Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huhuu, onko täällä vielä v. 2006 ja sitä ennen liittyneitä jäseniä?  (Luettu 89937 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 16.12.2011 12:42:51 »

Moni tuntuu haikailevan vanhojen aikojen perää. Kyllä itsekin kaipaan välillä sitä monipuolisuutta ja uusien keskusteluaiheden runsautta. Nyt tuntuu että aika moni on edennyt opinnoissaan ja tutkimuksissaan että ovat keskustelut hieman tyrehtyneet. Nyt en osaa tietenkään kommentoida astrologian puolta kun niin vähän siihen osallistun. Mutta olihan se huikeeta kun oli satoja lukijoita ja paljon enemmän ihmisiä keskustelemassa ja huomasi selvästi mitkä asiat olivat henkisellä puolella ajankohtaisia ja se ehkä yhdistikin monia ihmisiä myös.
Monihan perusti myös oman foorumin ja nykyään aika moni taitaa bloggailla.

Vesimerkkiset varmaan haikaileekin... :Smiley Maamerkkiset olla jöllöttää. Ilmamerkkiset löytää helposti uusia alueita ja tulimerkkiset porskuttaa eteenpäin taakseen katsomatta. Onkohan näin?

Miksikähän sitä haikailee, kun tuntuu, että kaikki on puhuttu. Ehkä minun on vaikea irtaantua menneestä, tripla-vesi.  Shocked

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 16.12.2011 12:48:32 »

Iridianna, sinähän mielenkiintoisia juttelet! Että kommentoinnit tulee enemmän henkilöön kuin itse teokseen? Minäkin joskus seikkailin tuollaisessa maailmassa, mikähä se oli, mutta lähetin joitain kuvia arvioitavaksi. Huomasin, että siellä pelaa enemmänkin kalliit, hienot välineet kuin taito. Nimimerkkiäni en niinkään ajatellut. Ehkä siitäkin heijastuu jotakin... Kyllähän esmiraldakin kuulostaa aika mystiseltä, ei niinkään kotimaiselta ja sitten kuva kertoo omaansa.

Mutta jotakin siihen ihan itse laitamme...itsemme jostakin näkökulmasta.  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 16.12.2011 12:49:51 »

Muistaakseni liityin 2004. Hengaan henkisissä asioissa enemmän, mutta lueskelen astron puoltakin, ja opin aina "vahingossa" jotain Wink

*A*

Sinulla on 'tuttu ääni tai voisi sanoa värähtely'. Sinullakin on ollut muita nimiä.?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 16.12.2011 13:35:57 »

Annaelen! No niin ois pitänyt! Muistelen, kuinka ihastunut sinä olit joskus topikkiin, missä virtasi joki symbolisesti, en muista mikä se oli nimeltään, joku soljuva virta... hassuja jää mieleen. Ehkä sinullakin on paljon vettä?

Mutta sinäkin olet 'tosivanha' ja uskollinen astroilija! Sillä niin mukavaa kuin se on, kun tulee uusia innokkaita ja uusine näköaloineen ja näkökulmineen, niin kyllä meistä vanhoista on syntynyt jonkinlainen perusmuuraus. Vaikka se tuntuu näin omasta näkökulmastani 'rappeutuneen tai rappautuneen'. Mutta kun uusiin juttuihin menee mukaan, niin innostuu jälleen johonkin vanhaankin.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 16.12.2011 14:40:29 »

mä en tasan muista koska tänne liityin, oisko ollut 2005? Kuitenkin, valonkantaja silloin ja välissä oli monta muutakin nimimerkkiä,
nyt tämä ollut pitemmän aikaa.  Smiley
Oonkin ihmetellyt minne esmiraldakin on kadonnut...
Ja kaikki Jinxit ja Sister of Nightit sun muut!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 16.12.2011 15:34:53 »

mä en tasan muista koska tänne liityin, oisko ollut 2005? Kuitenkin, valonkantaja silloin ja välissä oli monta muutakin nimimerkkiä,
nyt tämä ollut pitemmän aikaa.  Smiley
Oonkin ihmetellyt minne esmiraldakin on kadonnut...
Ja kaikki Jinxit ja Sister of Nightit sun muut!

Hei Tigris-Valonkantaja! Minulla on ollut sellainen skorpiomainen maanalainen. Itse voinut ihme hyvin, mutta kun mies oli kamalan sairas ja sitten lähtikin paremmille maille, mulla oli aika raskasta. En ole selvinnyt oikein vieläkään. Mutta skorpiomaiseen sitkeyteen perustan.  Wink

Mukava kun sinäkin kaipailet! Joitakin on Facebookissa, mutta eihän se siellä sellaista juttua ole kuin joskus täällä oli. Embarrassed Sellaista jonnin joutavaa sinne leväytetään ja sitten siitä 'tykätään'. Mutta kuvia siellä on ollut mukava laittaa.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #21 : 16.12.2011 15:39:25 »

Edelleen jaksan ihmetellä, ettei meillä liiku sen enempää trollaajia, hulluja tai humalaisia palstalla. Tästä kiitän palstan hyvää energiaa, se puskee huijarit pois Wink
Samaa mieltä, todella hieno juttu tuo.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 16.12.2011 15:41:16 »

Ihana kuulla, että täällä keskustelu sujuu ja mielipiteitä vaihdetaan, on varmaan innokasta nuorta porukkaa mukana.  smitten

Ja eikö täällä ole hyvät moderaattorit, jotka jaksaa vahtia ja ojentaa, jos jotain kummajaisia palstalle tulee.  Wink Eikö Rovatarkaan ole täällä enää eikä Lari. Kotkansilmän tuolla 'näinkin'. Mutta en ole vielä jaksanut enkä ehtinyt plarata sivuja. Kyselin astropäivillä, liikkuuko he täällä, mutta aika harvat tänne käyvät kurkistamassa. Nikki varmaan käy silloin tällöin. Hänellähän on oma Kuunkierto-blogi (Kuunkierto kun googlettaa, löytää kyllä), sillä nimellä, ja on varmaan iloinen jos käytte häntä kommentoimassa. Hän on ollut minulle tärkeä ja suorasukainen 'opettaja'. Ja Kuustakin olen oppinut jotakin ymmärtämään. Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 16.12.2011 15:47:44 »

Voi niin, ja onhan minullakin oma blogini www.ruusutarha.blogspot.com , jossa tutkailen näitä ruusuasioita sekä henkiseltä että aineelliselta puolelta. Enkä suinkaan ole unohtanut astrologiaa, enkä muutakaan huuhaata. Minulla on siellä Tarot-joulukalenteri ja taidan jopa sillä pelästyttää joitakin lukijoita.  Cool Siis jostakin Neptunukseni kaappasi minun maailmaani ruusun, josta en koskaan maailmassa ole aikaisemmin välittänyt, sellaisia hienostojuttuja...

Nyt olen aivan hullaantunut, rakentanut illuusioita jopa!  Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 17.12.2011 20:42:02 »

Täällä ollaan edelleen, mutta nykyisin ei niin usein kuin aikoinaan. Minä olen vain kerran muuttanut nikkini, mutta tunnusta en ole poistanut/vaihtanut ikuna. Rakkauden enkelinä täällä aloitin.  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 19.12.2011 11:58:01 »

Hei Rakkauden valo, tosin tapaammekin Facebookissa silloin tällöin. Pidätkö vielä omaa sivustoa?

Mutta aika hiljaista tällä topikilla on... Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 19.12.2011 12:12:11 »

*Kide* kävi pyörähtämässä omassa kiviketjussaan ja kertoi olleensa kiireinen ettei tänne astroon ole ehtinyt, siis näistä "vanhoista" kävijöistä puheenollen....

Täällä oli jotenkin erilainen henki ennen, en oikein osaa sanoa mitä sille on tapahtunut. En väitä että nytkään olisi mitenkään huono, mutta jotenkin ... kai täällä oli se sama porukka yhdessä niin monen vuoden ajan et siitä syntyi ihan oma perheensä ja sit se parin viime vuoden aikana vain hajosi ja tuli kauheesti uusia kirjoittajia, jotka tuovat sitten uutta.. Moni on ns henkisellä polullansa hyvin alussa ja tiedonjanoinen ja kaipaa tulkintoja. Ja moni niistä vanhoista konkareista jotka niitä tulkintoja paljon teki, ovat poistuneet, tosin ymmärrän miten kuluttavaa on vuodesta toiseen tehdä täällä tulkintoja ihmisille.

Itse olen muuttunut joka tavalla ihan hirveesti alkuajoista ja jotenkin into astrologiaan on himmennyt. Olen niin saakelin kauan tuijottanut omaa karttaani löytämättä siitä enää mitään mielenkiintoista.  Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #27 : 19.12.2011 13:21:05 »

Tuntuu, että kaikki muutkin osaa mun kartan jo ulkoa kun eipä se tosiaan muutu ja aina on samat jutut kerrottavana.  Embarrassed

Mulla ei ole silti into astrolgiaan hiipunu millään tavalla, olisi kiva tehdä tulkintoja toisille, mutta kun se on niin aikaa vievää.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 19.12.2011 19:19:28 »

Tiigris, ymmärrän tuota kaipuuta. Täällä oli silloin niin paljon halukkaita neuvojia; elämänilo neuvoi näissä teknisissä tosi paljon, ja oli monenlaista hoitajaa, joiden kanssa oli avointa keskustelua ja astrologiassa myös innokkaita avustajia, joille olen tosi kiitollinen.

Joskus joku turhautuikin siihen 'auttamiseen', kun tuntui, etteivät kaikki hoksanneet edes kiittää. Ehkä kaikki eivät ymmärrä aina fooruminkaan tarkoitusta. Eihän se ole tulkkausta varten, vaan keskustelua varten. Joskushan minullakin lähtee mielikuvat lentoon, mutta ei ne tule esiin pakottamalla, pitää vain olla sellainen fiilis, eikä sitä aina ole, ei ole ollut pitkään aikaan.

Jospa se tulisi joskus takaisin taas...

Mutta tosi on, että astrologiatulkinta on niin työlästä, että jos teen tavallisen yksinkertaisen karttatulkinnan (joita olen vähän tehnyt), niin se teettää töitä ainakin kymmnenen tuntia tutkiskellen ja kirjoja lukien. Ei siis mitään helppoa, kun se ei tuosta lonkalta löydy, kuten astro-TV:ssä oleville tekijöille.

Oma karttako? Hei sentään!! Ei siitä koskaan valmista tule. Mitä enemmän opiskelen, sitä enemmän aina vain löytyy kartasta lisää, varsinkin astroidien kautta. Niiden asteroiden henkeä voi luoda ihan itsekin.

Kaikki kuljemme omia polkujamme, täällä ne risteili ihanasti. SE oli hyvä kohtaaminen!  Smiley

Tämä nyt meni melankoliseksi...tyypillistä Rapua siis!  Huh
« Viimeksi muokattu: 19.12.2011 19:22:09 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 19.12.2011 21:12:32 »

Minäkin olin kauan pois, jotenkin vain unohdin tämän foorumin. Porukka täällä on vaihtunut ja uudet tuulet puhaltaa...
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio