Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 131973 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Janso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #180 : 28.06.2012 22:10:27 »

Hei,

jaksaisiko joku minullekin katsoa miltä tulevaisuus näyttää? Kaikki tuntuu nyt menevän niin raskaimman ja vaikeimman kautta. Undecided

Janso

Tottakai jaksaa =) Katotaas josko tulevaisuutesi valaistuisi piakkoin =)

Maailma

Kertoo jonkin kauden tai elämänvaiheen päättymisestä. Saavutat taivoitteesi. Ponnistelut päättyvät suotuisasti, tuottavat tyydytystä ja uudet suunnitelmat viriävät.

Okei, eli kortin viesti on nähtävästi tämä: vaikeuksien aika on päättymässä hetkeksi, joten pääset levähtämään vaikeuksistasi. Kaikki, minkä eteen olet ponnistellut, päättyvät suotuisasti ja saavutat tavoitteesi. Näillä näkymin hiukan valoisampi tulevaisuus siis tulossa, joten yritä jaksaa niin vaikeudet ovat hetkeksi takanasi jossakin vaiheessa =)

--SSMoonSS--

Suuret kiitokset SSMoonSS  Smiley ihana kuulla, että parempia aikoja on luvassa  Smiley
tallennettu
Sallastiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #181 : 29.06.2012 00:05:49 »

Hei

Voisko joku katsoa minullekin. Miltä tilanne näyttää rakkauden suhteen... Onkohan minulla tulevaisuutta tämän kauempana olevan mihen kanssa.

Kiitos 
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #182 : 29.06.2012 17:10:11 »

Heippa!

Minäkin liityn kysyjien joukkoon. Mitä näet minun työlleni? Soppari loppuu vuoden lopussa ja uutta hanketta pitäisi kehitellä, jotta saadaan rahoitus. Yksi idea on nyt, josko se kantaisi?  :Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #183 : 01.07.2012 22:10:39 »

Katsoisitko minulle kortin/kortteja, että mitenkä minun ihmissuhteeni kehittyvät lähiaikoina tai myöskin niin pitkälle kuin pystyt katsomaan? Kannattaako minun jatkaa samalla psykologilla, vai vaihtaa toiselle? Miten kouluni lähtee syksyllä käyntiin ja miten tasapainoilen koulun ja työn välillä, tai kuinka rankkaa vuodesta tulee näiden vuoksi? Paino ihmissuhteissa.. Kiitos sinulle!
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #184 : 02.07.2012 20:41:33 »

Hei

Voisko joku katsoa minullekin. Miltä tilanne näyttää rakkauden suhteen... Onkohan minulla tulevaisuutta tämän kauempana olevan mihen kanssa.

Kiitos 


Heissan.

Katsotaas mitä kortit kertovat sinulle rakkauden suhteen =)

Kuu

Tuo näyttämölle kummallisia, unenomaisia tapahtumia tai tapaamisia. Herkällä henkilöllä on taipumus upota mielikuviinsa. Vahvoja unia, jotka vaivaavat. Hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita. Kuun alla on kuitenkin parasta olla tekemettä sopimuksia, suunnitelmia tai sitoumuksia

Elikkäs, selko kielellä, uskoisin tulevaisuutta teillä kahdella olevan, mutta en tiedä kuinka pitkälle pääsette suhteessanne. Kuitenkin nyt ei kannata hirveämmin miettiä isompia sitoumuksia ettei se sitten käänny itseäsi vastaan joskus. Ota rauhallisesti ja katso miten tilanne lähtee menemään =) Anna asioiden kulkea omalla painollaan =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #185 : 02.07.2012 20:48:25 »

Heippa!

Minäkin liityn kysyjien joukkoon. Mitä näet minun työlleni? Soppari loppuu vuoden lopussa ja uutta hanketta pitäisi kehitellä, jotta saadaan rahoitus. Yksi idea on nyt, josko se kantaisi?  :Smiley

Heissan!

Katsotaas mitä viestejä kortit antavat työhösi liittyen =)

Kuolema

Muutoksen kortti. Raivataan vanhaa ja tehdään tilaa uudelle. Jokin asia tai suhde päättyy tai sitten muuttaa muotoaan - lopullisesti. Älä pelkää muutosta

hmmm... Tämä viittaa näemmä sopimuksesi loppumiseen, jonka jälkeen olisi mitä luultavammin jotain radikaalia muutosta tiedossa ja mitä luultavammin hyvään suuntaan =)

Päätin nostaa sinulle toisen kortin vielä tuohon uuteen ideaasi liittyen =)

Taikuri

Itseluottamusta, omaperäisyyttä ja luovuutta. On suotuisa hetki astua muutosten tielle, toteuttaa suunnitelmia tai aloittaa uusi elämänvaihe. Uuden oppimista ja tiedon välittämistä

Kortin valossa tämä uusi idea saattaisi olla hyvä idea. =) Koska kortti on näin suotuisa uskon aika vahvasti ideasi olevan hyvä ja kokeilemisen arvoinen =)

--SSMoonSS--

tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #186 : 02.07.2012 21:09:46 »

Katsoisitko minulle kortin/kortteja, että mitenkä minun ihmissuhteeni kehittyvät lähiaikoina tai myöskin niin pitkälle kuin pystyt katsomaan? Kannattaako minun jatkaa samalla psykologilla, vai vaihtaa toiselle? Miten kouluni lähtee syksyllä käyntiin ja miten tasapainoilen koulun ja työn välillä, tai kuinka rankkaa vuodesta tulee näiden vuoksi? Paino ihmissuhteissa.. Kiitos sinulle!

Heippa.

Täytyykin nostella muutama kortti, jotta kaikkiin kysymyksiin löytyisi juuri oikeanlainen vastaus =)

Jos alotettaisiin tuosta ihmissuhteistasi

Rakastavaiset

Kertoo kahden ihmisen kohtaamisesta tai valinnasta kahden ihmisen väliltä. Henkilö, joka tekee asioita täydestä sydämestään. Vetovoimaa kahden ihmisen välillä. Syvät tunteet, sopusointu ja kauneus olennaisia. Tärkeä ihminen on luottamuksen arvoinen. Jos joudut valitsemaan, saat apua näynkaltaisen oivalluksen kautta.

Kortti antaa hyvin positiivisen vaikutelman ihmissuhde tulevaisuudestasi. En pysty näkemään kovin pitkälle, mutta sen voin sanoa, että tulet kyllä olemaan onnellinen. Jos sinulla on rakas: teidän yhteiselonne tulee olemaan ihanaa, täynnä tunteita ja sopusointua. Jos ei ole: uskoisin sinun löytävän ihmisen, jonka kanssa sinulla kemiat osuu ja muutenkin synkkaa hyvin. Sinkkuna(?) älä päästä sellaista käsistäsi, jonka kanssa tunnet olevasi juuri sinä täytenä =)

Sitten tuo psykologi asia

Taikuri

Itseluottamusta, omaperäisyyttä ja luovuutta. Suotuisa hetki astua muutosten tielle, toteuttaa suunnitelmia tai aloittaa uusi elämänvaihe

Kortti ei hirveämmin anna viitteittä, pitäisikö sinun vaihtaa psykologia vai ei. Tuntuuko sinusta itsestäsi, ettet luota tämän nykyisen psykologin taitoihin? Vai onko olemassa vielä isompi syy? Vai johtuuko se vain siitä, että haluat vaihtaa? Valinta on sinun, eli mitä päätätkin tehdä, mitä luultavammin se tulee onnistumaan kuitenkin =)

Koulu + työ

Hirtetty

Olet käännekohdassa. Uudet ajatukset kypsyvät seurauksina koetuista vaikeuksista. Saatat joutua uhraamaan jotain päämääräsi vuoksi.

Näemmä sinulla tulee olemaan hiukan hankaluuksia taitella koulun ja töiden kanssa, mutta jossain vaiheessa alat tottua siihen ja saatat vieläpä keksiä hyviä ja uusia ajatuksia niiden avulla. Uhrauksesi mitä luultavammin tulisi olemaan oma vapaa-aikasi ainakin silloin tällöin.

Sit viel päätin ihan yleisesti nostaa sulle kortin tulevaisuutesi liittyen

Maailma

Saavutat tavoitteesi. Ponnistelut päätyvät suotuisasti, tuottavat tyydytystä ja uudet suunnitelmat viriävät. Henkinen kypsyys tuo vapautta ja varmuutta vaikeuksienkin keskellä.

Älä liiaksi pelkää, mitä tulevaisuutesi tuo =) Kortti viestittää selvästi, että vaikka alussa olisi millaisia vaikeuksia tahansa, lopulta kaikki kääntyy hyväksi. Odota siis innolla koulun ja töiden alkua. Nauti haasteista, koska ne kasvattavat ihmistä =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #187 : 02.07.2012 21:31:24 »

Hei SSMoonSS!

Näkisitkö mitä on tulossa mieskuvioissa? Smiley

Ylipäätään miltä loppu vuosi näyttää?

Kiitos hirmuisesti!  smitten
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #188 : 02.07.2012 22:45:11 »

Hei SSMoonSS!

Näkisitkö mitä on tulossa mieskuvioissa? Smiley

Ylipäätään miltä loppu vuosi näyttää?

Kiitos hirmuisesti!  smitten

Heippa Jaden =)

Mieskuviot

Piru

Tunnet olevasi kahlittu tai riippuvainen jostakin. Ulospääsyä ei tunnu löytyvän. Ollaan tekemisissä ihmisten kanssa joista ei hyvää seuraa. Riipivää halua ja himottavaa himoa. Käytä järkeäsi sillä vastaat seurauksista

Jos olet etsimässä itsellesi miestä, parempi ettet etsi mitään vakavaa. Nimittäin kortti varoittaa ihmisistä, joilla ei ole mitään vakavaa mielessä, ehkä jopa päin vastoin; jotain pientä leikkiä heille ehkäpä.

Yleisesti

Oikeus

Saat mitä ansaitset, hyvässä tai pahassa. Seurauksista on syytä ottaa opikseen. Pyrkimys luoda selkeä ja ennakkoluuloton kuva tilanteesta edistää ongelmanratkaisua

Tämä kortti hiukan avustaa aikaisempaa siinä suhteessa, että mikäli haluat etsiä miehen itsellesi Piru kortin alaisena, mitään hyvää ei välttämättä ole tiedossa, joten mitä tahansa hankaluuksia eteesi tuo, vastaat niistä itse. Jos kuitenkin olet varovainen ja luot selkeän kuvan tilanteesta selviät ilman ongelmia =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #189 : 02.07.2012 22:54:29 »

Hei SSMoonSS !

Mikähän soitto lie ollut perjantai-iltana puoli yhdeltätoista, tiedän kyllä keneltä mieheltä, mutta hänellä ei liene minulle asiaa yksityisesti? Työasioissa soitin pari viikkoa aiemmin ja varmaan vahingossa soittanut puhelinta selatessaan...vai..?  Huh


-zillic-  smitten

Heissan -zillic- !

Aika mielenkiintoista, katsotaas josko kortit osaisivat aukaista, miksi olet soiton saanut yöllä =) Nostin sinulle pari korttia, jotta pystyisin aukaisemaan tilannetta, koska en pystynyt yhdellä kortilla =)

Haaveilija

Uusi elämänvaihe hahmottumassa, ehkä jopa hyppy tuntemattomaan. Kuuntele vaistoasi, luota intuitioosi niin kartoittamattomat mahdollisuudet odottavat sinua

Aurinko

Elämäniloa ja uudistumista. Uusia, inspiroivia suhteita. Välittömyyttä, luottamusta ja sosiaalista lahjakkuutta.

Näiden kahden kortin perusteella sanoisin, ettet ole ihan varma, mitä tunnet kyseistä miestä kohtaan. En voi kuitenkaa suoraa sinulle sanoa; "Hän tykkää susta" tai "hän halusi viettää aikaa sun kanssa" koska niin etevä en ole. Mutta kuitenkaa, mulle ei tule sellaista tunnetta, että hän olisi vahingossa sinulle soittanut. Veikkaisin, että hän olisi halunnut kysyä sinulta mahdollisesti jotain. Tosin jos menet sitä hänelt suoraa kysymään, mitä asiaa hänellä sinulle oli yhdentoista aikaa yöllä, voi olla ettet saa vastausta tai hän kiertää kysymyksesi jotenkin. Seuraa intuitiotasi ja vaistoasi niin olet oikeassa suunnassa. Aurinko tuo elämääsi uusia suhteita ja uudistumista. Ehkäpä jotain versoaa tästä tapauksesta myöhemmin tulevaisuudessa.

--SSMoonSS--

tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Marju336
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #190 : 03.07.2012 00:16:22 »

Ihanaa jos minun ihmissuhdetilanteeseeni nostaisit kortin... On niin monia avoimia juttuja, että oikein ihmetyttää. Onkohan työssä tulossa minulle jotakin mukavaa uutista, vähän sellainen on kutina tällä Wink
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #191 : 03.07.2012 09:00:26 »

Hei SSMoonSS,

Olisiko mahdollista että nostaisit minullekin kortin?  Smiley

Olisin kiinnostunut tietämään mitä työelämääni kuuluu?
Olen "jämähtänyt" työpaikkaan jossa voin huonosti enkä koe sitä omakseni.
Onko näköpiirissä työpaikan vaihtoa? Olen hakenut mm. uudelleen työpaikkaan jossa aiemmin olin ja joka tuntuu kovasti omalta vai onko jotain muuta näköpiirissä?

Lisäksi tietysti nuo rakkausasiat kiinnostavat eli onko sillä rintamalla näköpiirissä mitään pidempiaikaisempaa kumppanuutta?  smitten

Sydämellisesti jo etukäteen kiittäen!  smitten  smitten

Sleeper
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
Ilkka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #192 : 03.07.2012 11:14:30 »

Hei SSMoonSS,

Uskaltauduimpa minäkin (vaikka eihän tässä mitään pelkäämistä ole) utelemaan sinulta korttineuvoja muutamaa viimeaikaista kysymystä koskien.

Olen ollut omaehtoisesti "telakalla" eli downshiftaamassa työelämän ulkopuolella viimeisen puolitoista vuotta. Nyt mielessä pyörii työelämään paluu, ei niinkään halusta kuin koko ajan pakottavammasta tunteesta että "jottain tarttis tehrä"...

Näetkö korteista, että palaisin työelämään (tai opiskeluelämään) tämän vuoden puolella?

Onko mahdollinen työ- tai opiskeluelämään paluu sidoksissa downshiftaamisen aikana omaksumaani uuteen elämän suuntaan - olen nimittäin opiskellut näinä puolenatoista vuotena reikiä ja karunaa, ja olen muutenkin kiinnostunut "vaihtoehtopuolesta". Kiinnostusta asiaan ainakin on.

Tuleeko mahdollinen työelämään paluuni yhteydenottona ulkoiselta kontaktilta, vai tarvitaanko tässä minun aktiivista toimintaani?

Sydämelliset kiitokset,

McM
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #193 : 03.07.2012 11:33:04 »

no, utelias kun oon- mitäs näkyy?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
||hennaa
Vieras
« Vastaus #194 : 03.07.2012 16:00:08 »

Heippa SSMoonSS
Pystyisitkö viä kahtoon näkyykö mulle yhteistä tulevaisuutta tämän nykyisin tapailemani miehen kanssa? :3
kiitos etukäteen. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: