Sitä paitsi, kyllä sitä toisinaan miettii, että onko se ihminen jonka todella tarvitsee välttämättä biologiselta sukupuoleltaan nainen, ehkä pitäis toden totta lähteä leikkimään ja koittaa miestä välillä.
...
Jos mulle tämän osoitit niin voin kertoa, että joskus vedän lavalla asti drag king-repertuaariani kravaatit kaulassa sun muuta. Se ei tee minusta yhtään sen parempaa JÄTKÄÄ kuin pinkki paita sinusta ämmää.
En ole tulossa hypnoosi-iltaan. Enkä kohta enää mihinkään muuhunkaan iltaan. En rupea ehdoin tahdoin tulemaan kettuilun kohteeksi yhtään mihinkään, mulla on varaa valita ihmiset ympärilleni jotka käyttävät positiivisia energioita eivätkä viisastelemalla yritä todistella omaa erinomaisuuttaan.
*A*
Ami,
se on toki jokaisen oma valinta minne tulee ja keiden seurassa on mutta ei kenelläkään ole oikeutta sanoa
mitä Ozi saa sanoa ja mitä ei, eikö vain ? Jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit, että Ozi vastasi mulle eikä
sulle kun minähän sille heitin drag queen ja hörhöläppää.. jos loukkaannut niin eikös ole sun ongelma?
Sori, mutta mietin mikä oikeus sulla on päättää mitä Ozi SAA sanoa.. siltä se mun korvis kuulostanu.
Viikon vinkki: silloin kun on pettynyt johonkin asiaan mikä ei mene niinkuin haluaisi, niin syytä tulisi etsiä
itsestä + käsitellä se itsensä kanssa eikä syyttää toista asioista mitä tämä ei ole tehnyt.
Me nautimme toistemme seurasta kuten se ketjusta ilmiselvästi näkyi noista sydämistä ja hymiöistä,
jos se ei jollekin sovi tai saa pahoja viboja niin syytä on parasta etsiä itsestään.
Sä olet tervetullut mukaan kun me tykätään susta
mutta valinta on sinun, tuletko vai et...
Se voi olla et aamulla kaduttaa kun Mars kai huonossa kulmassa Marsiisi mutta ei pidä kerätä karmaa
syyttämällä muita omasta hankitusta olosta joten positiivisempi ote, jooko ?
Sori mut jonkun on pakko sanoa kun asia ja sävy ei ollu musta oikeutettua, eikö vaan..