Huomasin tuossa senkin, että olen todella kiitollinen tälle foorumille, teille kaikille joiden kanssa olen saanut ajatuksia vaihtaa ja koko astrologialle!
Ihan totta. Olen tästä kaikesta saanut aivan uusia näkökulmia elämääni, löytänyt astrologian kautta itsessä uusia heikkouksia ja oppinut niitä anteeksi antamaan itselleni, mutta myös muistamaan ne.
Ja vahvuuksia! Ehkä kaikki sekin on johtanut eräänlaiseen uuden elämän kanssa selviytymiseen ja uusien haasteiden vastaanottamisen.
Minä elän, talo ja pihamaani elää. Siihen nyt pystytän jo toista vuotta suunnittelemani kesäkahvilan. Olen sen rekistöröinyt nimelle Ruusumuorin Kesäkahvila. Siis rakentelen ruusutarhaani ja yleisön viihdytystä. Ympäristöstä löytyy muutakin; kun yksi uskaltaa niin toisetkin uskaltaa. Laitan tähän kahvilani
www.sivut, kunhan kerkiän. Sitten voitte kurkata missä ja miten olen.
Meneillä on todella upeat transiitit. Neptunus yhtymä Kuu Kaloissa, Marsin upeat vauhtikuviot, toistuneet jo moneen kertaan perääntymisen kanssa ja Uranuksen neliöt Aurinkostelliumiini on varoittamassa vaaroista. Jupiter innoittajana, liikaakin, kuten arvannette! Joten taivaan energiat taitavat olla tässä hankkeessani mukana!
Seuratkaapa tekin taivaan suomia mahdollisuuksia ja uskaltakaa elää!