Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Akun riman alitus?  (Luettu 38120 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #45 : 15.02.2012 17:07:12 »

Ah, voi että tykkään niistä repeilyhetkistä. Mulle pitäis tehdä sellanen sarja, jossa näyttelijät vaan nauraa koko ajan. Grin

Mulle kans  Grin Jos dvd-leffojen ekstroissa tulee poistettuja kohtauksia joissa näyttelijät repeilee väärissä kohdissa, voi pojat ne on mun lemppareita  2funny
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #46 : 19.02.2012 00:48:06 »

Olipa hyvä jakso. smitten
Ovatko aina skarpanneet loppua kohti noin paljon? Mulla on menneet edelliset kaudet ihan ohi. crazy2 Vähän harmittaa ajatella mitä kaikkea oon missannut, mutta onneksi aloin nyt seurata. Hahmopainotteisuuskaan ei ollut niin häiritsevää nyt kun ne oli oikeasti ihan hyviä ja hauskoja osuuksia, varsinkin Uskon jutut oli taas kerran mahtavia - on vaan Aku tainnut jumittua siihen hillittömään kurviin vähän liikaa? Mitä mieltä ootte?

Kun Pastori kierrätti esityksessään lähes kaikki vanhat hillittömät kurvet,
tuli taas kerran mieleen, että ehkä hän ei haluakkaan voittaa tänä vuonna!

Pääasia on, että suosikkini Leena on finaalissa!
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #47 : 19.02.2012 09:28:42 »

Minua kyllä harmitti JP:n tippuminen, oli ihan ylivoimasesti paras! Mut ei voi mitään...
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #48 : 19.02.2012 11:39:33 »

Kyllähän Leenakin toistaa itseään, mutta kai tässä vaiheessa muutenkin kaikki toistais. Kuka olikaan se nainen, joka Marilynia esitti?

Ai niin: pisteet Jugille juonnosta! Se oli hauskaa. Grin

Jugi oli tosiaan loistava kvasiviroineen! 

Tarkoitin kierrättämisellä sitä, että kun sananmuunnoksia löytyy netistä pilvin pimein,
kupletissa ei olisi tarvinnut käyttää samoja, joita Pastori oli jo käyttänyt edellisissä jaksoissa.
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #49 : 26.02.2012 06:21:50 »

Usko olisi saanut voittaa. No, saapahan nauttia kakkosesta...
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #50 : 26.02.2012 11:18:07 »

Oli aika laimea jakso. Sketsi oli väsynyt, tulikoe ei iskenyt ollenkaan ja vasta viikkokatsauksessa oli jotain hauskaa. Olivat kai panostaneet siis enemmän hahmokilpailuun, nauroin jopa täällä yksin ääneen jolleki hahmoläpälle ja se on hauskan jutun merkki. Wink
Ihan sama mulle kumpi voitti, julkisuutta saavat varmaan molemmat ihan (yleisön) kyllästymiseen asti, hyvä kisa oli ja tiukka. Vaikka Leena voittikin, niin silti sille pistettiin se miesten kruunu päähän, vai teinkö ihan vääriä huomioita?

Nyt mulla soi päässä se Korttitalo-viisu. :Smiley

Ja olen älyttömän kateellinen Jugin käsialalle!

OT Olen ollut havaitsevinani, että Jukka-nimiset henkilöt ovat usein keskimääräistä
lahjakkaampia varsinkin kielellisesti, ja toisinaan monilahjakkuuksia.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #51 : 26.02.2012 11:21:43 »

Usko olisi saanut voittaa. No, saapahan nauttia kakkosesta...

Olen  edelleen sitä mieltä, että varsinkin "Ollin kurjuuden" lainailu
ei oikeuta voittoa, vaikka Usko tekikin sen erittäin uskottavasti!

Iltapäivälehdisto sortui antamaan sellaisen kuvan, että munansaannokset
olivat valtaosin Akun keksimiä, vaikka niin ei missään tapauksessa liennyt
asian laita!

 police
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 26.02.2012 12:05:29 »

Juu, Armi on  aurinko kaksoset.
Merkittävämpää hällä on puolen pallon kokoinen, eli yks karttapuolikas semisekstiiliketjua alkaen Kaksosista ja päättyen Jousimieheen, mikä linja  kaksosetjousimies sopii erinomaisesti koomikolle.
Ketju alkaa  venus rx  kaksoset aspect_ssx merkurius rapu aspect_ssx kuunsolmu leijona aspect_ssx mars saturnus ( kuu ?) neitsyt aspect_ssx pluto vaaka aspect_ssx :uranus:rx  skorpioni aspect_ssx neptunus rx  jousimies.
Nämä kaikki ovat asteissa 18 - 22 ja eilen oli esim.  kuu oinas ja  venus oinas ja  merkurius kalat ja  mars rx  neitsyt samoissa asteissa eli paljon transiitteja mille hyvänsä tuon semisekstiiliketjun tekijälle.
Samoin kun on semisekstiiliketju, niin on myös paljon sekstiilejä eli on paljon mahdollisuuksia väliaikaislle yodeille.
Eli sellasiakin eilen, eli ei ihme että voitto tuli, astrologisestikaan.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #53 : 26.02.2012 13:27:52 »

Usko olisi saanut voittaa. No, saapahan nauttia kakkosesta...

Olen  edelleen sitä mieltä, että varsinkin "Ollin kurjuuden" lainailu
ei oikeuta voittoa, vaikka Usko tekikin sen erittäin uskottavasti!

Iltapäivälehdisto sortui antamaan sellaisen kuvan, että munansaannokset
olivat valtaosin Akun keksimiä, vaikka niin ei missään tapauksessa liennyt
asian laita!

 police

Niinpä! Osa vitseistä oli todella wanhoja, itsekin Ollin kurjuutta ja jatko-osaa Ollin kuppivuosia teinityttövuosieni aikana tavailleena (olen koko ikäni tykännyt typeristä sanaleikeistä) tunnistin koko liudan juttuja - esim. osa semmoisista jotka Olli-tarinoissa on kerrottu keskenään samassa yhteydessä tulivat melkein samalla lailla, kuten se jäisellä pihalla käppäilevän kaatuilevan pulun pikku tarina. Tietysti osa on voinut sattumaltakin toistua, mutta ei kai nyt mitenkään suurin osa vaikka Aku verbaalisesti taitava onkin!

Vaikka monen monta naurunpurskausta tuo hahmo saikin aikaan, olen ihan iloinen että originaalimpi Leena voitti. 
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #54 : 27.02.2012 00:22:19 »

Luttisen inspiroima kysymys:

Subilla menee par'aikaa ohjelma Hulluna Pippaan (Middleton)! Mitä ihmettä on huppaaminen??

 Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: