Tuosta kopsaamastasi 'Arkkienkeli Mikael' -kanavoinnista: Se sisältää ainakin kaksi väärän kanavoinnin tunnnusmerkkiä; siinä annetaan suoria käskyjä ja pelotellaan ikävillä seurauksilla. Näinollen itse luokittelen kyseisen tekstin olevan kirjoittajansa ihmispersoonasta lähtöisin, eikä todellakaan yhtään mistään arkkienekelistä. En siis kutsu sitä kanavoinniksi ollenkaan, vaan ihmisen puheeksi - ihmisen joka väittää kanavoivansa ja saattaa vilpittömästi luullakin niin, mutta tosiasiassa puhuu omiaan.
Vielä kerran ne oikean kanavoinnin tunnusmerkit:
- Oikea kanava ei koskaan väitä olevansa ainoa oikea kanava, vaan myöntää muidenkin kanavien olemassaolon.
- Oikea kanava ei koskaan anna suoria käskyjä, vaan kunnioittaa ihmisten vapaata tahtoa.
- Oikea kanava ei koskaan pelottele millään, varsinkaan sillä mitä seuraa jos hänen suoria käskyjään (katso ed.) ei noudateta
- Oikea kanava ei koskaan pyydä rahaa
Väärä kanava ei ole mitään synkkää eikä pahaa, onhan vain ihan tavallinen ihminen joka puhuu ihan tavallisesta fyysisen tason harhan vallassa olevasta persoonastaan ja joko valehtelee kanavoivansa tai luulee vilpittömästi kanavoivansa vaikka puhuukin ihmispersoonastaan.
Kuulostaa aika lepsulta. Itse en aikanaa ottaisi tuollaisia jaaritteluita kovin vakavasti.
Onko useimmat kanavonnin lähteet sitten pelkkää höydytöntä höpinää jolla ei ole mitään todellista sisältöä?
Ellet ymmärrä suoran käskyn/julistuksen ja pohtimaan saaavan mutta vapaata tahtoa kunnioittavan kielenkäytön eroa (jota yritin tuolla rokotusesimerkillä valottaa) en voi auttaa sinua asiassa.
Ihmiseksi inkarnoituneiden vapaan tahdon kunnioitus on ehdoton sääntö: Mikään mitä tulee aidosti kanavoituna toisilta tasoilta ei saa puuttua ihmisen vapaaseen tahtoon ja nämä kanavoitavat entiteetit kunnioittavat tätä, sillä niillä ei ole muuta vaihtoehtoa. Tämän vuoksi tuo suorien käskyjen puuttuminen on nimenomaan oikean kanavan merkki, suora käsky on selvä merkki siitä että kyseessä on ihmisen puhe eikä kanavointi.
Jos kaipaat tuomiota, julistusta tai tulikivenkatkua, lue vanhan energian aikana kirjoitettuja tekstejä, kuten raamattua tai koraania. Niistä löydät ihan tarpeeksi suoria käskyjä ja rankkaa tekstiä jos se on se mitä kaipaat. Se vain ei ole enää ajankohtaista sillä planeettamme energiat ovat muuttuneet.
Mitkään arkkienkelikanavoinnit eivät kiinnosta minua, sillä en ole kristitty enkä usko enkeleihin. Minä kuuntelen lähinnä Kryonin kanavointeja, joiden suurin anti on tosin se että saan niistä jälkikäteen vahvistusta asioille joita olen jo ihan itsekseni alkanut tehdä. Crimson Circle -porukka kanavoi samaa sanomaa, mutta pehmoisemmin ja lisättynä monilla meditaatioilla ja harjoituksilla, mikä ei taas itseäni innosta juurikaan, mutta on monille tosi antoisaa. Kanavia on niin paljon sen vuoksi, että sama sanoma voidaan tuoda monessa eri muodossa, jolloin jokainen kiinnostunut löytää juuri itselleen sopivan jutun.
Oikeiden kanavien joukossa on sitten vilpillisiä huijareita ja vilpittömiä luulen-kanavoivani-vaikka-puhunkin-omasta-persoonastani ihmisiä. Vain jokaisen oma intuitio voi kertoa, mikä on kullekin olennaista ja oikeaa tekstiä. Nuo tunnistusmerkit ovat olennainen juttu näinä aikoina, sillä vääriltä kanavilta lipsuu tosi helposti juuri noissa jutuissa ja sen vuoksi ne voi tunnistaa ja jättää omaan arvoonsa.
Ihan varmaan on ihmisiä, jotka luulevat kanavoineensa ja heräävät sitten siihen että ovat suoltaneet tuubaa vuosikausia. Entäs sitten?
Minua ei henkilökohtaisesti edes kiinnosta uskooko joku muu mihinkään kanavointeihin tai siihen että kanavoiminen on edes mahdollista. Minä kerron näitä juttuja niitä varten, jotka kanavoinnin mahdollisuuteen uskovat, en niitä varten jotka haluavat tuhlata aikaa siitä kiistelemiseen, onko kanavointi totta tai hyödyllistä. Omalta osaltani olen tehnyt omat johtopäätökseni asioista ja se riittää minulle.