Sivuja: 1 ... 16 17 [18]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 131654 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #255 : 30.07.2012 14:51:17 »

Moi merjaperhana! Mä käytän Aleister Crowleyn kortteja. Tulin ehkä väärään topikkiin, kun en sanan varsinaisessa merkityksessä ennusta. Mut joo, on kivaa tulkita muillekin, kun itseen liittyviä asioita on kysynyt jo niin monta kertaa! Smiley

Sulle tuli kaksi korttia! Toinen niistä on Miekkojen 9-julmuus. Tämä kortti merkitsee yleensä itseä kohtaan osoitettua julmuutta, itsensä vähättelyä. Tämä kortti viittaa myös ratkaisevan päätöksen tekemiseen, päättämättömyyteen. Mulle tulee nyt kaksi erilaista tulkintaa mieleen sinulle, jotka voisivat sopia. Yksi on sellainen, että juuri sinulla on taipumusta vähätellä itseäsi TAI toinen vaihtoehto on, että rakastamasi mies ei osaa päättää mitä tekee teidän suhteen. Enemmän kallistun tähän miehen päättämättömyyteen.

Toinen kortti on Lanttien Ässä. Tämä kortti kuvaa sisäistä ja ulkoista rikkautta, suurta menestystä, eheyttä, sielun ja ruumiin, hengen ja materian, taivaan ja maan yhdistämistä. Tulkitsen tämän teidän, sinun ja miehen, välisessä suhteessa eheytymistä. Jotakin on tulossa päätökseen ja uutta on alkamassa.

Kerroit, että olit itse nostanut kortteja. Miekkojen ritari kuvaa suunnitelmien eteenpäin viemistä, päämäärien saavuttamista ja toteuttamista. Näen, että tämä kortti kuvaa miestäsi ja se päättämättömyys, josta kerroin aikaisemmin, on mahdollisesti saavuttamassa pian ratkaisun. Kohtalon kortti kuvaa uutta alkua. Maljojen prinsessa kuvaa vapautusta mustasukkaisuudesta ja muista tunteista, riippumattomuutta ja itsensä rakastamista. Oli se mikä tahansa päätös, jonka sinun miehesi tekee, niin se on hyvä sinulle, koska voit vapautua ja oppia rakastamaan enemmän itseäsi.

Toivottavasti oli jotain apua!  smitten



olihan siitä tosi paljon kun itse nostaa tai tulkitsee kortteja niin siinä on ihan pakosta mukana myös alitajuntaisia pelkoja ja toiveita. tästä oli minulle paljon hyötyä ja osuit oikeaan siinä mitä kysyin. kiiiiiitttttooooooooksia smitten
tallennettu
Mii-[A]
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #256 : 30.07.2012 23:15:38 »

Itsekin niin mielelläni haluaisin tietää, että mitä elämässäni, parisuhteessani, omissa työjutuissani, sekä erilaisissa ongelmakohdissa mitä elämässäni piileskelee, tulee tapahtumaan. On niin paljon kaikenlaista edessä, erilaisia muutoksia elämäntilanteissa, sekä parisuhteessa ym. Olemme lähes kolme vuotta seurustelleet, mutta niin kuin elämä muuttuu ja ailahtelee, niin niin tekevät myös suhteetkin. Suhteemme on hyvä ja olen onnellinen, mutta muutoksia on myös ilmassa, tiedän että tuo mies rakastaa minua maailman ääriin, sekä minä häntä ja nyt olemme kihlautumassa, minä en halua mennä ns. "turhaan" kihloihin, joten päätös oli suuri, mutta olen iloinen, onnellinen, sekä "jännittynyt", juuri siitä, että mitä kaikkea tulevaisuus tuokaan tullessaan. Parin vuoden sisään olemme myös muuttamassa omaan neliöön erään "normaali kokoisen" kaupungin keskustaan, jonka mieheni on "perinyt". Voi, kuinka innolla odotankaan, että pääsen aloittamaan remontin tulevassa omassa asunnossamme! <3 Jossa on tilaa minun käsityö-tarvikkeille, eli kaikille koru-, ompelu-, kudonta-, neulonta-, virkkaus-, askartelu-tarpeilleni, joita teen työkseni ja omaksi ilokseni onnella ja ilolla, suurella innolla, sisustustekstiili artesaaniksi valmistuneena, rakastaen tekemistä, vaikka tuloni ovatkin melko pienet, mutta pärjäämme, vaikka mieheni opiskeleekin vielä logistiikkainsinööriksi. Me olemme hassu ja hyvä pari, meillä on yhdessä usein todella mukavaa, hauskaa, kivaa ja rentoa. Tottakai joskus tulee sanaharkkaa, mutta me ei koskaan mökötetä, vaan usein sovimme melko heti ja puhumme riitamme läpi, näin kumpikin saa tietää mitä toinen ajatteli, sillä useinhan riidat johtuvat väärinkäsityksistä, kireydestä/stressistä töiden jälkeen, huonosta päivästä tai sitten toinen on ns. tehnyt jotain, mitä tosin tapahtuu todella harvoin. Hassua on myös se, että en lääkäreiden mukaan voi saada lapsia ja syönkin siksi hormonikorvaushoito-lääkkeitä, eikä aiemmin käsissäni ole ollut viivoja pikkurillien vierellä, mutta nyt viime kuukausien/"vuosien" varrella sinne on tulleet kumaapnkin käteen -todella- pitkät ja vahvat/syvät viivat. Olemme tietysti puhuneet, että jos joskus haluaa niin sittenhän voimme vaikkapa adoptoida tms, emmekä myöskään tietenkään käytä mitään ehkäisyä, sillä sehän olisi turhaa, kun kuitenkin olemme terveitä ja seurustelleet lähes kolme vuotta, sekä asumme yhdessä.

Mutta tosiaan, nyt elämässäni tuntuu olevan todella mielenkiintoisia, erikoisia ja jänniä hetkiä, kuukausia ja vuosia tulossa, mutta oikeasti mitä elämässäni tapahtuu? Tämä on niiiin... erikoista.

Kiitos jo etukäteen, jos joku teistä osaa auttaa minua ja aurinkoista loppu kesää kaikille!

-peace & love, and respect to you all- 
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #257 : 31.07.2012 13:24:43 »

Hei, tuntuu että uudet mahdollisuudet ovat nyt edessäpäin. Eilen katselin uuden kodin ikkunasta kun valkoinen höyhen leijaili taivaalta hiljalleen kohti maata. Menneet vuodet olivat raskaita, exän sadistisuus meinasi tuhota kaiken. Nyt hän on onneksi jäänyt taakse, tosin hän ehkä saattaa hautoa jotain, en tiedä. Miltä näyttäisi ?
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #258 : 31.07.2012 22:53:18 »

Hei satyagraha!

Katsoisitko minullekin  smitten
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #259 : 01.08.2012 13:48:16 »

Hei Heart! Katsoin sinullekin Aleister Crowleyn korteillani.

Miltä näyttäisi?

Kysyin siis, että miltä elämäsi näyttää. Nostin kortin Sauvojen 7-rohkeus. Tämä kortti kuvaa Mars Leijonassa; rohkeutta; uskallusta; sysäystä; riskien ottamista; ei kompromisseja. Tämä kortti kuvaa soturia, joka on vienyt taistelun päätökseen ja joka on tyytyväinen voittoonsa. Tämä kortti sanoo, että sinulle on syntynyt rohkeutta kyvystäsi oppia menneistä kokemuksistasi. Kompromissit eivät tule enää kysymykseenkään, koska ne vaatisivat itsesi kieltämistä! Sinun tulee olla uskollinen itsellesi, omalle voimallesi. Sinun kannattaa tiedostaa kaikki ne pelot, jotka ovat tähän asti estäneet sinua puolustamasta itseäsi. Kortissa myös kehoitetaan, että ilmaiset oman totuutesi avoimesti ja rehellisesti. Tulkintakirjassani mainitaan tämän kortin kohdalla Carlos Castanedan kirja "Matka Ixtlaniin", josta voit halutessasi tutkia Don Juanin kuvausta moitteettomasta soturista.

Toivottavasti oli apua!  smitten

Hei satyagraha! Kiitos paljon kortista ja vastauksesta Smiley Asia tosiaan on niin, että taistelu on viety voitokkaasti loppuun. Olit tosi hyvin sanonut tuossa, että pelot ovat aiemmin estäneet minua puolustamasta itseäni ja olen joutunut sen takia vaikeuksiin ja hyväksikäytetyksi. Nyt olen jo käytännössä huomannut tuon rohkeuden. Eräs mies yritti jälleen käyttää minua hyväkseen, mutta nyt osasi heti torjua hänet enkä alistua. Tämäkin on totta että minun pitää ilmaista jatkossa oma totuuteni. Kiitos ihanasta vastauksesta ja myös kirjavinkistä smitten
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #260 : 05.08.2012 17:13:27 »

Töissä en edessä sellainen tilanne, että en todellakaan osaa edes arvailla miten se päättyy.  Huh Hallituksen puheenjohtaja on vaatimassa minua tilille nähtävästi aika monesta asiasta.  police Pelkään, että tosipaikan tullen tukijani katoavat ja haluavat vaan pelastaa oman nahkansa.  :angel:Tekemiini muutoksiin ollaan oltu tyytyväisi - paitsi nykyinen puh.joht. Haluaako joku katsoa nostaa kortin/kortteja ja auttaa?  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #261 : 11.08.2012 23:20:27 »

Voisiko minullekin ennustaa?? Monet ovet menneet kiinni kuluvan vuoden aikana ja raskasta on ollut, vaikka olenkin kasvanut ja oivaltanut paljon tänä vuonna. Onko mitään ovia esimerkiksi aukeamassa??
tallennettu
Vamisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #262 : 03.09.2012 11:59:29 »

Heips Kaikille!
Täällä olisi kanssa yksi "epätoivoinen tapaus" jolla saa vapaasti "harjoitella" Smiley
Vasta uutena täällä kahlannut näitä sivuja tulematta yhtään sen viisaanmaksi, joten olisi aivan ihanaa jos saisin tulkintaa tai ennustuksia.
Vakaasti tiedän tämänvuoden kosmisten voimien ryöpyttävän elämääni ja hurjia mullistavia oivalluksia ja ratkaisuitakin jo tehneenä iskee kuitenkin hienoinen epävarmuus välillä...jo vuoden alussa tekemäni elämänratkaisut työn ja asumisen puitteissa kun tuntuvat odotuttavan,ilo toimertua elämänmuutoksiin siis tyssännyt muualta kuin omalta taholta ja alkaa epäilyttää olenko oikeilla jäljillä.synt.aikani on17.02.1971 klo.21.05 kaikki tulkinnat tervetulleita Cheesy
tallennettu
Nadiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #263 : 25.09.2012 13:28:28 »

Hei näkiskö joku mullekin?
Miltä näyttää parisuhdeasiat?
Kaikki tulkinnat tännekin tervetulleita Smiley
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #264 : 25.09.2012 13:51:06 »

Hei! näkisikö joku minulle?

Eräs mies menneisyydestä otti minuun yhteyden ja nyt ajatukseni ovat ihan sekaisin. Mitähän tästä näkyisi? Uskaltaako heittäytyä miehen kanssa yrittämään uudelleen?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18]
  Tulostusversio  
 
Siirry: