Sivuja: [1] 2 3 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 131246 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 30.12.2011 16:45:07 »

Tässä olisi oiva harjoitus kappale,eli tahtoisin tietää miten alkaa minulla vuosi 2012,näkyykö tälle vuodelle perheen lisäystä, tai jotain tapahtumia ,kriisiä, kaikki mahdollinen kiinnostaa,joten rohkeasti vaan harjoittelemaan ja nostelemaan kortteja tai heiluttamaan heiluria kaikki käy.. Smiley
Odotan mielenkiinnolla smitten
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #1 : 30.12.2011 21:58:27 »

En ole mikään ennustaja, mutta tässä joulunpyhinä kun on ollut aikaa rauhoittua ja olla itsekseen, olen huomannut, että jonkinlaisia näkysiä saan joistakin viesteistä. Hassulta tuntuu. Sinun viestistä pompsahti jostakin kumman syystä lumisia vuorenhuippuja, alppimaisema idiot2  Oli pakko kirjoitaa tämä, vaikka ihanhassulta tuntuukin. En yhtään tajua, mistä tämmöinen väläys tähän pätkähti.  Cheesy
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #2 : 30.12.2011 22:14:02 »

Ois kyl kiva saaha uran kannalta valotusta vuoteen 2012, oon miettinnä soittaa jollekkin ja maksoo, mut sit se pieni ääni pään sisällä sannoo, että pitäis ne rahat säästee elinkustannuksiin.. :/ Vähän tiukkaa on taas ollu.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #3 : 30.12.2011 22:31:08 »

Lanttien yhdeksän

On tullut aika nauttia sitoutuneen ja omistautuneen työsi hedelmistä. Saavutuksesi ovat nyt maksua vaille valmiita ja voit valmistautua ihailemaan tilinauhasi suuruutta. Menestyksesi on seurausta oikeasta ja mielekkäästä tekemisestä.


Mulla ei siis ole pakkaa, ja tämä on ihan astron nettikorteista.
Olen saanut niillä kuitenkin hyviä vastauksia, varsinkin toisille kysyessäni.
Kyllä joku varmasti katsoo oikeastikin, mutta jos tässä olis osviittaa smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2012 16:56:53 »

Hym noi alpit kuulostais niin hyvälle smitten
Mutta eiks kukaan muu uskalla koettaa, rohkeasti vaan millä tahansa taroteilla,heilurilla,selvännäöllä mielellään kuulisin vielä lisää :)Oli sit tulossa hyvää tahi pahaa.
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2012 18:33:00 »

Hym noi alpit kuulostais niin hyvälle smitten
Mutta eiks kukaan muu uskalla koettaa, rohkeasti vaan millä tahansa taroteilla,heilurilla,selvännäöllä mielellään kuulisin vielä lisää :)Oli sit tulossa hyvää tahi pahaa.

Laitoin sinulle yksityisviestin!
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #6 : 07.01.2012 13:19:04 »

nepparinen kiitos miljoonasti smitten
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #7 : 08.01.2012 00:19:49 »

Lanttien yhdeksän

On tullut aika nauttia sitoutuneen ja omistautuneen työsi hedelmistä. Saavutuksesi ovat nyt maksua vaille valmiita ja voit valmistautua ihailemaan tilinauhasi suuruutta. Menestyksesi on seurausta oikeasta ja mielekkäästä tekemisestä.


Mulla ei siis ole pakkaa, ja tämä on ihan astron nettikorteista.
Olen saanut niillä kuitenkin hyviä vastauksia, varsinkin toisille kysyessäni.
Kyllä joku varmasti katsoo oikeastikin, mutta jos tässä olis osviittaa smitten

Kiitoksia! Smiley Ittelle kyllä välillä tulee osuvia astron nettikorteista, mut usein kun niille esittää kysymyksen niin vastaus on ihan toisesta aiheesta Cheesy
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 09.01.2012 14:43:41 »

Nepparinen

Voisitko katsoa minullekkin vähän tulevaisuuden näkymiä? Tai kuka tahansa? En yhtään tiedä, mitä odottaa ja olen vähän hukassa ku kaikki painaa päälle, etenki menneisyys on palannut taas kummittelemaan... Mitä minulle siis näkyy lähi- ja kaukotulevaisuudessa?

Kiitti hirmuisesti...
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #9 : 10.01.2012 21:19:57 »

Tari,
en yleensä katso muille, mutta kohdallasi tuli jotenkin vahva tunne ja ajattelin tehdä poikkeuksen - lue omalla vastuulla, koska en todella tiedä osaanko katsoa "ulkopuolisille"... Tässä kuitenkin joitakin ajatuksiani:

Jotta voit siirtyä elämässäsi eteenpäin, sinun tulee ymmärtää mistä olet tulossa. Menneisyyden vangiksi ei kannata jäädä, mutta yritä ymmärtää elämässäsi toistuvat kuviot: Käyttäydytkö alitajuisesti ennalta odotetun mukaisesti? Toistatko samoja kaavoja, koska olet aina toiminut tietylä tavalla? Elämässäsi tapahtuu nyt asioita, jotka yrittävät saada sinut havahtumaan ja huomaamaan kuviot, joita olet toistanut pitkään, jopa monien elämien ajan.

Ethän ole unohtanut ympärilläsi olevaa kauneutta ja iloa? Niitä upeita asioita, joita sinulla on elämässäsi? Älä tyydy seuraamaan tätä kauneutta sivusta, vaan osallistu täydellä sydämelläsi! Sinulla on tilaisuus olla muiden kanssa ja yhdessä voitte luoda jotakin suurempaa ja kauniimpaa, kuin mihin kykenisit yksinäsi.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2012 21:21:32 kirjoittanut Pikkukisu » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #10 : 10.01.2012 22:01:41 »

Heips, joku vois nostaa mullekin kortin, tai katsella jotain muuta kautta, että miten tuo mun koulu ja muut asiat siinä mukana, lähtee luistamaan...noin niinkun parin kuukauden ajalle ois kiva saada osviittaa?
tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #11 : 10.01.2012 22:10:02 »

Olen uusi palstalla ja olen tänne eksynyt raskaan vuoden jälkeen ja erittäin raskaan elämän jakson aikana... Hakemaan jotain lohtua ja vastauksia astrologiasta ja kohtalosta.. Olisin todella kiitollinen jos joku ihana ehtisi/viitsisi katsoa mitä minulle näkyy... jatkuuko suhde miehen kanssa vai ei? Milloin palaamme yhteen jos palaamme? Saammeko lapsia? Mitä miehen päässä liikkuu tällä hetkellä?

Kiitos tuhannesti! Minuun voi harjoitella vapaasti...   smitten

Terveisin, Kaurisneito 
 
 
 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #12 : 10.01.2012 22:17:55 »

Sauvojen yhdeksän (käännetty)

Lähes demoninen olotila kuuluu tämän kortin energiaan. Olet asettanut itsellesi liian tiukan päämäärän ja valmis tekemään mitä tahansa sen saavuttamiseksi. Tavoitteen humala kostautuu myöhemmin arvaamattomina vastoinkäymisinä. Nyt on viisasta laittaa jäitä hattuun.

Tuommonen "nousi" sulle Ninsku_1
Saatko siitä mitään?

Edelleen, napsin vain tuolta nettitarotista, kun muille tunnun saavan sieltä oikeita vastauksia.

tallennettu
NinaT
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #13 : 10.01.2012 22:30:37 »

Heips, joku vois nostaa mullekin kortin, tai katsella jotain muuta kautta, että miten tuo mun koulu ja muut asiat siinä mukana, lähtee luistamaan...noin niinkun parin kuukauden ajalle ois kiva saada osviittaa?

Hei Kuuhilda!

Nostin sulle tarotteja, ja tulikin aika mielenkiintoiset kortit. Käytin kolmea korttia, joista ensimmäinen kuvastaa tämänhetkiseen tilanteeseesi johtaneita syitä, toinen sitä, kuinka tilanteeseen kannattaa suhtautua ja kolmas tästä seuraavaa lopputulosta.

Ensimmäiseksi kortiksi tuli Kuolema. En tiedä, mikä tilanteesi on, mutta mikäli sinulla joku siellä kovasti takkuaa, saattaa se johtua muutoksen pelosta taikka sitten siitä, että asiat sinun ympärilläsi ovat muuttuneet tai muuttuvat niin kovaa vauhtia, ettet pysy mukana. Joka tapauksessa muutosta on ilmassa: joku loppuu ja uusi alkaa, ja siihen pitäisi vain sopeutua.

Toiseksi kortiksi tuli Maljojen ässä, joka liittyy myös noihin uusiin alkuihin. Veden elementtiä edustavana maljat liittyvät yleensäkin tunteisiin, rakkauteen, ystävyyteen jne. seikkoihin, ja jotain tällaista saattaa olla siis sielläkin ilmassa. Toisaalta kortti voi tarkoittaa, että sinun tulisi nyt kiinnittää enemmän huomiota näihin asioihin ja yleensäkin omaan henkiseen puoleesi.

Kolmas kortti oli Maagikko, joka sekin kehottaa kuuntelemaan omaa sisäistä ääntä. Sitä kautta tiedostat, mitä sinun kuuluu tehdä, ja muuttamalla ajatuksen teoksi saat sitten tuloksia sillä elämänalueella mistä on kyse. Toisaalta Maagikkokin viittaa ihmissuhteisiin, jossa ominaisuudessa se edustaa maskuliinista seksuaalisuutta, ja vielä viimeisenä tälläkin on yhtenä tarkoituksena kehottaa sopeutumaan muutoksiin.

Näitten perusteella meni nyt vähän ihmissuhdepuolelle, vaikka koulusta erityisesti kyselit. Joka tapauksessa korostetuimmiksi (mun tulkintani mukaan) nousi se, että muutoksia on tulossa ja sinun pitäisi niihin sopeutua, ja toisaalta se, että sun tulisi kuunnella omaa itseäsi.

Disclaimerina vielä loppuun, että en ole ammattilainen, kunhan vaan nostelen kortteja Wink Mutta itse varmaan tiedät, mistä näissä on kyse.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #14 : 10.01.2012 22:53:26 »

Kiitos NinaT  Smiley

Mielenkiinntoista.
Kortit osuu hyvin yksiin siihen, mitä mun omat tuntosarvet on tässä poimineet.
Ja passaa myös ap-kartan, kuten myös menossa olevien transiittien kanssa  :Smiley
Kuolema meinaa sitä, että tämä hiljaiselon aikakausi loppuu. Muutos on jo nyt käynnissä, ja asiat rullaa. Melkoista huhkimista tässä saattaa tulla, mutta minä selviän siitä paljon paremmin kuin hiljaiselosta Wink Tosin, muttoksia saattaa olla ihan yllärinä tulossa sinnekin, minne en ole osannut ajatellakaan  Huh

Luullakseni ihmissuhteet ja opiskelu liittyvät yhteen. Opiskelun kautta syntyy varmasti kaikenlaisia ihmissuhteita Smiley

Ehkä nyt sitten testataan, olenko tosiaan oppinut kuuntelemaan omaa itseäni, niin kuin luulen oppineeni.

 smitten

Ja nepparinen:
 smitten
Jännittävä kortti Smiley Mutta vahvistaa juuri sitä fiilistä, että olen menossa juuri sinne minne minun on aina pitänytkin mennä.
Semmonen olo, että tämän takia sitä on elämänkoulua tässä käyty, mitä ikinä se nyt sitten tuleekaan olemaan.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: