Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turussa mitään ?  (Luettu 147993 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #150 : 12.04.2012 23:51:19 »

Juu rakkaalla pitäs olla AC/DC Kauris tai Saturnus 1-2 orbilla ko. akselilla niin silloin löytyy sitä
yhteisymmärrystä ja kompromissihalua mitä liitossa vaaditaan mutta silloinkin täytyy tietty
täsmätä muutkin aspektit kun 2 liian omanapaista ei sovi saman katon alle.  coolsmiley

Vastamerkki voi olla noiden lisäksi toki mahdollinen jos aspektit sitä tukee mutta toi on
yx parhaimpia palikoita, toki voi olla Venus/Kuu Kauriissa mut useimmiten ystävyyttä..

Kuitenkin jos joku suhde tuntuu täydellisen hyvältä pidempään niin ei pidä liikaa katsoa karttaa
siinä kohtaa jos molemmista tuntuu ihanalta olla 24/7 saman katon alla. Kotioloissa Neitsyt niin
mitäs luulisit et tapahtuu jos siel on liian samanhenkinen, olisko haasteet puuttunu tai ollu liikaa
tai liian tasasta sun makuun, joku näistä varmaan mutta ethän karsi ketään sen vuoksi kun jonkun
kartalla Neitsyt voi toimia sunkin kartalle upeesti jos vaikka tuo AC/DC natsaa niin tarkottas et
menis siippa ohi suun vaan sen takia et tuijotat sitä et on Neitsyt, muut palikat siis voi stemmata..  coolsmiley

No juu, sun kartalla onkin tosi kylmä ihminen.. hih ainoo mikä tossa piti paikkaansa on
toi skorpparin seksuaalisuus, niin ja toi söpöys kun me kaikki Stelliumin omaavat ollaan
tietty h..tin söpöjä knuppel2

Lentosuukko  smitten

Et oo tainnu huomatakaan mutta sussa on vahva maa ja ilmakin, vesi vanhin voitehista
kuitenkin vaikka miten yrität saada itsestäsi pahaa niin sorppa ei onnistu tuolla kartalla..  2funny
No siinä tuli just niin täydellisesti tuo Pääziäisen tarkootus, uuden alku ja syntymä eikä oo montaa
päivää kun oli täysikuu  :Smiley

Ja niin sitä sammaa sinnekin kultasein  kuten myös muillekin, ota rennosti Indi, elämä on ihanaa smitten

En oikein usko, että toinen DC kauris toimisi, varsinkaan kun en oikeen koe vetoa  askendentti rapu naisia kohtaan, mutta sitten taas pakko myöntää, että  askendentti kauris naiset on upeita olentoja. Mitä muuten tarkoittaa  saturnus 1 tai 2 orbilla?

Ongelma  neitsyt kanssa oli vähän se, että oli tosiaan liian tasaista ja siitähän niitä ongelmia vasta syntyikin. Oppositiossa kiehtoo juuri se, että intohimo ei varmasti jäisi puuttumaan. Kokemukseni perusteella mitään yhteisymmärrystä mistään ei synny, saatika sitten ymmärrystä yhtään millään kommunikaatioon liittyvällä, mutta yhteenkuuluvuuden tunne on silti ihan käsittämätön. Tiedä sit voiko tommosessa elää, mut oon niin jääräpää, että death before dishonour, victory at all costs tai jotain sellasta, you got the idea. Ehkä mun pitäis luopua ajatuksesta, että parisuhde on joku linnoitus, mitä puolustetaan viimeiseen hengenvetoon. Se on kai noita  kuu kauris hömpötyksiä.

Stellium aiheuttaa söpöyttä, allekirjoitan. Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta mun pikkusiskon syntymäkartalla on aivan sairas stelliumi  merkurius neptunus uranus aurinko venus merkissä  kauris ja se on niin maailman söötein likka kuin olla ja voi. 

Tässä tapauksessa suosittelisin sitten sitä härkää, sori vaan.

Mein Gott! Ei se mitään, mikään ei ole mun mielestä romanttisempaa kuin se, että mut halutaan omistaa. I submit!  smitten

Ai niin, mää haluun kans tulla hypnoosi iltaan.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #151 : 13.04.2012 00:13:35 »

Kokemukseni perusteella mitään yhteisymmärrystä mistään ei synny, saatika sitten ymmärrystä yhtään millään kommunikaatioon liittyvällä, mutta yhteenkuuluvuuden tunne on silti ihan käsittämätön.

Kuulostaa ihan multa ja yheltä mun eksältä. buck2 Ja tottakai vieläkin pitää välillä äityä juttelemaan, vaikka kommunikaatio sujuu about yhtä kepeästi kuin jos soratiellä pidettäis hiihtokisoja. Joo, aina mä haluan nähdä että eikö tää keskustelu ihan oikeesti onnistu ollenkaan, ja ei se, ei se onnistu. (Kyllä mä vielä jonain päivänä sanon jotain joka sen ihmisen tavoittaa! knuppel2 Tai sitten en.)
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #152 : 13.04.2012 02:16:39 »

Jees.  Smiley Tää on tällänen lukukuittailu vaan.  Cheesy

Hauska tietää että olet elossa,  2funny  mutta odotin kommenttia tuosta päivämäärästä 18.4. sopisiko se sinulle ?

 Cheesy Voi totta vie, olen elossa, ja vielä niin paljon enemmän kuin itekään uskon.

Mutta hyvä on, jos toi 18.4. käy Minsalle niin käypi se minullekin.  Cool 
Me tullaan siis molemmat Aguila ja kainaloon otetaan varmaan Ozikin, se on niin pieni ja huomaamaton Wink
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #153 : 13.04.2012 03:09:16 »

Juu rakkaalla pitäs olla AC/DC Kauris tai Saturnus 1-2 orbilla ko. akselilla niin silloin löytyy sitä
yhteisymmärrystä ja kompromissihalua mitä liitossa vaaditaan mutta silloinkin täytyy tietty
täsmätä muutkin aspektit kun 2 liian omanapaista ei sovi saman katon alle.  coolsmiley
Tarkoitin siis et Kauris (tai hallitsija) todennäköinen akselilla tai ainakin henk.koht planeetoissa
jotta syntyy avioliitto... Kun löydät pidempiaikaisen elämänkumppanin tutkippa onko akseli sama
kuin sulla tai toisinpäin merkit kun kaikilla joilla olen  tarkistanut tekijät on tuo eli prosenttiosuus
on suuri tuolle et noin käy mutta tarkista kun niin tapahtuu Wink Yllätyt
Muutenhan kartta ei ole tietty sama mitä sulla..
Pitäisi tietty luottaa siihen toiseen niin ei tarvitse puolustaa linnoitusta Wink

Senkin mutta onhan sulla siellä hampurilaisessa yksi merkittävä tekijä kuten sisarellasikin.
Siskosi sisällön voisi tulkita hampurilaisperiaatteella kommunikoija päältä ja naiseus ja arvot
tärkeitä eli pohjalla joiden välissä sisäistä haavemaailmaa/muutostarvetta/vahvuutta.
Riippuu toki aspekteista mutta stelliumihan on monipuolinen, uranus haastava mut muut
kivoja planeettoja. Olisko toisella vanhemmistanne muuten uranus = Vesimies merkki tai
planeetta yhteydessä teidän uranuksiin, tutkippa tuo Smiley) Pistä privaa jos tuosta kysyttävää..
Planeettojen kulmat akselilta 1-2 asteen orbilla. (kulmien väli, oli jäänyt aste näköjään pois, sorppa)

 smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #154 : 13.04.2012 11:09:04 »

Mutta hyvä on, jos toi 18.4. käy Minsalle niin käypi se minullekin.  Cool  
Me tullaan siis molemmat Aguila ja kainaloon otetaan varmaan Ozikin, se on niin pieni ja huomaamaton Wink

Joo, nimenomaan juuri näin. smitten
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #155 : 13.04.2012 12:36:09 »

"että parisuhde on joku linnoitus, mitä puolustetaan viimeiseen hengenvetoon. Se on kai noita  kuu kauris hömpötyksiä."

10 vuotta perheväkivaltaa romutti minun uskoni perheen ja parisuhteen pyhyydestä,, mutta elä sinä ideaalissasi niinkauan kun voit,,
Ja mitä omistajuuden ihanuuteen tulee, saat sitä härältä tai ravulta tai joltain, mutta se juuri on se joka antaa "luvan" myös kohdella "omaisuuttaan " " kuten minä haluan",, eri asia taas se, mitä ne halut on Wink

Nämä on vain realiteetteja, ja nyt vannon Vapauden puolesta viimeisen hengenvetoon, olkoon se viimeinen sanani jos ei muuten kuunnella.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #156 : 13.04.2012 16:58:18 »

"että parisuhde on joku linnoitus, mitä puolustetaan viimeiseen hengenvetoon. Se on kai noita  kuu kauris hömpötyksiä."

10 vuotta perheväkivaltaa romutti minun uskoni perheen ja parisuhteen pyhyydestä,, mutta elä sinä ideaalissasi niinkauan kun voit,,
Ja mitä omistajuuden ihanuuteen tulee, saat sitä härältä tai ravulta tai joltain, mutta se juuri on se joka antaa "luvan" myös kohdella "omaisuuttaan " " kuten minä haluan",, eri asia taas se, mitä ne halut on Wink

Nämä on vain realiteetteja, ja nyt vannon Vapauden puolesta viimeisen hengenvetoon, olkoon se viimeinen sanani jos ei muuten kuunnella.

Ikävä kuulla et olet joutunut kokemaan perheväkivaltaa, se ei ole ikinä hyväksyttävää!
Harmi kun tuotiin ikävät asiat mieleen, ehkä sun pitäis puhua siitä meille kun nähdään, usein puhuminen auttaa kun voi saada jotain myös itselleen kun joku voi sanoa jotain mitä ei ole ehkä kuitenkaan vielä käsitellytkään loppuun tms. Voimahali!
Tuossa linnoitusasiassa oli kyse vaan parikymppisen skorpparin omistushalusta kun me tietty heti molemmat tiedettiin mistä kyse niin ei tullu mieleen et voi yhdistää väkivaltaan. Omistushalu on sitä perusskorpparin ominaisuutta varsinkin nuorempana kun ei ole vielä
oppinut luottamaan toiseen eli pelkää menettävänsä ja sillähän sit menettääkin kun nuorena ei sitä vielä tajua.. mutta positiivisessa mielessä liian takertuva, tosin on niitäkin joilla on vääristynyt kuva siitä mikä on tervettä omistushalua jos saavat jatkaa koko ikänsä mutta niillä on kartalla yleensä joku muu narsistinen piirre kun tuo ei vielä ole sitä..
Pluto - Venus on aspekti mikä tuo omistushalua ja skorpionin planeettahan on Pluto.
Kun useampi Stellium kimpussa ja ihmissuhdeakseli Kauriissa niin kertomani täsmää eli kerää lähipiiriin "Kaurishenkisiä" ihmisiä joilla siis jokin sisäplaneetta Kauriissa. Mulla ja Indillä on Kauris sisäplaneetat joten en ihmettele miksi koettiin sielunkaveruutta heti eli ihmissuhdeakseli toimii. Jännä katsoa täsmääkö tulevaisuudessa "avioliittosääntö".

Ehdottomasti kannatetaan, jokaisella pitää olla VAPAUS myös parisuhteessa!!!   smitten   smitten

-M-
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #157 : 13.04.2012 18:03:29 »

Joo, itsekin joskus oon ollut niitä teiniskorppareita jotka tulee mustasukkaiseksi suurin piirtein silloin kun toinen lähtee kävelyttämään koiraa. buck2

Huom. Ollut. Myöhemmin tajusin kyllä ettei siinä oo yksinkertaisesti mitään järkee. Pahoittaa ny oma ja toisenkin mieli ihan tyhjästä. Kyllähän se on paljon tärkeämpää, että se tulee sieltä takaisin mun luo koska itse haluaa, kuin se että se tekee niin vain välttääkseen jonkun hankaluuden mun kanssa.
 
Tosi kurja kuulla, Valonsilta, että sulla on noin ollut. Sad Itsekin tosi läheltä nähnyt monenlaista väkivaltaa (ja kokenutkin), ja se on aivan hirveää kun se tapahtuu paikassa, jonka pitäisi olla se turvallisin maailmassa, tekijänä rakas ihminen. Sitä ei oikeuta MIKÄÄN.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #158 : 13.04.2012 19:11:55 »

Niin joo tästä piti vielä höpötellä.

Kun useampi Stellium kimpussa ja ihmissuhdeakseli Kauriissa niin kertomani täsmää eli kerää lähipiiriin "Kaurishenkisiä" ihmisiä joilla siis jokin sisäplaneetta Kauriissa. Mulla ja Indillä on Kauris sisäplaneetat joten en ihmettele miksi koettiin sielunkaveruutta heti eli ihmissuhdeakseli toimii.

No, miten sen ny ottaa että heti vai ei, meil oli ne ihan ekat hetket niin randomia settiä ettei siinä olis pysyny perässä kyllä kukaan. 2funny

Tai ehkäpä juuri siksi mun pitäiskin sanoa että joo, heti.. hmmmmmm.... hämmentävää, vieläkin.... idiot2
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #159 : 13.04.2012 19:42:18 »

Joo, itsekin joskus oon ollut niitä teiniskorppareita jotka tulee mustasukkaiseksi suurin piirtein silloin kun toinen lähtee kävelyttämään koiraa. buck2

Huom. Ollut. Myöhemmin tajusin kyllä ettei siinä oo yksinkertaisesti mitään järkee. Pahoittaa ny oma ja toisenkin mieli ihan tyhjästä. Kyllähän se on paljon tärkeämpää, että se tulee sieltä takaisin mun luo koska itse haluaa, kuin se että se tekee niin vain välttääkseen jonkun hankaluuden mun kanssa.
 
Tosi kurja kuulla, Valonsilta, että sulla on noin ollut. Sad Itsekin tosi läheltä nähnyt monenlaista väkivaltaa (ja kokenutkin), ja se on aivan hirveää kun se tapahtuu paikassa, jonka pitäisi olla se turvallisin maailmassa, tekijänä rakas ihminen. Sitä ei oikeuta MIKÄÄN.

Hirveää se oli, jälkeenpäin ajatellen, mutta näin työstettynä voi jo antaa olla, tai muistella neutraalisti jos jotain muisteltavaa vielä on.
Eräs lähipiirin skorppari on lapsistaankin mustis, tulee jotenkin ihme olo jos ei voi tai pikemminkin saa olla luontevasti lastenkaan kanssa.. ja miehen kanssa välttelen joutumasta kahdenkesken Smiley
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #160 : 13.04.2012 19:45:16 »

"että parisuhde on joku linnoitus, mitä puolustetaan viimeiseen hengenvetoon. Se on kai noita  kuu kauris hömpötyksiä."

10 vuotta perheväkivaltaa romutti minun uskoni perheen ja parisuhteen pyhyydestä,, mutta elä sinä ideaalissasi niinkauan kun voit,,
Ja mitä omistajuuden ihanuuteen tulee, saat sitä härältä tai ravulta tai joltain, mutta se juuri on se joka antaa "luvan" myös kohdella "omaisuuttaan " " kuten minä haluan",, eri asia taas se, mitä ne halut on Wink

Nämä on vain realiteetteja, ja nyt vannon Vapauden puolesta viimeisen hengenvetoon, olkoon se viimeinen sanani jos ei muuten kuunnella.

Ikävä kuulla et olet joutunut kokemaan perheväkivaltaa, se ei ole ikinä hyväksyttävää!
Harmi kun tuotiin ikävät asiat mieleen, ehkä sun pitäis puhua siitä meille kun nähdään, usein puhuminen auttaa kun voi saada jotain myös itselleen kun joku voi sanoa jotain mitä ei ole ehkä kuitenkaan vielä käsitellytkään loppuun tms. Voimahali!
Tuossa linnoitusasiassa oli kyse vaan parikymppisen skorpparin omistushalusta kun me tietty heti molemmat tiedettiin mistä kyse niin ei tullu mieleen et voi yhdistää väkivaltaan. Omistushalu on sitä perusskorpparin ominaisuutta varsinkin nuorempana kun ei ole vielä
oppinut luottamaan toiseen eli pelkää menettävänsä ja sillähän sit menettääkin kun nuorena ei sitä vielä tajua.. mutta positiivisessa mielessä liian takertuva, tosin on niitäkin joilla on vääristynyt kuva siitä mikä on tervettä omistushalua jos saavat jatkaa koko ikänsä mutta niillä on kartalla yleensä joku muu narsistinen piirre kun tuo ei vielä ole sitä..
Pluto - Venus on aspekti mikä tuo omistushalua ja skorpionin planeettahan on Pluto.
Kun useampi Stellium kimpussa ja ihmissuhdeakseli Kauriissa niin kertomani täsmää eli kerää lähipiiriin "Kaurishenkisiä" ihmisiä joilla siis jokin sisäplaneetta Kauriissa. Mulla ja Indillä on Kauris sisäplaneetat joten en ihmettele miksi koettiin sielunkaveruutta heti eli ihmissuhdeakseli toimii. Jännä katsoa täsmääkö tulevaisuudessa "avioliittosääntö".

Ehdottomasti kannatetaan, jokaisella pitää olla VAPAUS myös parisuhteessa!!!   smitten   smitten

-M-


Joo jutellaan vaan, täällä kannata alkaa ruotimaan sen enempää. Sanon vaan ettei mikään stellium tai mitä niitä liekkään, oikeuta nostamaan kättään heikompaa vastaan..
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #161 : 13.04.2012 22:20:40 »




Joo jutellaan vaan, täällä kannata alkaa ruotimaan sen enempää. Sanon vaan ettei mikään stellium tai mitä niitä liekkään, oikeuta nostamaan kättään heikompaa vastaan..
[/quote]

Juu, jutskataan vaan kun meitä on monta skorpparia niin löytyy monia ulottuvuuksia.
Niin ja sullakin on Aurinko Kauriissa niin siinä taas yksi jonka kartalta löytyy tiimiä yhdistävä tekijä. Wink

Mikkään ei siihen oikeuta..
tallennettu
Aquila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #162 : 16.04.2012 01:03:55 »

HYPNOOSI-ILTA  TURUSSA
Turun astropiiri kokoontuu hypnoosi-iltaan keskiviikkona 18.4  klo: 18.00. Kaikki tervetulleita niin läheltä kuin kaukaakin! Jokainen osallistuja pääsee kokeilemaan hypnoosia halutessaan.

Paikan missä hypnoosi-ilta vietetään kerron ilmoittautuneille yksityisviestissä.
[/b]
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #163 : 16.04.2012 14:36:20 »

Sori vaan täältäkin jos onnistuin saamaan ikäviä muistoja pintaan, mutta toisaalta en tiennyt mitään taustoja, niin se tekee musta syyttömän. Kerroin vain romanttisia fantasioitani. Peace!  coolsmiley
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili WWW
« Vastaus #164 : 18.04.2012 13:00:05 »

Sori vaan täältäkin jos onnistuin saamaan ikäviä muistoja pintaan, mutta toisaalta en tiennyt mitään taustoja, niin se tekee musta syyttömän. Kerroin vain romanttisia fantasioitani. Peace!  coolsmiley


Itse asiassa et onnistunut ;P  kyllä ne vanhat lepää jo suht rauhassa.

Kerroin vain asian toisen puolen kuten kaikissa.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: