Joo Minsa, sinä päivänä kun Ozi alkaa näyttää hörhöltä, on kyllä maailmankirjat menneet sekaisin.
Aika jännät tunnelmat jäi miitistä, etten sanois. Seuraavaa odotellessa.
Niinpä, kyllähän se provosoi kaikenlaista mutta uskaltaisko se oikeesti irrotella noin :
Mä itseasias luulen, että siitä tulis skorppu esiin jos vetäis päänsä tummax ja vetäis sen
pinkin paidan, nyt kun taas mietin niin juu, vois toimia jopa liian hyvin kun ei sille ole
yhtään hyväx et nuoret naiset lakoo sen eteen..
Kun lukee tän niin ens kerral voi olla tumma tukka ja pinkki paita ihan protestina
No sulle loppuilta oli varmaan aika rankka mutta mä luulen et se teki myös ihmeitä?!?
Niin ja en tiiä mutta kylppärini katto piti ihan omituista natinaa ja pärinää tänä aamuna et
taisin saada melkoisen energiapommin teistä, hih
Valonsilta, me ei kauheesti puheltu mutta silti mulla on ollut koko ajan olo että olet vieläkin
läsnä kun siellä mietin useasti, että vaikka olet hiljaa niin sulla on todella vahva läsnäolo
et toi nimimerkki sopii sulle todella hyvin kun ihan niinkuin olisit kävelly valonsiltaa pitkin
sieluuni
Joo, illasta jäi pirun hyvä feelis kun kyllä sitä sai taas istua aivan mahtavan ihanassa seurassa,
jokin tarkoitus tällä kaikella on miksi meiät on pistetty yhteen
Oli kyllä ihmeen taikainen ilta
t. lentoonlähtevä lintunen