Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 131636 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #90 : 18.05.2012 14:00:48 »

Heipä hei,tarvitsisin ennustusta itselleni.
Nyt olen vähälle aikaa saanut terveyteen liittyen vaikka mitä uutisia...
Kysymys kuuluu?
Mitä näkyy nyt kesälle,ihan kaikesta,terveydestä,tuleeko ehkä se uusi ihmisen taimi enään kyytiin?Mitä muuta näkyy noin yleisesti.Kiitos kaunis jos joku viitsii vastata,ajatukset olleet hivenen solmussa...
tallennettu
Myrten
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #91 : 18.05.2012 16:07:21 »

Voi, onko täällä tämmöistäkin? Ihanaa, jos joku viitsisi katsoa. Minusta tuntuu kovasti, että minun pitäisi nyt saada jotakin selville, tietää jotakin, hoksata jotakin, mutta kun en tiedä mitä. Minulta on kai hukassa oikea kysymys.

Kulunut vuosi on ollut raskas. Niin aika monta muutakin ennen tätä, mutta tämä viimeisin aivan erityisesti. Luulen/toivon olevani käännekohdassa nyt.
tallennettu
kirsti falk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #92 : 18.05.2012 18:42:22 »

Alkoipa minuakin kiinnostamaan mitä tulevaisuuteeni kuuluu ? Päättyykö 10 vuoden yksinäisyys Smiley Löytyykö elämäntehtäväni kotimaassa vai lähdenkö muualle ? Kiitos sinulle , joka ehdit katsoa ja kertoa <3
tallennettu
Toivo10
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #93 : 18.05.2012 22:04:50 »

Heipähei, nyt kuulostaisi olevan sen oloinen näkijä linjoilla, että rohkenempa minäkin kysyä, että mihin olen työasioiden kanssa menossa ja olenko tehnyt vääriä valintoja? Tein aika radikaalin valinnan uusien energioiden pyörteissä kun vanha alkoi tuntua liian raskaalta ja nyt mietityttää teinkö virheen? Kuljettaako tekemäni valinnat siihen suuntaan mihin pitääkin vai hyppäsinkö ihan sivuraiteille? Jos näet mihin olen menossa ja mitä minun pitäisi ja kannattaisi tehdä, kerro toki ihan suoraan ja kiertelemättä miltä näyttää tämän yrittäjän tulevaisuus? Onko yritykselläni edessä uusi alku, jatkoa vanhalle ja jos niin missä, vai lopetanko kokonaan? Liian monta polkua edessä enkä tiedä mihin suuntaan jatkaisin..
tallennettu
Sandres
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #94 : 19.05.2012 09:35:50 »

Voisiko joku ihana ihminen auttaa minuakin? Tarvitsisin ennustusta parisuhteeseen (onko sellaista), rakkauteen ja perheeseen liittyen. Olo on toivoton ja yksinäinen. Mustia päiviä on enemmän kuin valoisia. Yritän ajatella, että asiat järjetyvät parhain päin. Mutta koska olen paljon yksin, minulla on runsaasti aikaa velloa murheissani. Vaikka yritän ajatella, että asiat järjestyvät, epäilys valtaa mielen, eikä postiviinen lopputulos enää vaikuta todennäköiseltä.

Jos joku ihana näkijä/ennustaja/meedio voisi ystävällisesti kertoa mitä tulemaan pitää, olisin ikuisesti kiitollinen. Kaikki näyt, ennustukset ja vastaukset ovat tervetulleita. Muuttuuko tämä paremmaksi, mitä tulevaisuus tuo rakkaudessa, parisuhteessa ja perhe-elämässä tullessaan? Kannattaako vielä uskoa, toivoa ja luottaa siihen, että saan sen mitä sydämeni halajaa, vai onko aika heittää kirves kaivoon?
tallennettu
Redwolf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #95 : 19.05.2012 10:01:35 »

Vieläkö jollakin ihanalla ihmisellä riittäisi aikaa katsoa tulevaisuuteeni.  smitten

Miltä tulevaisuuteni näyttää raha-asioissa.

Rakkautta ja iloa kaikille smitten
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #96 : 20.05.2012 18:21:47 »

Hei! näkisikö kukaa minulle?

On sellainen levottomuus sisällä ja tunne että elämääni on tulossa jotain suurempaa. En saa rauhoitettua itseäni ollenkaan. Näkisikö kukaa mitä kesä ja syksy tuo tullessaan? Raha, rakkaus ja ylipäätään?
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #97 : 21.05.2012 13:07:27 »

Hei  Smiley

Liityn joukkoon tummaan...  Olen nyt vuoden ollut parisuhteessa, joka ensin tuntui täydelliseltä, mutta osoittautuikin joksikin aivan muuksi.  Mies on ollut yhdeksän kuukautta työtön ja ajokortiton, on alkoholisoitunut ja muutenkin ongelmainen.  Toki hänessä on paljon hyvääkin, tekee kotona todella paljon remonttia ja pihahommia (työttömäksi jäätyään muutti luokseni vaivihkaa), on kiltti ja sydämellinen, hyvä isä lapsilleen jne.  Nyt vain tuntuu siltä, että raja on tullut vastaan.  Olen hänelle kertonut, mitä haluan parisuhteelta ja mitkä meidän suhteemme ongelmat ovat.  Hän tuntuikin ymmärtävän ja lupasi parantaa tapansa, mutta ne olivatkin vain tyhjiä sanoja.  Nyt olen sitä mieltä, ettei minun kannata tuhlata energiaani ja rahojani tällaiseen, mutta en tiedä hyvää tapaa, millä lopettaa suhde.

Olisin tosi kiitollinen, jos joku katsoisi miten tässä käy  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #98 : 21.05.2012 15:13:22 »

Kuulostaa nyt kyllä NIIN tutulta glenda.
Voimia sulle!   Cry

Tuommoisen suhteen lopettamiseen ei ole olemassa hyvää tapaa, eikä se huonollakaan tavalla tule todennäköisesti olemaan helppoa  Undecided
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 21.05.2012 15:20:02 »

Tähän ei tarvita välttämättä ennustajaa, valitettavasti.

Yleinen sääntö on:
Ihminen ei koskaa muutu sen vuoksi että joku sitä häneltä pyytää. Hän muuttuu vasta sitten, kun hän ihan itse ihan omista syistään haluaa muuttua. Pyynnöstä muuttuminen ei kestä kauaa, vanhat tavat palaavat hyvin pian. Ja jos tämän antaa anteeksi ja on valmis yrittämään uudelleen, ihminen saa siitä vahvistusta aivan oikealle arvaukselleen siitä, että ei sen muuttumispyynnön kanssa oltukaan tosissaan, joten ihan turha vaivautua muuttumaan, paitsi ehkä pariksi päiväksi/viikoksi noin muodon vuoksi ja akuutin kriisin laukaisemiseksi.

Yleinen sääntö nro 2:
Alkoholisti lupaa mitä tahansa, mutta harvoin pitää mitään

Yleinen sääntö nro 3:
Alkoholistin suurin rakkaus on aina alkoholi, vaikka hän sanoisi mitä tahansa muuta.

Yleinen sääntö nro 4:
Jos jatkuvasti uskoo alkoholistin lupauksia, on itse suurella todennäköisyydellä ns. kanssariippuvainen, eli oman psyyken ja tunne-elämän kanssa täytyy myös tehdä töitä, koska muuten se seuraava kumppanikin yllättäen paljastuu jollain tavoin ongelmaiseksi, vaikka kuinka yrittäisi moista tietoisen mielen puolella välttää.

Suhdetta ei voi lopettaa muutoin kuin lopettamalla suhde. Anna selkeä muuttopäivä ja jos siihen mennessä ei ole muuttanut, niin tavarat pihalle ja lukot uudelleensarjoitukseen. Kannattaa ottaa kaveri tai kaksi seuraksi kun tuota tekee, ihan vain varmuuden vuoksi.

Kaiken ylläolevan olen oppinut omasta kokemuksesta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #100 : 21.05.2012 16:38:12 »

Jonon jatkoksi...

miten pääsisin tästä pysähtyneestä tilaneesta työasioissa? Raha-asiat tuntuvat hallitsevan koko elämää, joka on muuten järjestyksessä.
Pitäisikö koko omaisuus myydä vai aukeaako minulle jotain muita vaihtoehtoja?

Kiitos!!!
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #101 : 22.05.2012 09:05:33 »

Kiitos teille tuesta ja neuvoista Kuuhilda ja Elektikko  smitten

Elektikon teksti pitää varmasti ihan paikkansa  Undecided  Sitä vain aina haluaisi uskoa ihmisistä hyvää ja antaa heille vielä mahdollisuuden.  Olin avioliitossa 25 vuotta, kunnes mieheni petti ja jätti.  Samanlaisia ongelmia hänelläkin oli kuin nykyisellä, tosin ilman alkoholia.  Eli varmasti on totta se, että minun on tehtävä töitä itseni kanssa, jottei vielä seuraavakin mahdollinen suhde olisi niin ongelmainen...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #102 : 22.05.2012 11:04:21 »

Juu, ehdottomasti.
Se on kaikki kiinni sinusta itsestäsi  smitten
Ansaitset paljon parempaa  smitten
tallennettu
Sädetär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #103 : 04.06.2012 18:11:46 »

Liityn pitkän jonon jatkoksi jos jollakin olisi aikaa minullekkin katsella. Suoraa kysymystä minulla ei ole, muttakun tuntuu ettei elämä löydä raiteilleen millään ja kaikki mitä koetan tehdä, jollakin tasolla epäonnistuu. Olen aina kokenut olevani jotenkin yksin ja ulkopuolinen ryhmissä. En ole myöskään ikinä ollut oikeassa parisuhteessa, muutamaa hieman tapaillut. En myöskään ikinä ole oikein tiennyt mikä ammatti on minua varten, lähinnä ajaudun uuteen jos entinen työ on esim. terveyden takia lopetettava tai en muuten tunne saavani työstä vähän ajan päästä mitään. Rahan kanssa on jatkuvasti tiukkaa tai sitä ei kertakaikkiaan edes ole. En vain yksinkertaisesti ymmärrä miksi minun pitää täälä rämpiä??  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5939



Profiili
« Vastaus #104 : 04.06.2012 20:47:30 »

Tuli Narri:
"Tämä kortti edustaa sinussa asuvaa idealistia ja uneksijaa, joka on päättänyt hypätä tuntemattomaan ja toteuttaa suuren haaveensa pelkoa tuntematta. Hullu on polttanut sillat takanaan, eivätkä menneisyyden haamut pääse häneen käsiksi. Usko ja luottamus tulevaisuuteen karkottaa pelon. Olet nyt astumassa rajattomaan maailmaan, kokonaan uuteen todellisuuteen ja ennen kaikkea uuteen elämään. "
 smitten

Siis Sädettärelle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: