Heips, joku vois nostaa mullekin kortin, tai katsella jotain muuta kautta, että miten tuo mun koulu ja muut asiat siinä mukana, lähtee luistamaan...noin niinkun parin kuukauden ajalle ois kiva saada osviittaa?
Hei Kuuhilda!
Nostin sulle tarotteja, ja tulikin aika mielenkiintoiset kortit. Käytin kolmea korttia, joista ensimmäinen kuvastaa tämänhetkiseen tilanteeseesi johtaneita syitä, toinen sitä, kuinka tilanteeseen kannattaa suhtautua ja kolmas tästä seuraavaa lopputulosta.
Ensimmäiseksi kortiksi tuli Kuolema. En tiedä, mikä tilanteesi on, mutta mikäli sinulla joku siellä kovasti takkuaa, saattaa se johtua muutoksen pelosta taikka sitten siitä, että asiat sinun ympärilläsi ovat muuttuneet tai muuttuvat niin kovaa vauhtia, ettet pysy mukana. Joka tapauksessa muutosta on ilmassa: joku loppuu ja uusi alkaa, ja siihen pitäisi vain sopeutua.
Toiseksi kortiksi tuli Maljojen ässä, joka liittyy myös noihin uusiin alkuihin. Veden elementtiä edustavana maljat liittyvät yleensäkin tunteisiin, rakkauteen, ystävyyteen jne. seikkoihin, ja jotain tällaista saattaa olla siis sielläkin ilmassa. Toisaalta kortti voi tarkoittaa, että sinun tulisi nyt kiinnittää enemmän huomiota näihin asioihin ja yleensäkin omaan henkiseen puoleesi.
Kolmas kortti oli Maagikko, joka sekin kehottaa kuuntelemaan omaa sisäistä ääntä. Sitä kautta tiedostat, mitä sinun kuuluu tehdä, ja muuttamalla ajatuksen teoksi saat sitten tuloksia sillä elämänalueella mistä on kyse. Toisaalta Maagikkokin viittaa ihmissuhteisiin, jossa ominaisuudessa se edustaa maskuliinista seksuaalisuutta, ja vielä viimeisenä tälläkin on yhtenä tarkoituksena kehottaa sopeutumaan muutoksiin.
Näitten perusteella meni nyt vähän ihmissuhdepuolelle, vaikka koulusta erityisesti kyselit. Joka tapauksessa korostetuimmiksi (mun tulkintani mukaan) nousi se, että muutoksia on tulossa ja sinun pitäisi niihin sopeutua, ja toisaalta se, että sun tulisi kuunnella omaa itseäsi.
Disclaimerina vielä loppuun, että en ole ammattilainen, kunhan vaan nostelen kortteja
Mutta itse varmaan tiedät, mistä näissä on kyse.