Sininen Apina, Magian voima. Seurassasi tuskin kenelläkään pystyy olemaan tylsää. Seuraa sinulla on, koska huomion saaminen on sinulle välttämättömyys. Pidät huolen siitä, että mielenkiinnon kohteita ja toimintaa riittää. Sinulla on upea taito tehdä useita asioita samanaikaisesti. Huumorisi on todellinen lahja maailmalle.
Planetaarinen
Sinua ohjaa täydellistämisen planetaarinen sointu, numero kymmenen. Tämä sointu on pitkälle eteenpäin suuntautuvien asioiden numero ja siihen liittyy voimakas pyrkimys eteenpäin. Jos elämässäsi on paljon muutosvaatimuksia, sisäiset paineesi voivat aika ajoin tuntua jopa ylipääsemättömiltä. Muista pitää elämän perusasiat kunnossa. Ole lempeä ja anteeksiantavainen itsellesi. Olemme kunakin hetkenä täydellisiä juuri sellaisina kuin mitä olemme.