Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sähköisen voimakas fyysinen vetovoima  (Luettu 20503 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 21.02.2006 09:19:08 »

Oletteko ikinä tehneet synastria karttaa itsestänne ja henkilöstä johon olette tunteneet voimakasta fyysistä vetovoimaa? Sellaista vetovoimaa että se tuntuu joka puolella, ettei voi pitää näppejään erossa  Smiley
Minkälaisia juttuja sieltä kartalta nousi esiin? Olisi kiva kuulla  Smiley
Olen aina miettinyt mistä johtuu järjetön vetovoima (itsekin olen sen kokenut) ja olisi mielenkiintoista vertailla löytyykö muilta samanlaisia juttuja kartoilta.
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 21.02.2006 10:06:59 »

Vetovoima on ihanaa

Olen niin onnellinen ihminen että mun miehellä ja mulla on semmoinen vetovoima toisiimme se läheisyys vaan on niin huumaavaa  smitten

Olen myös kokennut pari kertaa elämäni aikana niin mieletöntä vetovoimaa että sitä kerta kaikkiaan ei vaan pysty vastustamaan.

Mun hyvä ystävä oli kerran mun mukana todistamassa tätä kun mun eteen vaan tuli semmoinen mieshenkilö että meidän välinen vetovoima oli todella voimakas. Ystävä sanoi että se oli ihan käsin kosketeltavissa että harvoin näkee vastaavaa.
Me emme yksikertaisesti voinneet olla ottamatta yhteyttä toisiin. Se oli todella Wau mutta meillä oli eri elämän tiet. Mutta tuota kohtausta muistan aina ja tiedän että se mies myös koska olemme tavanneet sattumanvaraisesti ja hän kertoi tuntemuksista.  Hän oli hyvin hämillään koko jutusta ja sanoi että miten on mahdollista että sitä vaan tuntee toisensa ja ihan kun olisimme taivaltaneet ennenkin yhdessä. Tunsimme kyllä mutta meillä oli nyt eri karmat tällä kertaa.
Mutta mukavaa kun törmää sielukaveriin täällä. Mutta siinä todella lensi kipinöitä mahtavaa. ( Tapahtui aika paljon yhteydenottoa näiden törmäyksien välillä mutta ne olkoon mun muistoja  )

Mutta tapasin sitten myöhemmin mieheni ja siinä iski salama heti isommin ja vähän eritavalla molemminpuolin ja sitää olemme kiitollisia. En vaihtaisi osani mihinkään.  smitten

Vetovoima on kiehtova ja sitä on olemassa niin paljon erillaista.

Taikuri   crazy2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 21.02.2006 11:07:03 »

Hei Taikuri!!

Pakko kysyä, miten kauan olet nyt ollut miehesi kanssa??? Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.02.2006 12:01:17 »

en oo tehnyt synastriakarttaa mutta olen laskenut suhteelle kartan sen synt.hetkellä ja sieltä nousi ehdottomasti tuo
    pluto oppositio venus taivaan kuvio esille
järjellä selittämätön pakonomainen intohimon palo
   uranus oppositio mars oli myös taivaalla
yllätysten yö ja energiat irti..
kuukin oli suotuisissa aspekteissa marsiin ja venukseen,oikeestaan kaikki kuun aspektit olivat suotuisia,mutta kuu on minusta liian lälly selittämään intohimon paloa,paitsi että kuun yhtymä kuunsolmuun ja pluton suotuisa aspekti kuunsolmuun tekivät suhteesta kohtalonomaisen,minkä selvännäkijä vahvisti
karmaattiseksi suhteeksi
  suhteen vertex on skorpionissa 5 huoneessa yhtyen stelliumiini
meidän irrallisia karttoja vertaillessa miehen mars yhtyy minun venukseeni
miehen kuu on tarkassa konjuktiossa minun askendenttiin
miehen onnenpiste yhtyy venukseeni,onnekas kaveri...
miehen juno yhtyy minun marsiini,löysi energisen parinsa..
  riittäähän noita
eli pluton pakottava ja uranuksen yllättävä vallankumous henk.kohtaisiin rakkauden planeetoihin marsiin ja venukseen
jos suhteelle lähtee etsimään syvempää merkitystä kannattaa katsoa miten toisen vertex sijoittuu esim. toisen ac-dc akselille ja paljon muitakin juttuja mutta tässähän olikin kai kysymys vain,mikä vain..,INTOHIMON palosta!
  en tiedä miten se synastriakartta on laskettu,että oliko tästä apua mitiä..
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2006 12:46:15 »

Kiitos Nikki ja muut! Vieläkin on tuo Vertex minulle epäselvä mutta katsotaanpa.

Tein synastria kartan ja tein vertailuja. Voisiko näistä olla selitystä voimakkaaseen vetovoimaan?

Miehen pluto on oppositiossa minun venukseeni ja marsiini.

Miehen mars on neliössä minun venukseeni ja marsiini.

Minun ja miehen venukset ovat sekstiilissä.

Miehen kuu on neliössä venukseeni ja marsiini.

Miehen juno on minun 5 huoneessani.

Miehen uranus on yhtymässä minun Lilithiini viitoshuoneessa skorpionissa.

Miehen Vertex on neliössä venukseeni ja marsiini.

Kuunsolmuni on sekstiilissä miehen marsiin.

Meidän askendantit ovat kolmiossa.

Miehen neptunus on kolmiossa marsiini ja venukseeni.

Onko näillä mitään tekemistä mahdollisesti vetovoiman kanssa?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.02.2006 13:28:00 »

miehen pluto
             juno 5 huone
             uranus 5 huone ja iki-ihana KOHTALOKAS LILITH
      miehen neptunus
            neptunus vetää alitajuisesti toista kohti,tiedostamatta
    5 huoneessa ovat rakkausseikkailut ja riskien otto,numerologiassa vitosen energiat ovat levottomat ja enemmän fyysiseen vetovoimaan perustuvat kuin kypsän rakkauden,luulis lilithin viitoshuoneessa ja skorpionissa vetävän seksistä kiinnostuneita köriläitä puoleensa kuin kärpäspaperi,ja siinä ne onkin jos sinä niin tahdot,kiinni ja jumissa..   

vertex ja juhani nummela
ac-minä olen
mc-minä teen
vertex-minä saan reaktion toimilleni
vertex liittyy ihmissuhteisiin ja ihmiseen vaikuttaviin ilmiöihin sekä kasvun mahdollisuuksiin
vertex kuvaa vapaata valintaa,vastapiste antivertex ilmoittaa pakollisista asioista joita ei voi valita,kohtalonomaisia tapahtumia
vertex-antivertex akseli kuvaa ihmistyyppejä jotka ovat kiinnostavia ja vaikuttavat sinuun
muistaakseni sinun vx oli skorpparissa että tässä yks mieleenpainuva vaikuttava
ja kiinnostava pöljä sinne akselille istumaan.
   ..jos sun lilith on kimpassa vx kanssa,jälkipolvi tulee muistamaan sinut runsaista kohtalokkaista rakkausseikkailuistasi,uusi angelina sarja vaan tekeille...
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 21.02.2006 13:41:35 »

Kiitos Nikki! Minulle on vielä vähän epäselvää se miten Juno ja Lilith eroavat toisistaan? Minulla molemmat skorpionissa 5.huoneessa. Eivätkö molemmat ole aika samankaltaisia vai?
Entäs kun Vertex ja uranus ovat lähes päällekkäin 5.huoneessa skorpionissa, voisiko kertoa että vedän puoleeni erikoisia ihmisiä/kiinnostun erikoisista ihmisistä?

Rakkausseikkailuista ei kuitenkaan voi kohdallani puhua  Wink Olen melko arka sellaisissa, tietenkin riippuen vastapuolesta  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.02.2006 14:02:56 »

ei,ei ja vielä kerran ei,juno on ihan eri juttu kuin naisen pimeä puoli lilith
juno on enemmänkin henkinen parisielu,sen teemoista kirjoitin joskus enskalle,taisi olla kuunsolmujutuissa,en jaksa toistaa,kaivele sieltä ja taiskalle kirjoitin kerran pitkät litanniat lilithin teemoista,etsivä löytää...!
eli se ei ollutkaan lilith kimpassa vx:n kanssa,siis sori tuo äskeinen,vedän takaisin,vx kuvaa siis myös sitä mitä meistä muistetaan,
vaan uranus,kyllä, kiinnostut erikoisista ihmisistä ja niillä on yllättävä vallankumouksellinen vaikutus sinuun,pidät rohkeista riskejä kaihtamattomista
ihmisistä,joilla on hulluja ideoita ja jotka mennä porskuttaa miten lystää,eli vastapainoksi omalle arkuudellesi jos sitä kerran on
    VAI ?
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 21.02.2006 14:21:01 »

Voipi olla. Täytyy penkoa siis.
tallennettu
m
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 21.02.2006 16:25:54 »

En mä tiedä onko nyt ihan sähköisen voimakas mutta aika merkillinen ja vastustamaton kuitenkin...
Koitan poimia ne aspektit mitkä ehkä vaikuttaa, eli synastriakartassa miespuolisen

- Mars oppositio mun mars, aurinko, venus, DC, vertex (Neptunus tekee t-ristiksi mars-mars&aurinko-neptunus)
- Venus sekstiili mun mars, aurinko, DC, vertex
- Venus neliö mun Pluto
- DC yhtymä mun venus, vertex, aurinko.

En synastriakartassa tosin ihan hirveesti laittaisi painoarvoa Plutolle, kun se on kaikilla saman sukupolven ihmisillä samoilla kulmilla kuitenkin. Ehkä suuremmat kuviot ja kompositio on siinä suhteessa merkittävämpiä?

Kompositionkarttaan muodostuu
- suurkolmio Mars-Pluto-Venus, josta Neptunus tekee leijan
- Venus ja aurinko on 5. huoneessa.

Kyllähän tossa jo jotain on, vai...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10 : 22.02.2006 14:52:17 »

Tuota olis tosiaan kiva kokea taas.. kolmen parisielun jälkeen, vihalla kun pitää katkoa tunneside, on kummallista muistaa että siinä oli rakkauttakin..vanhat rakkauskirjeet meilissä tai paperilla..ei pitäisi ajatella ettei sellainen voi enää tapahtua. Eka mieheni luuli ettei enää tapahtuisi meidän jälkeen, mutta tapahtui mulle silti vielä 2x-

nimim. kaksoisliekistään erillään harhaileva  Embarrassed Embarrassed Kiss Kiss Cry angel smitten

Tietty AIKA pitää kulua sähköisten suhteiden välillä, että voi tehdä tilaa uudelle, se on varma koska nyt en jaksais.  Lips Sealed Tongue ::)Plus laitan pelisäännöt selviks seuraavalle.

Ai niin jos vain FYYSISESTÄ on kyse, sellaista on kyllä koettu ton viimeisenkin jälkeen, mikä on kiinnostavaa, ei nähtävästi tarvitse kuin olla jossain oikeaan aikaan.  Cool
« Viimeksi muokattu: 22.02.2006 14:57:40 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #11 : 22.02.2006 14:57:50 »

Minulla on aina ollut jonkinlaista vetovoimaa sellasen tyypin kanssa kenen kanssa en kuitenkaan ole koskaan seurustellut.
Kun olen ollut varattu niin emme ole olleet ikinä oikein yhteydessä enkä silloin ajattele tyyppiä ollenkaan, mutta kun näemme vapaina ja villeinä niin en voi vastustaa sitä ihmistä. Nyt joku saattais vetää tästä johtopäätöksen että olen rakastunut, mutta kun tämä ei taida edes olla rakkautta. En edes itse tiedä mitä tämä on.
Meidän välillä on ollut sähköä niin kauan kun olemme tunteneet...Mutta en edes halua tehdä mitään koska ikävä kyllä, ystäväni on rakastunut häneen. Minusta itsestäni tuntuu niin pahalta...
Ystäväni on aina rakastanut tätä miestä mutta ei ole tehnyt asian eteen mitään.
Tiedän vain syntymäpäivämäärän ja paikkakin on 99% varma, mutta kellonajasta ei ole tietoa joten en tiedä miten sen karttaa voisi tutkia?
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 22.02.2006 14:58:48 »

No onko tuo se sun uusi rakkaus, kun puhuin tosta rakastumisen hankaluudesta?  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #13 : 22.02.2006 15:04:19 »

Lainaus
No onko tuo se sun uusi rakkaus, kun puhuin tosta rakastumisen hankaluudesta?

Jos kysyit minulta, niin ei ole. Tai ähh, en tiedä ollenkaan... Sad
Kun en ole rakastunut tyyppiin, en ikinä tunne mitään mustasukkasuutta jos näen hänet flirttailevan muille ym... Mutta joku siinä tyypissä kiehtoo kun se vetovoima on ihan sanoinkuvaamatonta.
Mutta se uusi rakkaus on ihan toinen ihminen jonka kanssa en ole edennyt mihinkään suuntaan... Ärsyttää suunnattomasti.

Nyt tuli ilmi eräs asia itselleni; minun rakkausasiat ovat ihan sotkussa.
Näkeekö sen aspekteista? Millaset aspektit vaikuttais "sotkuun" rakkausasioissa?  Shocked
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 22.02.2006 15:07:19 »

Erään skorpioniherran kanssa on aina ollut sellaista tiettyä jännitettä ja vetovoimaa... Kyseessä on entinen miesystävä, suhde oli aika räiskyvä. tällä hetkellä ollaan ihan kaveripohjalla, ja pidetään paljon yhteyttä. Eipä me ilmeisesti kokonaan toisistamme eroon päästä.  Wink
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: