Aiheesta on keskusteltu paljon jo aikaisemmin, linkkejä aiheeseen löytyy täältä:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17258.0Itse olen tehnyt paljonkin töitä löytääkseni entisiä elämiäni. Joistakin tiedän melko paljon, joistakin on vain satunnaisia välähdyksiä. Unet ja välähdykset ovat kertoneet mm. että:
-selvisin tulivuorenpurkauksesta hengissä jollakin muinaisen Kreikan saarella. Henkiinjääneitä oli yhteensä 22 ja pidimme itseämme kuolemattomina. Käsitykseni mukaan näistä 22:sta on tällä hetkellä inkarnoituneena joku toinen itseni lisäksi.
-upea välähdys Andien vuoristosta, todennäköisesti n. 600-luv. jKr. Perun seuduilta.
-normannisoturi 1000-luvulla. Uskon olleeni Hastingsin taistelussa (tai muussa suuressa ko. ajanjakson taistelussa) ratsumiehenä
-Normannisyntyneinen nainen nimeltään Jane LeRey Irlannissa tai muualla Brittein saarilla. Janella oli Louhimainen, hyvin vaikutusvaltainen ja taikuuteen perehtynyt äiti, jonka saappaisiin minun oletettiin astuvan.
-1700-1800-luvun vaihteessa elänyt merimies, kiersi mm. Kap Hornin
-välähdys varakkaasta, n. 35-vuotiaasta, todennäköisesti juutalaisesta miehestä, jolla oli 1860-luvun hiusmuoti (siis täysparta). En ole varma, mikä suhteeni häneen oli, mutta arvelisin, että isä.
-välähdyksiä USA:sta 1920 ja 1950-luvulta.