Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä merkki valehtelee eniten?  (Luettu 23448 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #30 : 21.12.2011 16:27:51 »

Tuntemani aurinko kuu chiron kaksoset askendentti vaaka - aina on selitys tai kaksi valmiina. Ei mitään päättömiä juttuja, mutta sanotaanko että puhumalla paras.

Joskus olen miettinyt, että voisi olla helpompaa jos pystyisi luikauttamaan valkoisia valheita tilanteen vaatiessa, mutta kun ei vaan pysty (paitsi itselleen  :Smiley ja sehän se  suurinta kusetusta onkin imo).
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
unelmassa
Vieras
« Vastaus #31 : 21.12.2011 16:35:32 »





    INHOAN valehtelua  uglystupid2 ja kaikenlaista vääryyttä.. Lips Sealed
    Miks pitäs valehella.. Shocked Valheethan kalvaa sisintä,ainakin mulla niin tekis.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #32 : 21.12.2011 16:56:07 »

trius, en ihan tarkoittanut tässä sitä, että toisten asioita juorutaan kylillä...se on  eri asia. Kyllä, salassapitäminen on taito, ja erittäin tarpeellinen sellainen, mutta se että jotain sattumuksia salataan siltä, jolle se asia kuuluu, on hiukan ikävää.

Minä en henk.koht tunne ketään  aurinko jousimies ainakaan kovin likeisesti, joten heistä en osaa sanoa  Undecided

Ja tuossa oli puhetta noista ylisuorista, loukkaavan töksähtävistä totuudentorvista  Embarrassed Olen luonnostaan sellainenkin. Sekin on tahatonta, mutta todella ikävää, ja onneksi olen oppimassa hiukan puntaroimaan sanojani.


Valhe ei suinkaan aina ole vääryyttä, vaan monesti suurta rakkautta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #33 : 21.12.2011 17:05:00 »





               kuuhilda, tavallaan ymmärrän tuon sun vimmelauseen  Wink  smitten  Mutta tavallaan en. Huh   smitten

                       Grin Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 21.12.2011 17:37:11 »


Kuulostaa skitsofreenikolta eikä valehtelijalta...

Uskomattominta tassa on, etta han tosissaan EI ole mikaan skitsofreenikko, vaan hanen mielestaan esimerkiksi mina olen hieman skitsofreeninen koska harrastan astrologiaa ja puhun hengista etc. Grin Han on siis omalla omituisella tavallaan erittain sulkeutunut ja umpimielinen, perustelee asioita faktoilla ja on hyvin fiksu ja alykas, mutta vaan valehtelee silmat paastaan. Siis tammoista hahmoa on ihan hirvean vaikea yrittaa kuvata, koska han on samaan aikaan todella alykas ja fiksu, mutta kasittamaton valheissaan, hyvasydaminen ja lammin, mutta kasittamaton manipuloija samaan aikaan.  uglystupid2

Minulla on omalla kartallani tuo  merkurius aspect_squ jupiter ja viela 0 astetta, mutta minulla se on nakynyt enemmankin niin, etta olen koko elamani kayttanyt satiiria, ironiaa, sarkasmia ja paisutellut "todellisuutta" luodakseni huumoria tai esimerkiksi kirjoittaessani esseita koulussa tms. Hyvia arvosanoja tuli.  Grin En kuitenkaan valehtele, Jupiterini on kuitenkin Oinaassa ja Merkuriukseni Kauriissa, etta se nakyy ehka enemman semmoisena liiallisena suorasukaisuutena valilla totuuden suhteen jos jotain ja valilla on tullut aika kirpeastikin toksayteltya totuuksia, varsinkin pain omien vanhempien naamaa...Olen sittemmin opetellut olemaan pehmoisempi sanoissani ja kayttamaan tata hyvakseni sitten muuten.

Muoks.

Nyt rupesin miettimaan, etta toisaalta en kylla tieda vaikka henkilolla olisikin lieva skitsofrenia. Mutta kun valheet ovat niin loogisia emotionaalismielessa, etta ne ovat niin FIKSUJA valheita ja ne palvelevat ihan tiettya tarkoitusta ja manipuloivat tiettyja ihmissuhteita tiettyihin suuntiin, niin toisaalta en sanoisi etta se olisi ihan sellaista paamaaratonta skitsofreniankaan merkkia.

Tama vain kuvastaa miten vaikea tata ihmista on laittaa mihinkaan boksiin, lintu vai kala, en tieda, mutta valehtelija ainakin. Cheesy

Jannaa on myos se, etta hanella on oikein mukava, ihastuttava perhe. Han tulee hyvataustaisesta perheesta, hanen aitinsa on valloittava ja lammin ja perhe vaikuttaa hyvin maanlaheiselta ja normaalilta. Ehka se on sitten juuri se ongelma - "liian normaalia" hanelle? En tieda.  idiot2
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011 17:51:35 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ave^^
Vieras
« Vastaus #35 : 21.12.2011 23:59:54 »

 kalat valeista puhuttiin.. Kalat usein on se merkki jonka voi tulkita valehtelijaksi. Monesti se voi olla näkökulmasta kiinni, kaloilla kun on olemassa samaan aikaan useita totuuksia, ja itse asiassa hän ei valehtelekaan vaikka hän sanookin jotain ja toisaalla toista, mikä taas näyttää valehtelulta. Muuttuvat merkit yleensäkin voivat kiinteämpiluonteisten silmissä näyttää takinkääntäjiltä ja valehtelijoilta vaikka siitä ei olisikaan kysymys.

Mutta tuon kalapiirteen tunnistan itsessänikin ( askendentti kuu  kalat ), en koskaan suoranaisesti valehtele, mutta muuntelen totuutta aina hienoisesti tilanteen tunnelman mukaan. Uiskentelen muutenkin usein sellaisessa tilassa etten itsekään tiedä mikä on totta, ja tunteetkin ovat aika virtaavia. Tunteista puhuttaessa minusta monet kalat kyllä tuntevat niin kuin sanovat tuntevansa, mutta kun sitä voi tuntea niin paljon muutakin, miksi yksi tunne olisi oletus toiselle..?



Suoruus on sellainen kaksiteräinen miekka, toisaalta haluaa itse tietää rehellisesti kaikki ja tuntee olonsa petetyksi jos saa selville olleensa väärässä käsityksessä. Toisaalta voisi olla paljon onnellisempi jos ei tiedäkään, ja sillä että tietää ei ole mitään muuta merkitystä kuin itseä haittaavaa, sillä on niin paljon negatiivista olemassa kuitenkin aina mistä ei ole tietoinen, ja millä ei ole suurta merkitystä.
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #36 : 22.12.2011 00:15:45 »



Tulimerkit on mun mielestä rehellisimpiä. 

Mun tuntemista ihmisistä pahin, suorastaan patologinen valehtelija on Oinas ja Merkurius Oinaassa, Nouseva Leijona, Uranus Leijonassa, Kuu ja Saturnus Jousimiehessä - eli tulta riittää mut ehkä se on poikkeus.
tallennettu

.
minävaan
Vieras
« Vastaus #37 : 22.12.2011 08:38:41 »



Mun tuntemista ihmisistä pahin, suorastaan patologinen valehtelija on Oinas ja Merkurius Oinaassa, Nouseva Leijona, Uranus Leijonassa, Kuu ja Saturnus Jousimiehessä - eli tulta riittää mut ehkä se on poikkeus.
Hyvä,että tälläinenkin esimerkki saatiin Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #38 : 06.01.2012 23:47:38 »

Pahimmat valehtelijat ovat löytyneet  kaksoset ja  rapu merkeistä - toisaalta Ravuissa olen tavannut myös ihan uskomattoman umpirehellisiä ja ihania ihmisiä, mutta myös niitä pahimpia p**kanpuhujia. Yksi megavalehtelija oli  vaaka , lapsuudessa jostain syystä törmäsin useisiin valehteleviin  kalat (nykyään useampi sydänystävä on juurkin  kalat )Huh  Pari erittäin voimakasta liioittelijaa ovat olleet  kauris .

Itse vihaan valehtelua ja olen ottanut sen periaatteen, että pamautan sen ruman totuuden kerralla ulos - se kuitenkin kirpaisee vain hetken, kun taas vale voi satuttaa pitkään Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #39 : 07.01.2012 20:48:49 »

No Jouskarit ainakin liioittelee asioita vahvasti, ja lisää juttuihin ihan omiaan. Sitten pitävät jotain omia päätelmiään ja mielipiteitään yleisinä faktoina. Ei nyt suoranaista valehtelua, mutta totuuden vääristelyä kumminkin.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #40 : 08.01.2012 15:11:46 »

kalat valeista puhuttiin.. Kalat usein on se merkki jonka voi tulkita valehtelijaksi. Monesti se voi olla näkökulmasta kiinni, kaloilla kun on olemassa samaan aikaan useita totuuksia, ja itse asiassa hän ei valehtelekaan vaikka hän sanookin jotain ja toisaalla toista, mikä taas näyttää valehtelulta. Muuttuvat merkit yleensäkin voivat kiinteämpiluonteisten silmissä näyttää takinkääntäjiltä ja valehtelijoilta vaikka siitä ei olisikaan kysymys.
Tää on hyvä huomio. Mulla on kaikki persoonalliset planetat kuuta lukuun ottamatta kiinteissä merkeissä ja ärsyynnyn muuttuvien merkkien edustajien luikertelusta. kuu jousimies kun oon niin se varmaan auttaa vielä siinä, että saattaa tulla täräytettyä, että ihan vaan se totuus tänne, kiitos! Läheiset aurinko- tai kuu kalat-ihmiset haluaa uiskennella totuutta karkuun, mikä ei oikein mulle sovi. Tuntuu, etteivät myöskään pode huonoa omaatuntoa valehtelusta. Pahin huijari on aurinko kauris, kuu kalat. neitsyt-tyypeiltä saa jonkinlaisen totuuden pihalle, jos jaksaa sitä jahkailua. Eivät suoranaisesti valehtele. Mä olisin hyvä valehtelija, mutta ei omatunto anna periks. Ja ajattelen myös niin, että mun pitää antaa toisille se, mitä heiltä vaadin. Ystävä ei valehtele mulle kun kerran Smiley  
« Viimeksi muokattu: 08.01.2012 15:14:12 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #41 : 08.01.2012 18:23:36 »

No Jouskarit ainakin liioittelee asioita vahvasti, ja lisää juttuihin ihan omiaan. Sitten pitävät jotain omia päätelmiään ja mielipiteitään yleisinä faktoina. Ei nyt suoranaista valehtelua, mutta totuuden vääristelyä kumminkin.
No niin. Eli se on siis nousujouskaria.
Mutta , se ei ole totuuden vääristelyä, vaan liioittelua, iso ero Cheesy
 Jouskari on rehellinen totuudentorvi, mutta niin eloisa, että tulee helposti värittäneeksi juttujaan jotta ne olisivat vähäsen lennokaampia? Huh
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #42 : 08.01.2012 18:42:36 »

Kukapa meistä ei koskaan värittelisi?  Wink

Tavallaan se jo kuuluu sosiaaliseen kanssakäymiseen, pelkkä totuus olisi aika töksähtelevää.
Ja lopulta, kuka tietää mikä on absoluuttisesti totta?  coolsmiley


Joskus on mielenrauhan kannalta parempi uskoa valheeseen. Uskomme koko ajan elämässämme moniin valheisiin kun emme voi tietää miten asiat oikeasti ovat. Todennäköisesti jos tietäisimme, olisimme ahdistuneempia.
tallennettu
Starita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #43 : 08.01.2012 18:47:30 »

Pahin tuntemani valehtilija on  aurinko skorpioni (Skorpionissa on paljon muutakin, en muista mitä) ja  kuu kaksoset.

Minusta hänen valheidensa motiivi on se, että hän kuvittelee olevansa muita parempi, koska "kaikki muut" ovat niin tyhmiä, että uskovat hänen juttunsa. Toinen motiivi on vallanhalu, valehtelemalla hän teettää muilla ihmisillä vaikka mitä ja sotkee heidän ihmissuhteitaan. Kaikki valheet tulevat niin vilpittömästi ja tunteisiin vetoavasti kerrottuna, että kuulujalle ei tule mieleenkään epäillä juttuja. Ellei sitten ole ehtinyt tutustua ihmiseen tarkemmin. Ja kaikesta tästä hän vielä kerskuu ns. uskotuilleen.

Nimimerkki "Pidin henkilöä joskus ystävänäni ja kuuluin noihin ns. uskottuihin"
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #44 : 10.01.2012 18:34:45 »

Sitten on yksi vaaka joka kaikkien mielestä valehtelee, mutta minä olen arvellut ettei tämä henkilö tiedä rajaa tosiasioiden (tapahtuneiden) ja mielikuvituksen välillä. Toisinsanoen elää mielikuvituksessa jännittävän tapahtuman ja kertoo sen tosiasiana. Luin  samanlaisen tapauksen tältä palstalta.  crazy2
Tulee mieleen Eric Cartman South Parkista.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: