Esmiralda
|
|
« Vastaus #120 : 01.02.2013 23:32:54 » |
|
Mukava tavata sinuakin täällä! Vai olet sinäkin niiiin 'vanha'.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #121 : 02.02.2013 00:34:09 » |
|
Kyllä olen Viestejä ei niin kauheesti oo kertynyt, kun välillä oli taukoakin. Kiva olla täällä taas täysillä mukana!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rahkasammal
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #122 : 19.02.2013 21:45:09 » |
|
Rahkasammal täällä ilmottautuu Näköjään olen liittynyt marraskuussa 2005.?? Joko siitä on niin kauan? Satunnaisesti täällä keskustelupuolella poikkean nykyään. Monia kirja ja linkkivinkkejä aikanaan sain. Nykyään olen jo eläke-ijän kynnyksellä ja nautin lapsenlapsien seurasta. Hyvää teille kaikille , sekä vanhoille että uusille!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #123 : 20.02.2013 12:56:24 » |
|
Rahkasammal täällä ilmottautuu Näköjään olen liittynyt marraskuussa 2005.?? Joko siitä on niin kauan? Satunnaisesti täällä keskustelupuolella poikkean nykyään. Monia kirja ja linkkivinkkejä aikanaan sain. Nykyään olen jo eläke-ijän kynnyksellä ja nautin lapsenlapsien seurasta. Hyvää teille kaikille , sekä vanhoille että uusille! Voi kun kiva kuulla että täällä on muitakin eläke-ikäisiä. Varmaan meitä kuitenkin aika vähän! Olen jo pari vuotta kohta ollut eläkkeellä, eikä kyllä tekemisestä ole ollut puutetta! Minulla kuitenkin vasta yksi lapsenlapsi, mutta on ihana!! Mukavaa siirtymävaihetta sinullekin! Esmis
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
rahkasammal
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #124 : 23.02.2013 11:28:33 » |
|
Juu, mummona on mukava olla ! Ja nyt vasta kerkiän arvostaa ja ihmetellä noita pieniä ihmisentaimia (3 kpl) kaikkine persoonallisine piirteineen!!! Ja osa-aikaeläkekin antaa mahdollisuuden omaan aikaan ja elämästä nauttimiseen tässä ihan arjessa!! Jee Tämä ikääntyminen onkin kiva juttu! Iloa hetkiin kaikille!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #125 : 23.02.2013 18:14:06 » |
|
Heips Kukkuu
Rekisteröitynyt: 2005-11-06, 17:28:50
Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #126 : 23.02.2013 20:56:05 » |
|
Hei Elämänilo! Sinuakin näkee täällä pitkästä aikaa! Muistitkos meidät kaikki tässä?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #127 : 23.02.2013 22:36:04 » |
|
Minä olen rekisteröitynyt lokakuussa 2005 . Vähän on viimeaikoina tullut käytyä ja taka alalle on astrologia jäänyt jotenkin, kun elämässä on niin paljon muuta, mutta toisinaan aina poikkean kuten nytkin !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #128 : 23.02.2013 23:45:02 » |
|
Toki muistan sinut! Ihana ettet ole muuttanut mitään 'astropersoonassasi'. Jännä että jotkut (kuten minäkin) ovat uskollisia naamoilleen.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #129 : 25.02.2013 11:44:44 » |
|
Hei Elämänilo! Sinuakin näkee täällä pitkästä aikaa! Muistitkos meidät kaikki tässä? Täällä tulee harvakseen nykyisin käydyksi. Naamakirja tais napata meistä monen mukaansa. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #130 : 27.02.2013 09:09:18 » |
|
Heipä hei Esmis, kas kuinka monella meistä lienee ollut jonkinlainen sulatteluvaihe alkuinnostuksen jälkeen. Kun nyt kysyit, niin tarkistin, että olen liittynyt 19.10.2005 07:17:17 ja taisin olla vanhallakin foorumilla notkumassa jo ennen aikojen alkua. Joten terveisiä vaan kaikille, ketkä sattuvat vielä muistamaan. Tuli ihan luokkakokousmeininki (vaikken koskaan ole sellaisessa ollutkaan) lukiessani tätä ketjua. Mainio idea Esmiralda! Yhtään sen enempää en ole jyvällä astrologiasta kuin aiemminkaan, mutta aikas paljonhan tänne tuli aikoinaan kirjoiteltua asian vierestä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #131 : 27.02.2013 11:07:29 » |
|
Enhän minäkään täällä paljoa ole pyörinyt. Ehkä nykyiset täällä keskustelevat ovatkin enemmän kiinnostuneita astrologiasta. Itsekseni minäkin sitä opiskelen. Jospa tässä joillekin kursseille vielä pääsis. Ennen täällä oli enemmän kaikenkarvaista väkeä, mutta samoilla aaltopituuksilla kuitenkin. Jotakin toisenlaista arvoa elämästä etsimme. Ja löysimmekin. Kiitos siitä Elektra sinullekin!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #132 : 05.03.2013 01:54:47 » |
|
Toki muistan sinut! Ihana ettet ole muuttanut mitään 'astropersoonassasi'. Jännä että jotkut (kuten minäkin) ovat uskollisia naamoilleen. Miksi muuttaisin ? Minä olen minä, vaikka voissa paistettaisiin !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #133 : 21.08.2013 09:30:41 » |
|
Hei Esmiralda Poistuin FBsta kokonaan, joten täällä tulee kurkittua uusimpia viestejä silloin-tällöin Hyvää tässänyt toivotellen, Ippuska
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #134 : 21.08.2013 13:04:11 » |
|
Hei Esmiralda Poistuin FBsta kokonaan, joten täällä tulee kurkittua uusimpia viestejä silloin-tällöin Hyvää tässänyt toivotellen, Ippuska Tänne sitä varmaa itte kukaneki taas palaa, vanhoille astro-kotikonnuilleen. Mukava kun sinäkin tulit! Täällä vielä jutellaan!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|