Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuleeko kanavoinnit pääasiassa negatiivisilta alieneilta?  (Luettu 21016 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 21.12.2011 14:26:03 »

No eihän se kryon sitä maksua itse pyydä, vaan se ihminen joka toimii kanavana.  Grin

Vielä kerran: Kanavoinnit saa ilmaiseksi MP3 muodossa sivustolta www.kryon.com

Seminaareja ei pidä sotkea kanavointeihin koska:
Seminaarit ovat ymmärtääkseni koko viikonlopun tilaisuuksia, joissa on luentoja, harjoituksia, meditaatioita ja useita opettajia viikonlopun aikana. Kanavointia saattaa olla parina päivänä tunti kumpanakin, eli häviävän pieni osa itse seminaarista. Se on se seminaari joka maksaa, ne kanavoinnit saa jonkin ajan päästä sieltä nettisivuilta ilmaiseksi.

En ole itse maksanut koskaan senttiäkään Kryon-kanavoinneista, olen joko lukenut kirjaston kirjoina tai kuunnellut ilmaisina MP3-tiedostoina. Jos tämä ei kelpaa, niin se on voi voi. Jos haluaa vaikka palkata jonkun erikseen purkamaan nuo ilmaiset kanavoinnit tekstiksi jotta voisi tehdä niitä kaivattuja tekstihakuja, niin sen joutuu jokainen kustantamaan itse.

Ja jos se ei kelpaa, niin sitten ei voi mitään. Aina on niitä, joille ei kelpaa mikään. Onneksi se ei ole minun ongelmani.  Wink

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 21.12.2011 15:15:25 »

Minä puhuinkin niistä luennoista joista pyydetään maksua, että ei se Kryon ole niistä sitä maksua vaatimassa siellä.
Eli ymmärsin kyllä asian.
Ja luin jo moneen otteeseen että niitä saa ilmaiseksi MP3-muodossa.
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 21.12.2011 15:42:06 »

Jos ei kanavointi suoranaisesti rahaa pyydä niin omia tekniikoita ainakin suositellaan ja ne ovat ilmeisesti niin monimutkaisia yksin opittavaksi että niistä joutuu maksamaan.

http://www.rosedalebooks.fi/kryon/doc.php?id=20&tila=q
Lainaus
Tarkastele tasapainotustekniikoita (EMF on erittäin hyvä alku)

Suositellaan jotain omia monimutkaisia hoitotekniikoita:

EMF-hoidon hinta 60€..80€
http://www.uusienergia.com/

Lainaus
Ja jos se ei kelpaa, niin sitten ei voi mitään. Aina on niitä, joille ei kelpaa mikään. Onneksi se ei ole minun ongelmani.  

Kaikilla ei ole mp3-soitinta. :-)

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 21.12.2011 16:05:01 »

Siinä kyllä sanotaan vain näin:
"Tarkastele tasapainotustekniikoita (EMF on erittäin hyvä alku)"

Siinä ei sanota 'vain EMF auttaa' tai 'maksa rahaa EMF-tekniikasta.'  Siinä mainitaan EMF vain yhtenä esimerkkinä.
Kun nyt tuota EMF:ää pikaisesti vilkaisin, niin kyseessä näyttäisi olevan vain omantyyppisensä energiahoito. Esimerkiksi pääkaupunkiseudulla saa ihan ilmaisia energiahoitoja useastakin paikasta.

Tämä on vähän sama juttu, kuin jos Kryon sanoisi: Sinun voisi olla hyvä syödä enemmän vihreitä vihanneksia ja sinä valittaisit kun niitä vihreitä vihanneksia ei saa ilmaiseksi = rahastusta.'

Lainaus
Kaikilla ei ole mp3-soitinta. :-)

Ja se on millä tavoin Kryonin vastuulla?  idiot2

Asiahan on selvästi niin kuin aiempi viestisi antoi ymmärtää: Mikään ei kelpaa sinulle vaan kaikki pitäisi tuoda tarjottimella eteen tismalleen haluamassasi muodossa. Ei riitä se että itse kanavoinnit ovat ilmaiseksi saatavilla (ja kirjaston koneilla kuunneltavissa vaikkei omistaisi omaa laitetta - MP3 tiedostoja pystyy yleensä soittamaan millä tahansa tietokoneella), vaan kanavoijan pitäisi näköjään kustantaa kaikille halukkaille tekninen laite jolla kuunnella kanavointi, muuten kyseessä on sinusta rahastaminen.

Tämä on juuri sitä samaa sarjaa, että jos sinulle tarjottaisiin mahdollisuus päästä kuuntelemaan ilmaiseksi Kryon-kanavointi kesken jonkun seminaarin, niin seuraavaksi valittaisit ettet saa ilmaista taksikyytiä oven eteen.  Wink

Väärän kanavan tunnus ei ole se, että kanava ei varmista että jokaikinen maapallon asukas saa kuulla kanavoinnin ilmaiseksi.

Väärän kanavan tunnus on se, että siinä itse kanavoidussa tekstissä pyydetään selväkielisesti rahaa.
Ei mikään muu rahan liike ilmiön ympärillä, vain se että itse kanavoinnin teksti pyytää rahaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
ptv
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 21.12.2011 16:45:15 »

Kyseenalaistaminen on tervettä ja hyödyllistä, kunhan muistaa pysyä asiassa. Itseäni on aina kummastuttanut, se että "väärä" kanava ei voisi täyttää näitä "oikean" kanavan tunnusmerkkejä. En ainakaan muista nähneeni tästä keskustelua missään. Ei sekään ole varma, jos tuntuu oikealta. Voihan se tuntua. Kyllä se pitää muutenkin varmistaa ja se onkin sitten kokonaan toinen juttu.

tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 21.12.2011 16:54:54 »

Kyseenalaistaminen on tervettä ja hyödyllistä, kunhan muistaa pysyä asiassa. Itseäni on aina kummastuttanut, se että "väärä" kanava ei voisi täyttää näitä "oikean" kanavan tunnusmerkkejä. En ainakaan muista nähneeni tästä keskustelua missään. Ei sekään ole varma, jos tuntuu oikealta. Voihan se tuntua. Kyllä se pitää muutenkin varmistaa ja se onkin sitten kokonaan toinen juttu.

Kirjoitin aiheesta tässä ketjussa edellisellä sivulla.

Väärän kanavan tunnusmerkit ovat vain yksi keino ja niiden avulla tunnistaa vain ne väärät kanavat, jotka niitä suustaan lipsauttavat.

Ihminen voi väittää kanavoivansa vaikka mitä ja ellei haksahda niihin ilmiselviin juttuihin, kuten se rahastus, pelottelu tms. niin sen päättäminen ketä kuunnella ja uskoa on aina  vain ihmisen oman intuition selvitettävissä.

Eli jos ei ole väärän kanavan tunnusmerkkejä eikä oma intuitio hälytä että asia on tuubaa, niin sitten ehkä kannattaa  kuunnella. Ilman muuta kuuntelen aina sydäntäni näissä asioissa, ei muuta keinoa olekaan.

Ja sitten on vielä se, että ihan aidosta kanavoinnistakin voi joku juttu olla sellainen että se ei ole tarkoitettu minulle, tai minulla ei ole vielä sen asian kuulemisen aika. Sellaiset asiat tuleekin helposti sivuutettua ja niin on tarkoituskin. Meitä on niin monenlaisia ja teemme asioita eri tahtia. Sen takia niitä kanaviakin on tällä hetkellä erilaisia ja erityyppisiä. Kuten aiemmin mainitsin, Crimson Circle kanavoinnit puhuvat suht samaa kuin Kryon-kanavoinnit mutta ihan eri sävyyn ja tunnelmalla. Minulle Kryon sopii paremmin kun taas yksi tuttu tykkää enemmän Crimson Circlen jutuista, mutta se mitä me lopulta sieltä saamme on sitä samaa tietoa.
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 21.12.2011 16:58:18 »

Itse en enaa niin kauheasti noita kanavointeja lue, mutta paaasiassa tarkein mita katson niista on se jalkitunnelma minka se kanavointi jattaa. Tunteet ovat aina oikeassa. Jos olo on voimakkaampi, luottavaisempi, rauhallisempi, lampimampi etc. niin kanavointi on palvellut tarkoitustaan. Smiley Sama se ainakin minulle etta onko se kanava nyt Arkkienkeli Mikael, Hilarion vai Kryon (ne ovat kaikki kuitenkin vain saman ykseyden tietynlaisia ajatusmanifestaatioita tietyista perspektiiveista), jos resonoi ja tuntuu oikealta. Sehan on taman uuden aikakauden juttu muutenkin, etta informaatio suodatetaan SYDAMEN kautta, ei paan kautta.

Kryon on yleisesti ajateltuna kylla yksi puhtaimmista kanavista mita on, samoin Abraham-Hicks materiaali on erittain puhdasta. Varsinkin nykyaan on paljon hyvia kanavointeja ja paljon vahemman negatiivisia....
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 21.12.2011 17:38:00 »

Asiahan on selvästi niin kuin aiempi viestisi antoi ymmärtää: Mikään ei kelpaa sinulle vaan kaikki pitäisi tuoda tarjottimella eteen tismalleen haluamassasi muodossa. Ei riitä se että itse kanavoinnit ovat ilmaiseksi saatavilla (ja kirjaston koneilla kuunneltavissa vaikkei omistaisi omaa laitetta - MP3 tiedostoja pystyy yleensä soittamaan millä tahansa tietokoneella), vaan kanavoijan pitäisi näköjään kustantaa kaikille halukkaille tekninen laite jolla kuunnella kanavointi, muuten kyseessä on sinusta rahastaminen.

Niin, miten Aasian ja Afrikan köyhät voivat päästä osalliseksi Kryonin viisauksista kun se näkyy vaativan teknisia satsauksia.
Eikö universaalin viisauden pitäisi olla kaikkien ulottuvilla, on niillä pääsyä tietokoneille/mp3-soittimelle/kirjastoon tai ei..
 idiot2

Voikos Kryonia kanavoida kuka vaan vai suostuuko se kommunikoimaan vain rajattujen henkilöiden kanssa ja jos niin miksi?

Miksei korkeammat ulottuvuudet voi kanavoida henkistä tietoa ja viisautta suoraan niitä tarvitsevien ihmisten päähän vaikkapa ajatusten, unien ja visioiden muodossa?
Ei tarvita tekniikkaa.. Lisäksi tapa on riippumaton koulutustasosta, kielitaidosta, varallisuudesta jne.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011 18:25:04 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 21.12.2011 17:53:58 »

Lainaus
Niin, miten Aasian ja Afrikan köyhät voivat päästä osalliseksi Kryonin viisauksista kun se näkyy vaativan teknisia satsauksia.
Eikö universaalin viisauden pitäisi olla kaikkien ulottuvilla, on niillä pääsyä tietokoneille/mp3-soittimelle/kirjastoon tai ei..

Siksi että kaikki ei aina ole ihan niinkuin sinä haluaisit ja maailma ei ole yhden inkarnaation näkökulmasta reilu.  Grin

Sinä olet näemmä sitä mieltä, että jos jotain tietoa ei välitetä henkilökohtaisesti jokaiselle maailman asukkaalle, niin se sitten diskaa kyseisen tiedon kokonaan.  idiot2  Ja samaa periaatetta noudattaen sinähän et itse sitten syö mitään niin kauan kuin maailmassa on yksikin nälkäinen, vai?

Itse asiassa tähän on aika järkevä vastaus, joka on siellä kanavoinneissa - tai itseasiassa useitakin syitä miksi joku kohtaa jonkun tiedon tietyssä vaiheessa elämäänsä ja joku jossain toisessa. Mutta en minä enää jaksa heitellä helmiä siloille.

Usko tai älä usko, kuuntele tai älä kuuntele, ihan sama minulle.
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 21.12.2011 19:02:04 »

Voikos Kryonia kanavoida kuka vaan vai suostuuko se kommunikoimaan vain rajattujen henkilöiden kanssa ja jos niin miksi?

Miksei korkeammat ulottuvuudet voi kanavoida henkistä tietoa ja viisautta suoraan niitä tarvitsevien ihmisten päähän vaikkapa ajatusten, unien ja visioiden muodossa?
Ei tarvita tekniikkaa.. Lisäksi tapa on riippumaton koulutustasosta, kielitaidosta, varallisuudesta jne.

Taysin mahdollista ja taysin totta siina mielessa, etta JOKAIKINEN ihminen on kanava ja jokaisella meista on kyky kanavoida korkeampia tietoisuuksia ja jumaluuslahdetta niin halutessamme. Siihen ei tarvita mitaan tietokonetta tai mitaan vastaavaa.

Kuitenkin tassa yhteiskunnassamme jossa olemme pitkalti unohtaneet oman jumaluusosamme, on yksi osa kasvuamme, etta meille tuodaan tata informaatiota kanavointien muodossa niin kauan kunnes se jokaisen ihmisen oma yhteys on niin vahva, ettei mitaan ulkopuolisia lahteita tarvita. Tama etta naita kanavointeja on, on vain yksi etapppi ihmiskunnan kehityksessa. Kanavointi (toisin sanoen sen yhteyden luominen) ei ole kaikille ihmisille helppoa, joten ihmiskunnan kehityksen kannalta on edullista, etta ne joilla tama kyky on hieman herkemmassa, jakavat tietoaan ja innostavat muita tahan henkiseen kasvuun, joka lopulta johtaa siihen etta oma yhteys on niin voimakas, ettei kanavointejakaan tarvita infon saamiseksi.

Siella Afrikassa kanavoidaan henkia ja laajempaa tietoisuutta shamaanien/tietajien/etc. toimesta ihan samalla tavalla kuin joku Lee Caroll kanavoi meille taalla Kryonia. Ihan samasta asiasta kysymys ja loppujen lopuksi samasta kanavoitavasta energiastakin kysymys, vain eri perspektiivi, silla kaikki energia on lopulta vain yksi.

« Viimeksi muokattu: 21.12.2011 19:03:37 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 22.12.2011 08:55:42 »

Lainaus
Taysin mahdollista ja taysin totta siina mielessa, etta JOKAIKINEN ihminen on kanava ja jokaisella meista on kyky kanavoida korkeampia tietoisuuksia ja jumaluuslahdetta niin halutessamme

Voisiko nyt joku palstalainen kanavoida meille Kryonia että nähtäisiin onko se universaali lähde eikä vain suljetun porukan kanava johon liittyy kaupallisuutta? (= mahdollinen väärä kanava)

Mielessä on muutama kysymys joihin toivoisin Kryonilta vastausta.

Kanavoinnin voisi sitten lähettää sinne Kryonin sivulle niin nähtäisiin samalla sekin hyväksyvätkö sen.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 22.12.2011 09:37:35 »

Kurpitsa, miksi et itse lahtisi tutkimaan tarkemmin tata kanavointia aiheena, jos se sinua kiinnostaa?  smitten Jos joku muu voi kanavoida, niin voit sinakin. Ehka voisit itse lahtea henkiselle tutkimusmatkalla, lukea pari kirjaa kanavoinnista (Sanaya Romanilla on hyvia ja tunnettuja kirjoja asiasta, joissa voi tutustua asiaan tarkemmin) ja tutkia asiaa itse.

Naiden henkisten asioiden oivaltaminen ja uuden ymmartaminen henkisyydessa on AINA oma henkinen matka. Ota askel eteenpain omassa kehityksessasi ja ala tutkia asioita itse, omasta nakokulmasta ja sukella omaan itseesi. Et tarvitse ketaan muuta todistamaan sinulle yhtaan mitaan. Kaikki lahtee omasta itsestasi.

Kanavoinnin mahdollistaa avautunut sydan chakra. Jos chakrajarjestelma on tuntematon, niin siita voisi ehka sitten aloittaa sen oman matkustamisen.  smitten
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 22.12.2011 10:49:30 »

Vielä Kryon-kanavointien saatavuudesta ja siitä ovatko ne 'suljetun piirin' juttu:
Maailmassa on tällä hetkellä arvioiden mukaan näin monta internetin käyttäjää:  2 095 006 005, eli 30,2% maailman väestöstä.
(Lähde tiedolle: http://www.internetworldstats.com/stats.htm)

Ellei organisaatio ole vaikka esim. Bill Gates-tyyppisillä rahavarannoilla varustettu, on ilmaisten MP3 tiedostojen laittaminen internettiin paras mahdollinen tapa tavoittaa suurin mahdollinen määrä ihmisiä pienimmillä mahdollisilla kustannuksilla. Aina kun on internet yhteys, on joko tietokone tai älypuhelin, joissa on nykyään aina myös joku ohjelma mp3 tiedostojen kuunteluun. Mitään erillisiä mp3 laitteita ei siis tarvita, jos on internet yhteys, on myös mahdollisuus kuunnella niitä ilmaisia kanavointeja.

Kun kanavoinnit tavoittavat tuon 30,2% maailman väestöstä on minun mielestäni hirveää nillitystä valittaa siitä, että ei ole varmistettu  jokaikisen - vaikkapa nyt Brasilian viidakoissa vielä ilman mitään kosketusta ulkomaailmaan elävien heimojen (tänä vuonna löytyi taas yksi sellainen heimo) - pääsyä käsiksi ko. kanavointeihin. Kaikki mitä on voitu tehdä on jo tehty.

Lisävalituksena Kurpitsa unohti muuten valittaa siitä, että näitä kanavointeja ei ole (Kryon-organisaation omalla kustannuksella tietenkin) käännetty tai tulkattu ihan jokaikiselle maailman kielelle. Hirveää elitismiä, syrjintää ja ihmisten jättämistä paitsioon näistä kanavoinneista.  Wink Grin Kurpitsahan tuntuu olettavan, että he voisivat noin vain toimittaa mp3 soittimet maailman kaikille asukkaille (myös niille, joilla ei ole kosketusta ulkomaailmaan ja jotka eivät edes tiedä mikä on internet) jos vain haluaisivat, mutta ihan vain rahanahneuttaan eivät niin tee, niin samaan sarjaanhan kuuluu myös tietenkin vaatimus että saa ne kaikilla kielillä.

Kaikki jotka ovat itse niitä kanavointeja yhtään enempää kuunnelleet/lukeneet (siis vastakohtana niille jotka vain valittavat niiden saatavuudesta jokaikiselle planeettamme asukkaalle) kuitenkin tietävät kyllä, että asiasta ei tarvitse stressata: Synkronismi hoitaa asian niin, että kaikki ne joiden oli tarkoitus kuunnella tätä kaikkien kanavien tuomaa sanomaa nimenomaan Lee Carrolin kanavoimana, kohtaavat kyllä sen tiedon silloin kun on tarkoitus. Sitten on niitä, joiden onkin tarkoitus kohdata se tieto sen oman kylän shamaanin transsissa kanavoimana, kun koko heimo ei edes tiedä mikä on tietokone, internet tai mp3 tiedosto tai ole koskaan tavannut ns. länsimaista ihmistä.  Cheesy  Vain fyysisen tason harhassa olevat ihmiset stressaavat semmoisesta. Moniulotteisesti ajattelevat (se synkronismi) tietävät, että kaikki järjestyy juuri niinkuin pitääkin.

Kuka tahansa ei muuten kanavoi mitä tahansa ja voi olla ettei tällä foorumilla ole ketään joka sillä tavoin ylipäätään kanavoi, tai joka kanavoisi nimenomaan Kryonia. Voit Kurpitsa tosiaan itse hiljentyä ja kanavoida itsellesi Kryonia, jos se kerran on mielestäsi niin helppoa että sellaista pyyntöä täällä heittelet noin vain. Tai tutustua aiheeseen muuten vaan kirjojenkin kautta. Nyt eletään sellaisia aikoja, että periaatteessa kuka vain voi kanavoida, jos haluaa. Kaikki eivät halua.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2011 10:51:24 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 22.12.2011 10:59:55 »

Kuka tahansa ei muuten kanavoi mitä tahansa ja voi olla ettei tällä foorumilla ole ketään joka sillä tavoin ylipäätään kanavoi, tai joka kanavoisi nimenomaan Kryonia. Voit Kurpitsa tosiaan itse hiljentyä ja kanavoida itsellesi Kryonia, jos se kerran on mielestäsi niin helppoa että sellaista pyyntöä täällä heittelet noin vain. Tai tutustua aiheeseen muuten vaan kirjojenkin kautta. Nyt eletään sellaisia aikoja, että periaatteessa kuka vain voi kanavoida, jos haluaa. Kaikki eivät halua.

En voi itse kanavoida sitä koska silloin voisin itse vaikuttaa tahtomattani siihen sanomaan. Lisäksi en edes halua kanavoida.

Jos joku muu kanavoi ja Kryon ottaa kanavoinnissa huomioon kysymykseni asiasta (kanavoijan niistä kuulematta), voidaan olettaa että ajatukseni ovat telepaattisesti välittyneet Kryonille (eli Kryon ei ole ihmisten tuotos). Lisäksi kanavoinnin hyväksyntä Kryon.com:in taholta vahvistaisi sen että nekin hyväksyvät ne aidoiksi ja ovat siten saman olion kanssa yhteydessä.

Lainaus
Vain fyysisen tason harhassa olevat ihmiset stressaavat semmoisesta.

Monikohan elää henkisen tason harhassa Smiley

Eräs kanavoija kaipasi kerran suomennosta artikkeleilleen. Tein yhdestä artikkelista suomennoksen ja laitoin sen nettiin.
Ilmoitin suomennoksesta telepaattisesti sivun ylläpitäjälle ja kanavoinnin lähteelle. Mutta suomennos ei koskaan päätynyt sinne. Eli ilmeisesti kanava ei ollutkaan aito kanava vaan vain maallinen tuotos. :-)
Ei henkilmaailmassa pitäisi tarvita sähköposteja?
« Viimeksi muokattu: 22.12.2011 11:09:03 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 22.12.2011 11:04:19 »

Jos joku muu kanavoi ja Kryon ottaa kanavoinnissa huomioon kysymykseni asiasta (kanavoijan niistä kuulematta), voidaan olettaa että ajatukseni ovat telepaattisesti välittyneet Kryonille. Lisäksi kanavoinnin hyväksyntä Kryon.com:in taholta vahvistaisi sen että nekin hyväksyvät ne aidoiksi.

Et näemmä edes tiedä mitä kanavointi on.   idiot2 Grin
Se ei ole telepatiaa, eikä kenenkään ajatuksia välity telepaattisesti Kryonille.

Kanavoitu taho voi vastata kanavan kautta vaikkapa sähköpostitse tai ihan kasvokkain esitettyihin kysymyksiin (sinne Kryon-sivustolle voi myös lähettää kysymyksiä ja siellä kerrotaan myös muista Kryon kanavista kuin Lee Carrol). Ihminen joka toimii kanavana, toimii vain kanavana. Hänellä ei välttämättä ole mitään ihmeellisiä kykyjä sen kummemmin kuin kellään muullakaan.

Googlaile sanalla 'kanavointi' niin saat vähän näkökulmaa siihen mistä on kyse.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: