Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 131974 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #60 : 07.04.2012 14:47:34 »

Hei
Ehtisikö joku minullekin katsella. Olen nyt tilanteessa että en malttaisi odottaa. Haluaisin muutosta elämään, suurimpana muutoksena haluaisin uuden tilavamman kodin. Onko minulle sellaista näköpiirissä? Jos on niin milloin. Ja liittyykö asunnon vaihtoon kaupungin ja työn vaihdoksia?

Muita muutoksia odotan tulevaksi vasta 1,5 vuoden päästä. Oletan että olen siihen mennessä keksinyt uudet urat työelämään.

Perheen tilanne mietityttää myöskin. Pystytäänkö pienenä perheenä vai onko meille tarkoitettu lisää lapsia?

Kiitos jos joku ehtii auttaa.



tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #61 : 09.04.2012 14:57:17 »

jankat Nään sulle, ettei vuoteen, pariin ole odotettavissa sitä suurta rakkautta. Mutta sitten se leimahtaa ja se on upeaa! Tämä aika ennen sitä, on sinun kasvuasi ja itseäsi varten; nauti siitä! smitten Smiley

Kerro sitten vuoden parin päästä olinko oikeassa ? =D jos muistat.. Cheesy

Kiitos Metsänkeiju  smitten Tallennan tämän viestin itselleni ja kerron vuoden parin päästä, toivottavasti vuoden päästä kuinka kävi  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #62 : 09.04.2012 17:55:55 »

Suomityttö mulle tulli ekana mieleen, että parannusta on tulossa, jostain vähän yllättävältä taholta, mutta siihen menee 2-3kk. Voimia. smitten

Ja ilmoo jooko sitten, olinko oikeassa? smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #63 : 09.04.2012 19:44:56 »

Hei Metsänkeiju! Näkisitkö minun rakkauselämästä mitää? Olisin todella kiitollinen!  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #64 : 10.04.2012 00:15:48 »

Hei Jaden! Smiley

Mun intuitioni sanoi heti, ettei kyllä valitettavasti oikeaa rakkautta ole vielä ihan heti ainakaan tulossa.. N. 5kk ja joku ihastus. Loppu on mysteeriä, ja niin tarkoitettu ettei se vaikuttaisi se tieto liikaa tuohon ihastus-suhteeseen ja toimiisi siinä. Vahvastikin ihastut/saatat jopa rakastua mutta enemmän tuo ihastus nousee.. Kaikki menee niinkuin on tarkoitettu, muista aina, että jos tulee pettymyksiä, niin ne ovat ovia onneen, sinun parhaaksesi. smitten Sillä miehellä on muutes ruskeat hiukset ja on ihan komee. Wink

Jollen ihan metsään mennyt, vaikka Metsänkeiju olenkin, niin toivon tottakai että osaisin/voisin auttaa ihmisiä, ihan ilman mettään menoa.. Grin Cheesy angel smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 10.04.2012 02:20:11 »

Heippa Metsänkeiju!  Smiley

Näkisitkö mun rakkauselämään mitään? Olis niin kiva tietää että onko mitään luvassa. Smiley  smitten
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #66 : 10.04.2012 09:21:24 »

Kiitos sinulle  Metsänkeiju todella paljon! Smiley

Pitää vaan toivoa että se rakkauskin sieltä pian tulisi. Alkaa kyllästyttää tämä ikuinen sinkkuelämä missä miehet käyvät vaan pyörähtämässä pikaisesti! Cheesy Ehkä mä olenkin ikisinkku, mutta toivottavasti en kuitenkaan ole! Cheesy

Muuten näätkö Metsänkeiju tunnenkö tämän miehen vai onko hän ihan uusi tuttavuus? Smiley Olen kyllä kaivannut erästä vanhaa hoitoa todella paljon takaisin, mutta hän on vaalea... Todellaki toivon sydämmestä et se mies vielä saapuisi elämääni. :/ Pitäs varmaa unohtaa nuo miehet kokonaa! Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.04.2012 15:37:34 kirjoittanut Jaden » tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #67 : 10.04.2012 16:27:01 »

Hei

Olin laittanut kysymykseni jo aiemmin mutta se taisi jäädä muiden viestien sekaan huomiotta tai sitten minulle ei vain pysty tällä hetkellä näkemään. Mutta siis laitan kysymykset tähän uudestaan josko joku vaikka näkisi jotakin. Nyt on siis malttamaton siili kyseessä, en halua olla mitenkään röyhkeä vaan oikeasti olen malttamaton ja meinaan "hyppiä seinille".

"Ehtisikö joku minullekin katsella. Olen nyt tilanteessa että en malttaisi odottaa. Haluaisin muutosta elämään, suurimpana muutoksena haluaisin uuden tilavamman kodin. Onko minulle sellaista näköpiirissä? Jos on niin milloin. Ja liittyykö asunnon vaihtoon kaupungin ja työn vaihdoksia?

Muita muutoksia odotan tulevaksi vasta 1,5 vuoden päästä. Oletan että olen siihen mennessä keksinyt uudet urat työelämään.

Perheen tilanne mietityttää myöskin. Pystytäänkö pienenä perheenä vai onko meille tarkoitettu lisää lapsia?

Kiitos jos joku ehtii auttaa."
tallennettu
Hilmatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Maailmojen Sillanrakentaja


Profiili
« Vastaus #68 : 11.04.2012 16:50:59 »

Hei!

Kokeilen minäkin, jos jollain olisi sanottavaa Smiley

Tulenko ikinä terveeksi, vai onko loppuelämäni tätä?

(ei tarvitse empatiaviestejä tai muutakaa laittaa. Ei tämä nyt niin vakavaa kumminkaan ole)
tallennettu

Aurinko paistaa viidenteen huoneeseen,
siellä rakkauden jumalatar kauriin päätä silittää,
siellä Merkurius Neptunusta halaa;
leijona nousee heitä suojelemaan.
Yötaivaalla kaikki planeetat näet,kuu valaisee skorpionin.
(Tulikäärmettä ärsyttää kun runo ontuu)
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 13.05.2012 22:44:23 »

Jos joku tätä ketjuu viel seuraa, nii ois taas pari kysymystä mulla =)

- Tuleeko minulla olemaan unohtumaton kesä?
- Saako äitini työpaikan sieltä, minne on kesällä menossa harjoitteluun?


Tässä taas jollekkin harjoittelua =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #70 : 14.05.2012 15:55:55 »

Moi! Työelämä pohdituttaa. Onko mitään mukavaa tulossa vielä tänä vuonna?
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #71 : 14.05.2012 18:50:30 »

Minunkin tulevaa saa katsoa. Mitä vuosi tuo tullessaan? Pääsenkö pian yli keskenmenosta? Saanko uuden tilaisuuden?
tallennettu

Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #72 : 15.05.2012 02:19:46 »

Moi! Työelämä pohdituttaa. Onko mitään mukavaa tulossa vielä tänä vuonna?

Hei,
näen, että työ aiheuttaa sinulle perustavanlaatuisia ristiriitoja. Ehkä et ole aivan varma ammatinvalinnastasi, tai yrität pikemminkin punnita sitä hämmentävien kriteerien mukaan; toisaalta keinona ansaita rahaa ja toisaalta kutsumuksena. Näiden molempien yhdistäminen siihen asiaan jota työksi kutsutaan on monelle haasteellista, sinulle tavallista enemmänkin. Et myöskään haluaisi tehdä vain seitsemästä kolmeen-työtä, vaan haluat käsittää työsi laajemmin... aivan kuin uraasi liittyisi jonkinlaista taidetta? On vaikea nähdä, että saisit työltäsi sellaisenaan sekä hyvät ansiot että henkisen tyydytyksen, ainakaan vielä tänä vuonna, mutta toisen näistä saavutat helpommin.

Tässä tutut ja ystävät ovat avuksi. Näen juuri heidät kiinteästi yhteydessä urakehitykseesi lähitulevaisuudessa. Eräällä heistä on sinulle tarjous joka vaikuttaisi oleellisesti, mutta voi olla, ettei hän pidä tätä tarjousta arvoisenasi eikä sitä ehkä uskalla esittää. Kuitenkin siihen kannattaisi tarttua.

Toivottavasti hieman helpottaa tilannettasi.

-Taival

tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #73 : 15.05.2012 19:01:52 »

Moi! Työelämä pohdituttaa. Onko mitään mukavaa tulossa vielä tänä vuonna?

Hei,
näen, että työ aiheuttaa sinulle perustavanlaatuisia ristiriitoja. Ehkä et ole aivan varma ammatinvalinnastasi, tai yrität pikemminkin punnita sitä hämmentävien kriteerien mukaan; toisaalta keinona ansaita rahaa ja toisaalta kutsumuksena. Näiden molempien yhdistäminen siihen asiaan jota työksi kutsutaan on monelle haasteellista, sinulle tavallista enemmänkin. Et myöskään haluaisi tehdä vain seitsemästä kolmeen-työtä, vaan haluat käsittää työsi laajemmin... aivan kuin uraasi liittyisi jonkinlaista taidetta? On vaikea nähdä, että saisit työltäsi sellaisenaan sekä hyvät ansiot että henkisen tyydytyksen, ainakaan vielä tänä vuonna, mutta toisen näistä saavutat helpommin.

Tässä tutut ja ystävät ovat avuksi. Näen juuri heidät kiinteästi yhteydessä urakehitykseesi lähitulevaisuudessa. Eräällä heistä on sinulle tarjous joka vaikuttaisi oleellisesti, mutta voi olla, ettei hän pidä tätä tarjousta arvoisenasi eikä sitä ehkä uskalla esittää. Kuitenkin siihen kannattaisi tarttua.

Toivottavasti hieman helpottaa tilannettasi.

-Taival



Shocked Pakko kyllä sanoa, että näet todella hyvin! Pyrin näyttelijäksi, joten se on aika pitkälti taiteellinen ammatti ja myönnän, että uravalintani on ns. aiheuttanut harmaita hiuksia. Ammattipapereita minulla ei vielä ole, hieman on pohjakoulutusta, mutta eteneminen uralla on hieman takkuista ilman papereita :/ Mutta en aio luovuttaa.

Kiitoksia Taival! Smiley
tallennettu
Taival
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #74 : 15.05.2012 19:58:42 »

Minunkin tulevaa saa katsoa. Mitä vuosi tuo tullessaan? Pääsenkö pian yli keskenmenosta? Saanko uuden tilaisuuden?

Näen, että sinun tunteesi kumpuavat tässä asiassa toisaalta lapsen kaipuusta ja toisaalta keskenmenon tuskasta. Sinusta tuntuu banaalilta haluta lasta varauksetta nyt kun sinulla on suru menetetystä elämästä, kuitenkin tämä halu sinua tulee kannattamaan ja se ajaa tämän surun ylitse. Tunnen, että tämä on toisintoa omasta syntymästäsi - äidilläsikin on ollut vaikeuksia raskautensa kanssa ennen sinun syntymääsi. Silti olet siinä, ajattele tätä äitisi kannalta, kuinka hyvä hänen oli saada vielä sinut maailmaan. Sinussa ei ole mitään vikaa, sen olet jo tässä asiassa osoittanut ja tiedätkin sen itse kun olet rehellinen ja katsot tämänhetkisen surusi läpi.

- Taival
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: