En tiedä tilanteesta, ehkä parasta on vain keskustella hänen kanssaan asiasta? Kertoa mitä itse odotit ja kysyä mitä mieltä hän on.
Yksi oma kokemus skorpparista oli semmoinen että ihan olin tutustumassa häneen että voisi tosissaankin olla jos hyvin nappaa. Oli jotenkin pehemeän oloinen, ei mitenkään huijarimainen vaikka sänkyyn mua yrittikin houkutella, mutta itse nyt en halua heti mihinkään niin en mennyt. Mutta niin, tuskinpa tämä heppu mikään huijari olikaan, sillä jonkin ajan päästä mainitsikin suoraan (epätavallista skorpparilleko?), että haluaa jonkinlaista friends-with-benefits -juttua. Siihen perään heilautti vielä semmoisen lauseen, että "voihan siitä sitten kehittyä joskus vielä jotain". Tuo viimeinen lause on ehkä se mistä skorppareista on varoiteltu, että jättävät roikkumaan löyhään hirteen, jos on tarpeeksi toiveuskoinen jää kiinni. Kyllähän sitä aina jossain tapauksissa voi kehittyä, mutta itse en ainakaan halua jäädä odottelemaan jotain "ehkä" -tapausta, kun olen tosissaan liikenteessä.
Siis keskustele hänen kanssaan, ja varo jos alkaa kiertelemään, voit sitten oman harkintasi mukaan päättää mitä teet vai unohdatko jutun. Voihan käytökseen olla ties kuinka monia syitä.