Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turussa mitään ?  (Luettu 150133 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aquila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #120 : 05.04.2012 08:56:39 »

Riimuista vielä sen verran, että taidan hankkia sellaiset ihan omat itsellenikin.

Olen taas lähdössä maille, joten nettiyhteyksistä ei sitten ole tietoa vähään aikaan! Rattoisaa ostraa teille kaikille! Syökää suklaamunia...mut muistakaa kohtuus siinäkin  2funny
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #121 : 05.04.2012 09:50:47 »

Juu kohtuus tietenkin Smiley Tarkoittaa minun kohdalla ettei yhtään munaa suklaasta valmistettua.

Ozi sitten tempaisi, kiitos nauruista Cheesy Cheesy Cheesy (ettei sinua olisi vähän helppo johdatella, eihäääännnn ) hih.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
Indium
Vieras
« Vastaus #122 : 05.04.2012 11:17:38 »

2funny

Mä oon just nyt ihan fiiliksissä kun ootte kaikki niin mahtavia.  Grin  smitten smitten
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #123 : 05.04.2012 12:51:28 »

Sitä paitsi, kyllä sitä toisinaan miettii, että onko se ihminen jonka todella tarvitsee välttämättä biologiselta sukupuoleltaan nainen, ehkä pitäis toden totta lähteä leikkimään ja koittaa miestä välillä. Cool

...

Jos mulle tämän osoitit niin voin kertoa, että joskus vedän lavalla asti drag king-repertuaariani kravaatit kaulassa sun muuta. Se ei tee minusta yhtään sen parempaa JÄTKÄÄ kuin pinkki paita sinusta ämmää.

En ole tulossa hypnoosi-iltaan. Enkä kohta enää mihinkään muuhunkaan iltaan. En rupea ehdoin tahdoin tulemaan kettuilun kohteeksi yhtään mihinkään, mulla on varaa valita ihmiset ympärilleni jotka käyttävät positiivisia energioita eivätkä viisastelemalla yritä todistella omaa erinomaisuuttaan.

*A*
Älä nyt jaksa alkaa kantaa kaunaa jostain pikku läpästä, jonka luultavasti moni muukin olisi heittänyt samassa tilanteessa. Kanna kaunaa jostain oikeesti ikävästä asiasta. Ylempi viesti ei ollut osoitettu edes sulle, tuota kutsutaan itseironiaksi. Mää en halua harrasta ihmisten valintaa, se on brutaalia. Ihmisissä on puutteita, mutta kaikki on ihania, love all, serve all, love is the law is the love. <3

Sori ihmiset, mutta menitte lankaan, toi avatar on vanha kuva. En ajatellut luopua mun nykyisestä lookista, syyksi sanon vaikka männyn kävyt. Tongue  Cheesy

Pistetään harkintaan jos vaix ens miitis päästään karaokebaariin asti niin sieltä me tytöt voidaan
valita sulle se oikea, HUOM me valitaan  smitten

Vain koska nainen tietää miehen tarpeet paremmin kuin mies itse, näin se taitaa mennä, i submit to your choise.  smitten
« Viimeksi muokattu: 05.04.2012 13:01:29 kirjoittanut Ozimandias » tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #124 : 05.04.2012 13:08:50 »

En kanna kaunaa kenellekään mistään. Olen loukkaantunut. Siinä on vissi ero. Itsekin ihan hyvin näit että "läppäsi" oli sekä huono että huonosti ajoitettu. Siitä huolimatta päästin sinutkin kämpilleni illaksi ja annoin energiaparannusta Aquilan kanssa. Että siinä sulle kaunan kantoa.

*A*

Totta. Ei voi muuta sanoa. Peace! smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #125 : 05.04.2012 15:34:53 »

buck2

Kyllä poijjat tää on hengästyttävä ketju. Menee tunnelmasta toiseen ku mikäkin... mikähän ees olis sellanen. Mun oma mieleni nyt varmaan ainakin on. Kissankelloista ja perhosista igluihin ja jääkarhuihin että hupsista vaan ja mites nyt näin.

Mutta älkää musta välittäkö, mä vaan ittekseni höpötän täällä. Meen tästä takavasemmalle hillitysti ja hallitusti ja todennäköisesti kävelen pahki ovenkarmiin vaikken oo edes päissäni yhtään. buck2 Life is a beach and then you dive. Eiku ööhm. Jotain sellasta. Anteeks.  uglystupid2  buck2 buck2

Tarviin hermoloman. Eiku niin joo mä oon sellasella jo.  buck2

Ootte silti kaikki mahtavia. En mää mitään muuta oo yrittämässä sanoa vaikka tämä siltä aika pahoin näyttää. Lupaan. Nyt lepään.  buck2
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #126 : 05.04.2012 18:36:50 »

Levätään kaikki hetki pieni. Esim huomenna on pitkä päivä, hyvä hetki lepoon.
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #127 : 06.04.2012 01:59:12 »

Sitä paitsi, kyllä sitä toisinaan miettii, että onko se ihminen jonka todella tarvitsee välttämättä biologiselta sukupuoleltaan nainen, ehkä pitäis toden totta lähteä leikkimään ja koittaa miestä välillä. Cool

...

Jos mulle tämän osoitit niin voin kertoa, että joskus vedän lavalla asti drag king-repertuaariani kravaatit kaulassa sun muuta. Se ei tee minusta yhtään sen parempaa JÄTKÄÄ kuin pinkki paita sinusta ämmää.

En ole tulossa hypnoosi-iltaan. Enkä kohta enää mihinkään muuhunkaan iltaan. En rupea ehdoin tahdoin tulemaan kettuilun kohteeksi yhtään mihinkään, mulla on varaa valita ihmiset ympärilleni jotka käyttävät positiivisia energioita eivätkä viisastelemalla yritä todistella omaa erinomaisuuttaan.

*A*

Ami,
se on toki jokaisen oma valinta minne tulee ja keiden seurassa on mutta ei kenelläkään ole oikeutta sanoa
mitä Ozi saa sanoa ja mitä ei, eikö vain ? Jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit, että Ozi vastasi mulle eikä
sulle kun minähän sille heitin drag queen ja hörhöläppää.. jos loukkaannut niin eikös ole sun ongelma?
Sori, mutta mietin mikä oikeus sulla on päättää mitä Ozi SAA sanoa.. siltä se mun korvis kuulostanu.

Viikon vinkki: silloin kun on pettynyt johonkin asiaan mikä ei mene niinkuin haluaisi, niin syytä tulisi etsiä
itsestä + käsitellä se itsensä kanssa eikä syyttää toista asioista mitä tämä ei ole tehnyt. 

Me nautimme toistemme seurasta kuten se ketjusta ilmiselvästi näkyi noista sydämistä ja hymiöistä,
jos se ei jollekin sovi tai saa pahoja viboja niin syytä on parasta etsiä itsestään.

Sä olet tervetullut mukaan kun me tykätään susta  smitten mutta valinta on sinun, tuletko vai et...

Se voi olla et aamulla kaduttaa kun Mars kai huonossa kulmassa Marsiisi mutta ei pidä kerätä karmaa
syyttämällä muita omasta hankitusta olosta joten positiivisempi ote, jooko ?

Sori mut jonkun on pakko sanoa kun asia ja sävy ei ollu musta oikeutettua, eikö vaan..
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #128 : 06.04.2012 02:25:34 »

Pistetään harkintaan jos vaix ens miitis päästään karaokebaariin asti niin sieltä me tytöt voidaan
valita sulle se oikea, HUOM me valitaan  smitten

Vain koska nainen tietää miehen tarpeet paremmin kuin mies itse, näin se taitaa mennä, i submit to your choise.  smitten
[/quote]

Kyl mä sen huomasin et toi on teinikuva mutta minkäs teet kun toi tumma tukka vetoaa paremmin kuin blondattu
et harkitte vielä kun sun on ihan turha räpytellä niitä silmiäs blondina ku kato ei oo sama vaikutus ku jos olis
tumma tukka  Cheesy Väännäx mä vielä rautalankaa, muista et mulla on Saturnus vinos niin mää jaksan niin kauan
et sä värjäät tukkas mun mielix ku et jaksa enää kuunnella tätä HAPATUSTA   2funny
Joo, et sä tulis ilman meitä toimeen, sulla kävi aika hyvä flaxi kun sait kertaheitolla monta täydellistä mimmiä
jotka etsii sulle sen ainoan oikean, tänäänkin kaupungilla mietin et olisko se tossa vai toi  smitten

angel
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #129 : 06.04.2012 10:18:18 »

Joo, et sä tulis ilman meitä toimeen, sulla kävi aika hyvä flaxi kun sait kertaheitolla monta täydellistä mimmiä
jotka etsii sulle sen ainoan oikean, tänäänkin kaupungilla mietin et olisko se tossa vai toi  smitten

angel

No niin täällähän on oikee meininki!  2funny  2funny  smitten
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #130 : 06.04.2012 22:18:12 »

angel

No niin täällähän on oikee meininki!  2funny  2funny  smitten

Eix ookki, kavelia pitää aina muistaa niinku yttävänpäivänäki  2funny

Mulla on mieles tietyntyyppinen nainen ja yks olis tarjol mutta se on liian vanha Ozille,
sen takia mää pidän silmät ja korvat auki kun oon ennenki järjestelly ja ne on naimisis
etten oo siin hommas mikkää turha mimmi   coolsmiley

Ihanat pääziäiset kaikil, mä olen 4v kummityttöä vahtimassa, siis parhaillaan sen unia tietty Smiley)

Täytyypäs puhella ensi viikolla milloin se hypnoosi saatas järjestyyn, mulla yrittäjäkurssi lyö
päälle ensi viikola niin 2-3 päivää viikost kiinni mutta haluan ehdottomasti mukaan, ootte te
niin ihania.

smitten      angel
tallennettu
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #131 : 06.04.2012 23:42:05 »

Mulla on mieles tietyntyyppinen nainen ja yks olis tarjol mutta se on liian vanha Ozille,
sen takia mää pidän silmät ja korvat auki kun oon ennenki järjestelly ja ne on naimisis
etten oo siin hommas mikkää turha mimmi   coolsmiley

Ihanat pääziäiset kaikil, mä olen 4v kummityttöä vahtimassa, siis parhaillaan sen unia tietty Smiley)

Pieni ikäero ei ole pahaks, viittä vuotta ei edes huomaa ja kymmenen menee vielä. Vettä ja Tulta mussa on jo ihan liikaa, et ei ihmisiä, joilla ne merkit on vahjoja kiitos, eikä myöskään vanhasti neitsyt merkkisiä, yhdestä on todella huono maku suussa, enkä kestä niiden nipottamista ja neurooseja. Eikä mielellään myöskään  kaksoset vaaka vesimies ihmisiä, se jättää vaihtoehdot aika vähiin, tosin en kyl muutenkaan edes harkitsisi muita kuin ihmisiä, joilla on vahva  kauris tai  harka kartallaan.  Tongue

Muista mainita niille, että olen veemäinen megalomaanikko, egoni on isompi kuin Madonna potenssiin sata, olen kylmempi kuin absoluuttinen nollapiste, seksuaalisempi kuin lauma paviaaneja ja söpömpi kuin vastasyntynyt hylje.  buck2

Mieletöntä pääsiäistä kaikille, aivot narikkaan ja ristille roikkumaan, niin että noi kolmantena päivänä herätä darrassa ja nousta kuolleista. Ainakin sata suukkoa ja halia kaikille.  smitten
« Viimeksi muokattu: 07.04.2012 00:16:52 kirjoittanut Ozimandias » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #132 : 07.04.2012 01:02:37 »

Voe ietuna tätä rakkauven määrää! Saa oikein paistatella siinä smitten  angel

Mulle passais jättää aivoni narikkaan, mutta mulla on ennenkin ollut huonoa tuuria narikkalappujen kanssa ja aatelkaa nyt mua jonossa viimeisenä odottamassa että saan omani takas. Saattaisin päättää että enpä mä haluakkaan. idiot2

Ah mutta, se ottakoon neuvosta vaarin ken uskaltaa. Pusuja täältäkin.  smitten
tallennettu
valonsilta
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 07.04.2012 15:26:30 »

Oz "Muista mainita niille, että olen veemäinen megalomaanikko, egoni on isompi kuin Madonna potenssiin sata, olen kylmempi kuin absoluuttinen nollapiste, seksuaalisempi kuin lauma paviaaneja ja söpömpi kuin vastasyntynyt hylje.  buck2
"

Tässä tapauksessa suosittelisin sitten sitä härkää, sori vaan.
Yksi härkä- skorppari pari sinnitteli kymmenen vuotta kunnes löivät itse(kkäät) päiset päänsä ja egonsa niin vastakkain että ero oli väistämätön. Mutta varmasti moni h- s pari onnistuukin eihän ne pelkät aurinkomerkit kerro kaikkea.

Valoisaa pääsiäistä kaikille ! Minulle nousee Ilo nyt päällimäiseksi, no johan sitä on tullut kärsittyäkin edellisinä pääsiäisinä,, olenkohan voittanut kuoleman,, maybe Wink
tallennettu

aurinko - kauris
kuu - kaksonen
puukäärmes
Indium
Vieras
« Vastaus #134 : 08.04.2012 10:28:02 »

Melkoinen pääsiäinen! Sain eilen energiahoitoa koiralta. Ihanalta, valloittavalta, pehmeältä koiralta. Ei oo ihmeiden aika ohi  2funny smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
  Tulostusversio  

Siirry: