Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näen aina välillä unta jyrsijöistä ja kaloista  (Luettu 2754 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 16.12.2011 11:29:01 »

Monesti olen nähnyt unta "hirviökaloista"
Joskus lapsena niillä oli torahampaat ja ne taisivat olla värikkäitä...

Vanhempana ne muistuttivat Picasson tauluja, niillä oli isot ihmisen silmät ja paksut ihmiset huulet ja ne olivat isoja, lehtikalaa muistuttavia ja keltaisia. Niitä oli kaksi matalahkossa ja kirkaassa vedessä.

Sitten näen monesti, en nykyään niin paljon, unia jyrsijöistä jotka lisääntyvät holtittomasti, unessa niiden pitäminen on epämiellyttävää, niitä vilisee joka paikassa kun karkailevat terraariosta, niitä on monia erilaisia, hiiriä, rottia, gerbiileitä ym isompiakin. Aina kun katson terraarioon, niitä on yhtäkkiä lisää. Uni on epämiellyttävä sävyltään.

Tai sitten akvaariovesi joka on aina mennyt likaiseksi. Nämäkin unet sävyltään epämiellyttäviä. Ja kalat lisääntyvät (ehkä,muistaakseni).
Jossakin unessa olin itse yksi kaloista ja akvaariossa taisi olla haikala joka jahtasi minua, uin ympäri akvaariota sitä karkuun. En ollut kovin peloissani unessa, ei ollut painajainen.

Nuorempana, ihan pienenä, näin monesti unta likaisesta vedestä. Vanhempana kun olen nähnyt vesiunia, on vesi ollut muistaakseni aina kirkasta. Kerran näin super ihanaa ja kaunista unta jossa oli älyttömän kirkas ja syvä vesi.

Mitähän voisi olla?
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: