Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki valehtelee eniten?  (Luettu 23489 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
minävaan
Vieras
« : 19.12.2011 23:23:36 »

Oletteko huomannut jonkun tietyn merkin valehtelevan eniten? Minä olen huomannut vesimiesten,kalojen,kaksosten,rapujen ja neitsyiden puhuvan paljon palturia. Minkälaista listaa teiltä löytyy laugh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 20.12.2011 00:02:43 »

 kaksoset
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #2 : 20.12.2011 02:24:45 »

Kiitos paljon, Kuuhilda   Grin

 skorpioni

/Ja ihan henkilökohtaisiin kokemuksiin perustuu sitten.
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #3 : 20.12.2011 02:43:47 »

Skorppari oli vähän ylläri. Jostain oon kyl lukenut et ne olis kovia juonitteleen. Paljonkohan toi merkurius sit vaikuttaa valehteluun? Kaverini joka on kauris valehtelee paljon,mutta hänellä onkin merkurius vesimiehessä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.2011 08:16:38 »

Mulla  aurinko ja  merkurius  vesimies , ja olen loistava valehtelija, mutta valehtelen hyvin harvoin.

Pahin tietämäni valehtelija on kuitenkin  aurinko kauriskuu kaksoset, askendentti kaksoset ja merkurius  vesimies
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #5 : 20.12.2011 16:20:20 »

Eli ilan merkeissä ois paljon potentiaalia valehtelijoiks:D Minulla on kartalla paljon leijonaa ja minun on todella vaikea valehdella,enkä todellakaan ole hyvä valehtelussa. Naama paistaa samantien syyllisyyttä,jos yritän valehdella angel
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #6 : 20.12.2011 16:27:50 »

Eli ilan merkeissä ois paljon potentiaalia valehtelijoiks:D Minulla on kartalla paljon leijonaa ja minun on todella vaikea valehdella,enkä todellakaan ole hyvä valehtelussa. Naama paistaa samantien syyllisyyttä,jos yritän valehdella angel

Minä myös,  askendentti venus leijona
Sitten vielä se, että haluaa uskoa toisista hyvää, niin olen aika sokea valehtelijoiden suhteen.
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #7 : 20.12.2011 16:35:30 »

Korjaan ilman merkeissä Cheesy Trius,mikä olet auringoltasi?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #8 : 20.12.2011 16:42:08 »

Kerran minut sai jopa säikähtämään moninkertaiset kauris ja neitsyt kun tiesivät erään toisen
elämään oleellisesti kuuluvaa tietoa, mutta antoivat tämän toisen vain elää valheessa,
ruusunpunaiset silmälasit päässä idiot2 kumpikin kuitenkin antaa itsestään hyvinkin
rehellisen ja suorasanaisen kuvan näin ensimmäiseksi.

Lapsena valehtelin todella uskomattomiakin juttuja, jotka joku sitten muka vielä uskokin.
Joskus toivoin sitten lopettavani valehtelun ja nykyään valkoisetkin valheet voivat tuottaa
tuskaa. Mikä ei aina mukavaa sekään. askendenttijousimies

Valehtelua on kuitenkin myös monenlaista. Itseäni ei sinänsä kiinnosta valheet, joista ei
ole oikeasti harmia. Epärehellisyys, juonittelu ja sitä kautta valehtelu ja epäreilu peli, ne
on ne ikävät asiat.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #9 : 20.12.2011 16:44:25 »

Kerran minut sai jopa säikähtämään moninkertaiset kauris ja neitsyt kun tiesivät erään toisen
elämään oleellisesti kuuluvaa tietoa, mutta antoivat tämän toisen vain elää valheessa,
ruusunpunaiset silmälasit päässä idiot2

http://www.youtube.com/watch?v=DZrpv7l_s8I
Tulipa mieleen...  :Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #10 : 20.12.2011 16:51:07 »

Korjaan ilman merkeissä Cheesy Trius,mikä olet auringoltasi?

Neitsyt olen. Vähiten merkkejä kuitenkin maamerkeissä.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #11 : 20.12.2011 17:30:42 »

Mä kans veikkaisin Kaksosta muunnellun totuuden mestariksi.  Ehkä se muuttaa mieltään niin usein, ettei se aina itsekään muista, mitä puhui ja kenelle.

Tulimerkit on mun mielestä rehellisimpiä.  Minä  aurinko  merkurius keskitaivas marsjousimies enkä osaa valehdella.   kuu vaaka on vähän tasapainottanut mua, en enää lauo totuuksia ihan niin helposti kuin nuorempana.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #12 : 20.12.2011 17:43:14 »

En siis osaa valehdella ollenkaan, jos minulla itselläni omatunto soimaa. Siis se näkyy heti läpi. Mutta jos on hyvä syy, niin käy näppärästi.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 20.12.2011 19:15:49 »

Valehtelijoita ja valehtelijoita: Nämä tyypit ovat omassa tuttavapiirissäni lasketellaan välillä uskomatonta luikuria TAI johtaneet tahallisesti harhaan salaamalla oleellista tietoa, joka on mielestäni yksi valehtelun muoto:

1.  aurinko oinas kuu kauris askendentti rapu. Tällä on peräytyvän Merkuriuksen oppositio Jupiterille ja Neptunukselle. Huijari koko tyyppi.
2.  aurinko kaksoset kuu vaaka askendentti leijona. Arvioisin, että 70% kaikista jutuista oli keksittyjä. Tämä henkilö kuoli äskettäin  Hänellä kaksoisveli, joka on vähintään yhtä kova valehtelija ja siksi en meinannut ensin uskoa koko kuolinuutistakaan todeksi.
3.  aurinko askendentti pluto uranus neitsyt  kuu kauris. Puhuu palturia lähinnä alkoholin vaikutuksen alaisena, eli usein.
4.  aurinko leijona kuu oinas askendentti rapu. Tyypin 1 kaveri. Yhdestä suoranaisesta huijauksesta tullut aikoinaan iso julkinen sotku.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
minävaan
Vieras
« Vastaus #14 : 21.12.2011 01:56:16 »

Suljin: Minä tiedän kanssa monin kertasen neitsyen joka salailee asioita ja tekee vaikka mitä mikä ei kestä päivän valoa, hän seurustelee monekertaisen kauriin kanssa ja tämä kauris naikkonen on kyllä todella rehellinen. Sellaisen kyllä hänestä huomannut,että hän on pahemman luokan itsensä kusettaja. Lasketaanko itsensä kusettamista valehteluksi:D
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: